53% suoritettu, peli on läpi, mutta silti 53% vaan, omistan Filmipaikan, Taxin, Jäätelö"yhtiön", Printworksin, Sataman, Malibun, ja olen suorittanut kaikki niihin liittyvät tehtävät, Rampagejakin olen, joku 20 tehny ja Hidden packejä oon löytäny joku 50, miten voi olla vielä 47% jäljellä, tietääkö kukaan.
Taas onkelma GTA VC:ssä
4
343
Vastaukset
- jorma87
siis sitten jos haluat että on 100% niin pitää kaikki taxi tehtävät ,ambulanssi salainen poliisi tehtävät olla tehty ja kaikki hidden pitää löytää ja kaikki stunt boonukset yms kato statseista että mitä oot suorittanu eli sama paikka missä on prosentit yms näkyy niin siinä listalla on niitä asioita.
- ???????
kyllä:jep
- jujujujujuj
autoliike pitää kanssa ostaa ja sinne takapihan talliin toimittaa ne listassa olevat autot
Jos käytät ihan mitä koodia vaan niin et saa 100% läpi sitä. olen kuullut siitä ja mulla se piti paikkansa. olen suorittanut kaikki paloauto. ambulanssi, poliisi, taxi, pizza, stuntit, rampages, hiddenit, tehtävät mitä löytyy, ryöstänyt kauppoja, tehnyt kaikki mikro rallit, lentokone crossit ymmm. ja yhen kerran käytin koodia niin 99%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794