http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6
Windowsin osuus pöytäkoneista 88,95%!
Linuks taasen rämpii siellä niin alhaalla, etten viitsinyt krampata hiirikättä sen takia.....†
Mutta hei, eikös linuks olekin ilmainen? Miten ihmeessä se ei kelpaa ilmaiseksikaan tuon enempää....†
Taitaa olla melko surkiat ohjelmat siihen kurttaukseen.....†.....ja kaikin puolin muutenkin kovin hankala käyttää.......†
Hieno linkki!
14
238
Vastaukset
- windows_typerä
mene lääkäriin
- Linuks_lääkäriin
Toki linuks-kurttaukset ovat ilmaisia, mutta eihän niihin saa edes oikeita ohjelmia, vaan jotain vanhahtavia, jo käytöstä poistettuja rypistyksiä, joilla ei tee mitään - etenkään työelämässä......†
Kari on nyt kyllästynyt pasianssissa huijaamiseen, niin täytyy spämmätä vain tuota netmarketsharea...
- Jekkumies
Millon Seppo olet alkanut Linuksia puolustamaan ja Windowsia haukkumaan?
Jekkumies kirjoitti:
Millon Seppo olet alkanut Linuksia puolustamaan ja Windowsia haukkumaan?
Jallu luulee minua väillä Sepoksi, välillä itsekseen, hmm…
- trollit_hiiteen
Kari on trolli, toki myös winhihhuli.
- Linuks_Vainoharha
Voiko tällä palstalla edes olla röllejä?
- prof__Turhapuro
Hyvä että mainitsit pöytäkoneet, jotka eivät nykyaikana varsinaisia tietokoneita ole, vaan nettiin yhdistettyjä suhteellisen heikkotehoisia tyhmiä päätteitä.
Varsinaisia tietokoneita listataan täällä:
http://top500.org/statistics/overtime/
Valitse 'Operating system family' & Submit, niin musertavaa grafiikkaa tulee...- WarowastiUutiset
Ei tuollaisia listoja saa mennä tuolla tavalla töksäyttämään witutinwajakille. Paikalla pitää olla vähintään defibrillaattori ja henkilö joka osaa sitä käyttää. Muutoin parhaimmassa tapauksessahan wajakki saattaa vielä järkytyksestä potkaista tyhjää.
- Linuks_Peräkammarit
Heti, kun aloitukseen panee jotain asiaa, nousee peräkammareissa verenpaine.....†
....ja kohta taas bongipiiput sauhuavat.....† - Hienoja-linkkejä
Wintrollilla paniikki pahenee....
Microsoft on jo parivuotta sitten tunnustanut olevansa heikoilla nykykehityksessä http://www.tivi.fi/Arkisto/2014-07-16/Microsoft-katsoo-totuutta-silmiin-hallitsee-vain-14-prosenttia-kaikista-laitteista-3211519.html
Ja erityistä panikointia aiheuttaa se että Microsoft käyttää linuxia kriittisemmissä paikoissa kun Windowsin luotettavuus ja toimintavarmuus ei riitä http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/microsoft-paljasti-pilvemme-toimii-linuxilla-3483855- Epätoivoiset_ajat
Näyttää tuolla ristitumputtajalla olevan melkoinen paniikki päällä kun Microsoft menettää asemiaan. Toivottavasti ei epätoivossaan vahingoita itseään (vaikka palstat kyllä siistiytyisivät senjälkeen huomattavasti).
- Linuks_epätoivo
Hyvin näyttävät linukshihhulit kuitenkin viihtyvän tällä palstalla....†
Tubutinpojat panee kaiken Windowsin syyksi, vaikkei mitään todisteita olisikaan. Kuuluu olennaisesti linuks-hihhulointiin.....†- Selkeä_todiste
Käytöksesi on selkeä todiste että Windows aiheuttaa mielenterveyshäiriöitä, hakeutuisit hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437