Matkaseuraa kesäkuussa

reissuunpitääpäästä

Moikka kaikki,

Oon 20-vuotias tyttö Helsingistä ja etsin matkaseuraa Turkin Alanyaan. Matkaa olen suunnitellut kesäkuun alkuun, mutta muita ajankohtia voidaan myös miettiä. Lomalla rakastan ottaa aurinkoa altailla/rannalla, kierrellä kaupunkia ja käydä yöelämässä. Osaan siis rentoutua, mutta oon myös aika menevä tyttö. Jos luulet, että haluisit lähteä mun kanssa reissuun, niin laita viestiä. :)

6

1166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkaaja1979

Moikka,

Olisiko sinulla sähköpostia jonka kautta voisin lähestyä sinua? Minulla Alanyassa asunto Kleopatran rannan (noin 200-300 metriä) läheisyydessä. Olen menossa sinne juhannuksen jälkeen.

• maarskuä

Moikka!

Jos pääset lähtemään 19.5 niin tervetuloa mun kanssa Turkin Kusadasiin 4 tähden hotelliin all-inclusivella 442e/hlö.

• maarskuä

Tässä mun ilmoitus;

"Moi 8)!

21v muidu Helsingistä etsii matkaseuraa Kusadasiin 19.5-26.5, hotellina http://www.batihanbeachresort.com/ :) Hinta oli n. 442e/naama all-inclusivella, myös juomat baarista kuuluu.

Laita viestiä [email protected], niin vaihdetaan numerot ja rupatellaan whatsappissa lisää :)"

• alnya12

Moi! Ite ajattelin lähteä kesäkuun puolen välin tienoilla ja olisin kiinnostunut lähtemään matkaseuraksesi mistä voisin tavoitella sinua?

• jesse120

Moi! Itse olen ajatellut kesäkuun puolessa välissä lähteä, olisin kiinnostunut lähtemään kanssasi miten voisin tavoitella sinua?

• Turkinmatkalle

Heii!
      Oon melkein 18v tyttö oulusta täytän heinakuussa 19, etsin itsekkin matkaseuraa alanyaan! Kävin siellä viimeviikolla 6 päivää ja rakastuin siihen paikkaan! Jos et ole vielä löytänyt seuraa tai tahdotte yhden mukavan ulospäinsuuntautuneen tytön mukaan niin ota yhteyttä vaikka mun spostiin [email protected]

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1509
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1295
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      229
      1262
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      204
      1256
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1070
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1029
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      969
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      943
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      85
      873
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      818
    Aihe