Pitäisikö ammattiin valmistuvan ostaa lakki?
Ammattiin valmistuvalle lakki?
8
210
Vastaukset
- Lakin_oppinut
Miks vitussa ees kysyt, sairasta
- lakkikulak
Siis miksi pitäisi? Hanki lakki, jos itse haluat ja luulet sitä tarvitsevasi joskus jossain. Ite en ammattilakki päässä kulkis ainaka vappuna.
- kauppiksenopiskelija
Minä ainakin hankin ja niin tekee myös yli puolet luokastani. :)
Itselläni se ainakin tulee olemaan paljon kalliimpi kuin ylioppilaslakit, mutta hankin sen sillä ajatuksella että on jäänyt joku "muisto" opiskeluistani, kun emme oikeen mitään muuta tehnyt luokan kanssa tai luokkahuppareita tmv. hankkineet. Ja onhan se ihan hienokin.. ;) Monet sanoo että typerää kun amikset matkii lukiolaisia, sillä ylioppilaslakit on jo 1800-luvun alusta lähtien ollut perinne ja plaa plaa plaa mutta onhan merkonomilakkikin 1800-luvun lopusta ollut perinteenä ammattiin valmistuvilla. - niinniina
On ihan oikein, että ammattiin valmistuva on ylpeä tutkinnostaan. En silti tiedä, pitäisikö sitä varten ostaa lakki. Tämä pitää jokaisen ratkaista itse.
Mitä käyttöä sillä lakilla olisi? Vappuna päähän? Koska itselläni on ylioppilaslakki, niin jotenkin vaan tuntuu, etten kehtaisi kulkea ammattilakki päässäni. Kunnioitan kyllä niitä, jotka kehtaavat, onhan vappu työläistenkin juhlapäivä.- Kivaavappuakaikille
Minäkin kunnioitan kaikkia ammattilakkeja kantavia. Mitä siitä, vaikka ylioppilaat ne ensin lakkiperinteen aloittivat.
Nykyään saa myös yhdistelmälakkeja, jossa yhdistyy ammatti- ja ylioppilastutkinto. Hyvä vaan, että tulee uusia perinteitä! - Magical_moment
Jeps! On syytä olla leuhka kun valmistuu ja todistuksen. Kyllä amislainenkin saa olla suorituksestaan reilusti ylpeä. Kun laittaa parhaat kuteet päällensä ja käy pokkaamassa todistuksensa niin se on iso juttu. Se viimeinen koulupäivä huipentaa kaiken. Siihen hetkeen kannattaa panostaa. Ehdottomasti hankkii ammattilakin.
Todistus on vain printattu paperi, mutta lakki on kyllä reilusti enemmän. Laitat lakin päähäsi ja voima virtaa sisääsi. Sinusta tulee voittamaton. Näin se vaan menee !
- ProblemSolved
Hankkija on palannut yrityskartalle, joten kaipa Hankkijan lippiskin tekee paluun. Siinä lakkia ammattilaisille.
- farao1212
Lippis väärinpäin ja kippis, se on siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33080141 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02490Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672230- 1771896
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421127