Jooh kunhan kyselen et paljonko teidän mopoautot kulkee? Eiks siinä ole sama laki et 45km/h niinkuin mopoissa mutkun oon kuullu et monen kulkee 60km/h? :D Ja sitten tähän et paljo se kuluttaa bensaa/dieseliä? Tarviiks usein tankata jos ajaa päiväs joku 4km yhteensä koulumatkoissa ja sitten saattaa käydä vaikka muutaman kerran viikossa muutaman kerran ringillä niin pitääks usein tankata ja paljonko maksaa yks tankillinen?:D Ja juu tänne osioon, koska nuoret tietää näistä parhaten ja ei oikein mopoautoille löydy osaketta tuolta..
Vastaukset 3
- heterohuora
ne kupithan on ihan vitun laiskoja mopoon verrattuna mutta ne ei kyllä kuluta oikestaan mitään jonka takia niillä ajaminen on melkee ilmasta
- Nimimerkkis
En tiiä paljonko mautot kuluttaa mut ne saa kulkee sen 45km/h maksimissaan ja jos kulkee yli 65km/h ja jäät kiinni, niin saat sakkojen, kortin menettämisen ja kilpien menettämisen lisäksi autoveron, joka on ihan helvetin kallis.
- mautojonne
Oma Ligier JS50 DCi menee täydellä tankilla 500-600km. Vakiona kulki 55 km/h, mutta diselsyötön noston ja variaattorin prikkojen poiston jälkeen kulkee 72 km/h.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 691062
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12919En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61890- 62808
- 60760
- 57697
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67596
- 133586
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20577- 50559
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30555- 33510
- 29505
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34478- 72476
- 17459
- 40457
- 24439