Sain joskus kauan sitten Cluedo-pelin. Pelissä oli kuitenkin kaksi tikaria, eikä yhtään jakoavainta. Oisko kenellekään sattunut niin, että olisi saanut pakkauksessa kaksi jakoavainta, mutta ei lainkaan tikaria. Cluedo-pelin ulkoasu on muuten aikojen kuluessa muuttunut. Varmaan useita erilaisia pakkauksia on ollut myynnissä. Muistan pelaneeni sitäkin hieman eri säännöillä, kuin pakkauksessa olleilla. Jotenkin pakkauksen säännöt eivät viehättäneet.
Cluedo
5
10221
Vastaukset
- amli
Hei,
Ostin pojalleni synttärilahjaksi Cluedon matkapeliversion. Sääntökirjan suomenkielisen osion yksi sivu oli jäänyt painamatta eikä ruotsin kielen taito oikein riitä, joten kysyisin voisiko joku toimittaa säännöt sähköpostitse jossain sopivassa muodossa?- cluedo-kyselijä
Löysin laatikon pohjalta äitini vanhan cluedon jossa ei ollut sääntöjä. Äitini muisteli peliä vain tosi hauskana, mutta säännöt olivat päässeet unohtumaan. Viitsisikö joku kirjoittaa tänne cluedon säännöt, olisis hyvin kiitolline ?
- amli
cluedo-kyselijä kirjoitti:
Löysin laatikon pohjalta äitini vanhan cluedon jossa ei ollut sääntöjä. Äitini muisteli peliä vain tosi hauskana, mutta säännöt olivat päässeet unohtumaan. Viitsisikö joku kirjoittaa tänne cluedon säännöt, olisis hyvin kiitolline ?
Itse löysin Cluedon säännöt täältä http://www.cluedofan.com/origrule.htm . On valitettavasti englannin kielellä.
Mukavia pelihetkiä! - kelpaako tämä
amli kirjoitti:
Itse löysin Cluedon säännöt täältä http://www.cluedofan.com/origrule.htm . On valitettavasti englannin kielellä.
Mukavia pelihetkiä!Kelpaisko nämä säännöt: http://fi.wikipedia.org/wiki/Cluedo
Alkuperäisessä omassa pelissäni säännöt olivat hieman erilaiset, mutta minä itse pelasin juuri noilla säännöillä, mitkä on mainittu antamassani linkissä. Omassa vanhassa pelissäni epäiltyjen nimetkin ovat erilaiset.
- lalllalakalas
mitä cluedossa nämä ”aloita juoru” tarkoittavat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585656- 1024750
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3882805Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s811305Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3381106- 65931
- 28893
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46866Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52819