Oisko täällä ketään 40plus 60miinus kivaa iloista suomineitoa matkaseuraksi toiselle suomineidolle heti Juhannuksen jälkeen Sunnuntaina Deturilla ilta ois iltalento/yölento-Ihan rentoa kivaa lomailua vaan viikko.hyvää ruokaa , juomaa- mennään yhdessä ja erikseen, fiilisen mukaan.Jos kiinnostuit laitatko meilios niin otan yhteyttä:-)
Marmarikseen
KivalleLomalle
7
320
Vastaukset
- ei_koskaan_turkkiin
Et kai kuvittele, että täällä kukaan jakelee osoitteitaan.
- Dlm2016
30.6.-14.7., yksin matkustava 45v täällä :) Eli, samaan aikaan muutama päivä siellä :)
- UteliasUnto
Mitäs meinaatte tehdä yhdessä?
- marmarikseen
Deturi ei myy 2016 marmarikseen matkoja? Vai onko mun ja ystäväni koneet ihan solmussa?
- Peruttu
Ei myy. Liian vähän kysyntää, eli koko lentosarja peruttu.
- Maaammma
Finskut ja Aurinkoiset myy :)
- SuomenSuurlähetystö
Kuulimme juuri että että aloittajaneitokainen olisi kuollut Marmariksessa metanolimyrkytykseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048