Hei! 51-vuotias nainen Keski-Suomesta etsii ystäviä. Minulla olisi aikaa puheluille, lenkkeilyyn, kahvitteluun yms. Minuun voi luottaa ja osaan myös kuunnella. :))
Ystäväksi minulle?
2
254
Vastaukset
- muuttolinnut1
Onko iällä väliä? Olen nuorempi kuin sinä, muttau Kesäkuussa muutan Keski-Suomeen.
Missä päin asut, Keski- Suomessa ? - miesvm1970
Oletko koskaan ajatellut, että etsit ystävän omasta elinpiiristäsi. Mene juttelemaan toiselle livessä ja ole hänelle ystävä sitä kautta. Silloin saat sellaisen ihmisen kuin olet halunut.
Täällä on pari ongelmaa eikä niitä edes saa kerralla paperiin.... No, netissä kuka vaan voi olla mitä vaan... Ja vaikka 30% ihmisitä asuu helsingin seudulla, niin on meitä muuallakin, ja tuo kahvittelujuttu esim. on vaikea asia jos välimatkaa on vaikka 200km. Uskollinen ystävyys... se on helppo sanoa nyt, että se toimii säännöllisen usein tiheästi...... ja mitä se sit oikeasti on... Ja sit on vielä asioita jotka sinä itsekkin tiedät... ja vaikka kiellät sen, niin kuitenkin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1173257Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2512054Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois631984- 1361879
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641382- 961285
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931247- 611205
- 591177
- 701073