Eli voisko joku neuvoa miten tossa pystyy hyppäämään pitkälle itse en ymmärrä noita näppäimiä sen kyllä tiedän että hiirellä pitää napsauttaa eli voisko joku antaa vinkkejä?
Deluxe Ski Jump 3
5
4523
Vastaukset
- sampomambo
paina hiirestä molempia saman aikaisesti siinä hyppyrin päässä
- wedf
Kiitos kovasti!!!! Nyt lennetään jo pidemmälle
- kalui
elikkä pitäis päästä pitkälle.... paina hyppyrin nokalla molempia hiiren näppäimmiä.... säädä ilmalento asento sopivaksi(lentäjän pää on vähän suksia ylempänä sivu profiilista) liikuttamalla hiirtä ylös alas... sit vaaa alas tulo... pitäis onnistuu.. eiku harjottelemaan!!!
- Abza
ajoita ponnistus oikein. klikkaa molempia oikeata ja vasenta samaan aikaan ponnistaessasi(hiiren painikkeita). kun olet ponnistanut, vedä hiirtä itseäsi päin niin että ukkeli menee hyvään lento asentoon, kypärä hiukan yli suksien.. liikettä tarvii jatkaa ja korjailla hiiren kanssa ylös ja alas. kun olet lähellä maankamaraa klikkaa jompaa kumpaa näppäintä tekee telen. ja jos tulee pitkä ja venyät sen pitkälle niin molempia kun painaa nii tulee tasajalkaalastulo. ok?
- DSJ4 FANITTAJAAA
https://www.facebook.com/pages/DSJ4-Fanpage/335261593246349 TYKKÄILKÄÄ DSJ4 SIVUSTA!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832