Tervehdys
Meillä vaihtui tietokone. Monitoimitulostin canon pixma mg5350 tulostaa, mutta emme ymmärrä miksi skannaus ei toimi. Asennus-cd:ta ei nyt löytynytkään. Mutta netistä löytyi kai ihan sama tarvittava: http://www.canon.fi/support/consumer_products/products/fax__multifunctionals/inkjet/pixma_mg_series/pixma_mg5350.aspx?type=drivers&language=&os=WINDOWS 7 (64-bit)
Tuo sivu tunnisti meidän windowsin ja tarjosi sitten tuota asennusta.
Skannaus toimi ennen tietokoneen vaihtoa. kaikki muu toimii tässä uudessa tietokoneessa, desktopissa.
Kun tekee skannausta kuin aina ennenkin eli laitteesta painaa Skannaa ja sitten painaa laitteen oikeasta alareunasta Black, niin ohjelma vain kertoo, että "käsittelee,.... odota hetki" Tekee sitä hetken, mutta skannaus ei tapahdu. Mikä tässä oikein on syynä? Voihan harmi, kun pitäisi skannata paljon papereita tänään ja monena päivänä, eikä se nyt onnistu...
Monitoimitulostimen skannaus ei toimi
13
4746
Vastaukset
- SkannaustaTarvitaan
Unohtuikin sanoa, että aina aikaisemmin kun skannaus oli tehty, niin tiedoston sai muutettua pdf-muotoon. Todellakin tulostus toimii hienosti.
- SkannaustaTarvitaan
Muutoksia: asennus-cd löytyikin ja nyt toimii skannaus! Ihmeellistä. Kaikki kunnossa, pahoittelen turhaa kysymystä.
- skannausseko
Mulla on monitoimilaite Canon Pixma jotain (Fine?). Taisin ostaa sen v. 2011-2012
Tulostaessa nikottelee paperinottoa.
Skannaus ei onnistu lainkaan, koska ottaa sivusta yhden kohdan eikä tee koko sivua. Osaako kukaan auttaa? - WinDoShit
Heivaa se windows pois
- marikattinenasialla
Kirjoittelisit vain rohkeasti rekisteröidyllä nimimerkilläsi
Kaso-Maara - skannausseko
Jos nyt kertoisitte mitä pitää tehdä, että saa skannauksen pelittämään. Ostin uuden läppärin ja vein sen ammattilaiselle. Sovittiin, ett kippaavat sieltä sisällön uuteen. Mutta skannaus tekee kiusaa.
- nixmaxpix
skannausseko kirjoitti:
Jos nyt kertoisitte mitä pitää tehdä, että saa skannauksen pelittämään. Ostin uuden läppärin ja vein sen ammattilaiselle. Sovittiin, ett kippaavat sieltä sisällön uuteen. Mutta skannaus tekee kiusaa.
Ammattilaiset ilmeisesti unohtivat asentaa Pixman ajurit,ym. joten hoida homma itse.
https://www.canon.fi/support/consumer_products/product_ranges/printers/pixma/ - skannausseko
nixmaxpix kirjoitti:
Ammattilaiset ilmeisesti unohtivat asentaa Pixman ajurit,ym. joten hoida homma itse.
https://www.canon.fi/support/consumer_products/product_ranges/printers/pixma/Paitsi ett tulostus kuitenkin onnistuu eli ei viittais ajurien puutteeseen. Pelkään, ett ajurien myötä tulostus ongelmoituu!
- tailopetapskanjauhaminen
skannausseko kirjoitti:
Paitsi ett tulostus kuitenkin onnistuu eli ei viittais ajurien puutteeseen. Pelkään, ett ajurien myötä tulostus ongelmoituu!
Varaa aika paikalliseen terveyskeskukseen.
- Printu
skannausseko kirjoitti:
Paitsi ett tulostus kuitenkin onnistuu eli ei viittais ajurien puutteeseen. Pelkään, ett ajurien myötä tulostus ongelmoituu!
Skannaus voi vaatia oman ajurin, eli vika voi hyvinkin olla siinä. Oletko käyttänyt laitetta langattomasti vai langallisesti?
- jälkijunailevalle
skannausseko kirjoitti:
Asenna Ubuntu Linux-käyttöjärjestelmä. Siinä on skannaus-ohjelma oletuksena.
- skannausseko
Printu kirjoitti:
Skannaus voi vaatia oman ajurin, eli vika voi hyvinkin olla siinä. Oletko käyttänyt laitetta langattomasti vai langallisesti?
Kiitti. Langallisesti olen käyttänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841