Syy kun ei ole fasebookissa että ei ole aikaa

marsutrtr

tuo ei ole tosi syy, mutta siellä olemattomat sanovat niinkin. Ja on jotenkin huonoa asia jos on siellä.niiden mielestä.

13

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syyhy

Miksi tarvitaan syy, oli tai ei?

• nakunaku

Minulla ei ole aikaa laittaa yövaatteita. Nukun alasti.
      Onko jotenkin huonoa asia?

• Fase-vanha-jäänne

Niin. Juu. Kyllä. Onko sitten helpompi poiketa esimerkiksi tässä 60 linjalla kuin kirjautua fasebookiin?
      Ehkä on. En itsekään käy feississä kovin usein moikkaamassa etäkavereita. Niiden seinät voi lukea sitten kerralla kun käyn ehkä 3-4 viikon välein. Selittelemättä. Omia "kuulumisia" kuittaan 3 - 4 kertaa vuodessa. Niistäkin 2 kun toivotan juhannusta tai joulua.

• Ei siihen mitään syytä tarvita, jos jossain ei tule käyneeksi. Joskus olin tosi innokas , kuvia napsin ja sinne lähettelin joka päivä. Mutta nyt se on hiipunut, käyn vain kaikki puskaradiot ja vastaavat vilkaisemassa. Ehkä osa syy oli sekin, että liityin liian moneen ryhmään ja sitä tavaraa tulee niin valtavasti, ettei tahdo pysyä perässä.

• kysely

Miksi siellä ollaan ja mitä tehdään??

• ent.siivoojaparka

Stalkkaamassa toisten salaisuuksia, mitkä on levitelty koko maailman tietoon kuin tarjottimella.

• kysely

Onpa mielenkiintoista ;D Ei tarvitse sinne sitten liittyä!

• nii.mä.oon.luullu
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Stalkkaamassa toisten salaisuuksia, mitkä on levitelty koko maailman tietoon kuin tarjottimella.

Eiks facebookisivunsa saa suojeltuu liian uteliailta

• ent.siivoojaparka
        nii.mä.oon.luullu kirjoitti:

Eiks facebookisivunsa saa suojeltuu liian uteliailta

Niin kai täysijärkiset tekevätkin.
        Kyllä niistä silti jutut lähtevät kiertämään kavereitten kerrottua "luottamuksella" jollekin perheenjäsenelleen tai tutulleen ja sieltä kautta eteenpäin. Viisainta olisi älytä pitää sormensa kurissa, ettei ihan mitä vaan sinne näpyttele, mitä ei halua koko maailman tietävän. Tai sitten ainakin älyäisi saa olla ruikuttamatta, jos "salaisuuksia" leviää.

• Korppis1

Joka uniinsa uskoo se varjoaan pelkää sopii tähänkin aloitukseen hyvin.

• Miulla ei ole aikaa kommentoida täällä mitään.

• siilimuori3

Mitä väliä on muiden mielipiteellä oletko facessa vai et. Jos sinusta se on kivaa, anna palaa vaan, tartteeko elää muiden mielen mukaan?

• hytinäx1

Heillä joilla ei ole lapsia, tai olevat kotona kaiket päivät (eläkeläiset, työttömät, muut joilla paljon vapaa-aikaa) joilla vapaa-ajan harrastuksia, kuuluvat johonkin seuraan tms. , sukua /ystäviä kaukana jotka tavoittaa facessa on varmaankin halua olla facessa. Ja hyvä niin. Kirjoitettujen, paperisten, kirjeiden aika on ohi niin kauan kuin sähköt pelaavat tai jos puhelimesta loppuu akku tai tulee niin vakavat taloudelliset ongelmat ettei voi enää maksaa netti/puhelin laskujaan.
      Itse en halua olla facessa kun luin siihen liittymiseen kuuluvat säännöt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2254
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1008
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      962
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      863
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      121
      842
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    Aihe