Hieno linkki!

Surkia_tubutin

http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6
Windowsin osuus pöytäkoneista 88,95%!
Linuks taasen rämpii siellä niin alhaalla, etten viitsinyt krampata hiirikättä sen takia.....†
Mutta hei, eikös linuks olekin ilmainen? Miten ihmeessä se ei kelpaa ilmaiseksikaan tuon enempää....†
Taitaa olla melko surkiat ohjelmat siihen kurttaukseen.....†.....ja kaikin puolin muutenkin kovin hankala käyttää.......†

14

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • windows_typerä

      mene lääkäriin

    • Linuks_lääkäriin

      Toki linuks-kurttaukset ovat ilmaisia, mutta eihän niihin saa edes oikeita ohjelmia, vaan jotain vanhahtavia, jo käytöstä poistettuja rypistyksiä, joilla ei tee mitään - etenkään työelämässä......†

    • Kari on nyt kyllästynyt pasianssissa huijaamiseen, niin täytyy spämmätä vain tuota netmarketsharea...

      • Jekkumies

        Millon Seppo olet alkanut Linuksia puolustamaan ja Windowsia haukkumaan?


      • Jekkumies kirjoitti:

        Millon Seppo olet alkanut Linuksia puolustamaan ja Windowsia haukkumaan?

        Jallu luulee minua väillä Sepoksi, välillä itsekseen, hmm…


    • trollit_hiiteen

      Kari on trolli, toki myös winhihhuli.

      • Linuks_Vainoharha

        Voiko tällä palstalla edes olla röllejä?


    • prof__Turhapuro

      Hyvä että mainitsit pöytäkoneet, jotka eivät nykyaikana varsinaisia tietokoneita ole, vaan nettiin yhdistettyjä suhteellisen heikkotehoisia tyhmiä päätteitä.

      Varsinaisia tietokoneita listataan täällä:

      http://top500.org/statistics/overtime/

      Valitse 'Operating system family' & Submit, niin musertavaa grafiikkaa tulee...

      • WarowastiUutiset

        Ei tuollaisia listoja saa mennä tuolla tavalla töksäyttämään witutinwajakille. Paikalla pitää olla vähintään defibrillaattori ja henkilö joka osaa sitä käyttää. Muutoin parhaimmassa tapauksessahan wajakki saattaa vielä järkytyksestä potkaista tyhjää.


    • Linuks_Peräkammarit

      Heti, kun aloitukseen panee jotain asiaa, nousee peräkammareissa verenpaine.....†
      ....ja kohta taas bongipiiput sauhuavat.....†

    • Hienoja-linkkejä
      • Epätoivoiset_ajat

        Näyttää tuolla ristitumputtajalla olevan melkoinen paniikki päällä kun Microsoft menettää asemiaan. Toivottavasti ei epätoivossaan vahingoita itseään (vaikka palstat kyllä siistiytyisivät senjälkeen huomattavasti).


    • Linuks_epätoivo

      Hyvin näyttävät linukshihhulit kuitenkin viihtyvän tällä palstalla....†
      Tubutinpojat panee kaiken Windowsin syyksi, vaikkei mitään todisteita olisikaan. Kuuluu olennaisesti linuks-hihhulointiin.....†

      • Selkeä_todiste

        Käytöksesi on selkeä todiste että Windows aiheuttaa mielenterveyshäiriöitä, hakeutuisit hoitoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe