tuo ei ole tosi syy, mutta siellä olemattomat sanovat niinkin. Ja on jotenkin huonoa asia jos on siellä.niiden mielestä.
Syy kun ei ole fasebookissa että ei ole aikaa
13
184
Vastaukset
- syyhy
Miksi tarvitaan syy, oli tai ei?
- nakunaku
Minulla ei ole aikaa laittaa yövaatteita. Nukun alasti.
Onko jotenkin huonoa asia? - Fase-vanha-jäänne
Niin. Juu. Kyllä. Onko sitten helpompi poiketa esimerkiksi tässä 60 linjalla kuin kirjautua fasebookiin?
Ehkä on. En itsekään käy feississä kovin usein moikkaamassa etäkavereita. Niiden seinät voi lukea sitten kerralla kun käyn ehkä 3-4 viikon välein. Selittelemättä. Omia "kuulumisia" kuittaan 3 - 4 kertaa vuodessa. Niistäkin 2 kun toivotan juhannusta tai joulua. Ei siihen mitään syytä tarvita, jos jossain ei tule käyneeksi. Joskus olin tosi innokas , kuvia napsin ja sinne lähettelin joka päivä. Mutta nyt se on hiipunut, käyn vain kaikki puskaradiot ja vastaavat vilkaisemassa. Ehkä osa syy oli sekin, että liityin liian moneen ryhmään ja sitä tavaraa tulee niin valtavasti, ettei tahdo pysyä perässä.
- kysely
Miksi siellä ollaan ja mitä tehdään??
- ent.siivoojaparka
Stalkkaamassa toisten salaisuuksia, mitkä on levitelty koko maailman tietoon kuin tarjottimella.
- kysely
Onpa mielenkiintoista ;D Ei tarvitse sinne sitten liittyä!
- nii.mä.oon.luullu
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Stalkkaamassa toisten salaisuuksia, mitkä on levitelty koko maailman tietoon kuin tarjottimella.
Eiks facebookisivunsa saa suojeltuu liian uteliailta
- ent.siivoojaparka
nii.mä.oon.luullu kirjoitti:
Eiks facebookisivunsa saa suojeltuu liian uteliailta
Niin kai täysijärkiset tekevätkin.
Kyllä niistä silti jutut lähtevät kiertämään kavereitten kerrottua "luottamuksella" jollekin perheenjäsenelleen tai tutulleen ja sieltä kautta eteenpäin. Viisainta olisi älytä pitää sormensa kurissa, ettei ihan mitä vaan sinne näpyttele, mitä ei halua koko maailman tietävän. Tai sitten ainakin älyäisi saa olla ruikuttamatta, jos "salaisuuksia" leviää.
- Korppis1
Joka uniinsa uskoo se varjoaan pelkää sopii tähänkin aloitukseen hyvin.
Miulla ei ole aikaa kommentoida täällä mitään.
- siilimuori3
Mitä väliä on muiden mielipiteellä oletko facessa vai et. Jos sinusta se on kivaa, anna palaa vaan, tartteeko elää muiden mielen mukaan?
- hytinäx1
Heillä joilla ei ole lapsia, tai olevat kotona kaiket päivät (eläkeläiset, työttömät, muut joilla paljon vapaa-aikaa) joilla vapaa-ajan harrastuksia, kuuluvat johonkin seuraan tms. , sukua /ystäviä kaukana jotka tavoittaa facessa on varmaankin halua olla facessa. Ja hyvä niin. Kirjoitettujen, paperisten, kirjeiden aika on ohi niin kauan kuin sähköt pelaavat tai jos puhelimesta loppuu akku tai tulee niin vakavat taloudelliset ongelmat ettei voi enää maksaa netti/puhelin laskujaan.
Itse en halua olla facessa kun luin siihen liittymiseen kuuluvat säännöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831798Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791307- 391270
- 791090