Jooh kunhan kyselen et paljonko teidän mopoautot kulkee? Eiks siinä ole sama laki et 45km/h niinkuin mopoissa mutkun oon kuullu et monen kulkee 60km/h? :D Ja sitten tähän et paljo se kuluttaa bensaa/dieseliä? Tarviiks usein tankata jos ajaa päiväs joku 4km yhteensä koulumatkoissa ja sitten saattaa käydä vaikka muutaman kerran viikossa muutaman kerran ringillä niin pitääks usein tankata ja paljonko maksaa yks tankillinen?:D Ja juu tänne osioon, koska nuoret tietää näistä parhaten ja ei oikein mopoautoille löydy osaketta tuolta..
Paljonko teidän mopoautot kuluttaa ja kulkee?
kyseleen
3
229
Vastaukset
- heterohuora
ne kupithan on ihan vitun laiskoja mopoon verrattuna mutta ne ei kyllä kuluta oikestaan mitään jonka takia niillä ajaminen on melkee ilmasta
- Nimimerkkis
En tiiä paljonko mautot kuluttaa mut ne saa kulkee sen 45km/h maksimissaan ja jos kulkee yli 65km/h ja jäät kiinni, niin saat sakkojen, kortin menettämisen ja kilpien menettämisen lisäksi autoveron, joka on ihan helvetin kallis.
- mautojonne
Oma Ligier JS50 DCi menee täydellä tankilla 500-600km. Vakiona kulki 55 km/h, mutta diselsyötön noston ja variaattorin prikkojen poiston jälkeen kulkee 72 km/h.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643