Matkaseuraa kesäkuussa

reissuunpitääpäästä

Moikka kaikki,

Oon 20-vuotias tyttö Helsingistä ja etsin matkaseuraa Turkin Alanyaan. Matkaa olen suunnitellut kesäkuun alkuun, mutta muita ajankohtia voidaan myös miettiä. Lomalla rakastan ottaa aurinkoa altailla/rannalla, kierrellä kaupunkia ja käydä yöelämässä. Osaan siis rentoutua, mutta oon myös aika menevä tyttö. Jos luulet, että haluisit lähteä mun kanssa reissuun, niin laita viestiä. :)

6

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkaaja1979

      Moikka,

      Olisiko sinulla sähköpostia jonka kautta voisin lähestyä sinua? Minulla Alanyassa asunto Kleopatran rannan (noin 200-300 metriä) läheisyydessä. Olen menossa sinne juhannuksen jälkeen.

    • maarskuä

      Moikka!

      Jos pääset lähtemään 19.5 niin tervetuloa mun kanssa Turkin Kusadasiin 4 tähden hotelliin all-inclusivella 442e/hlö.

    • maarskuä

      Tässä mun ilmoitus;

      "Moi 8)!

      21v muidu Helsingistä etsii matkaseuraa Kusadasiin 19.5-26.5, hotellina http://www.batihanbeachresort.com/ :) Hinta oli n. 442e/naama all-inclusivella, myös juomat baarista kuuluu.

      Laita viestiä [email protected], niin vaihdetaan numerot ja rupatellaan whatsappissa lisää :)"

    • alnya12

      Moi! Ite ajattelin lähteä kesäkuun puolen välin tienoilla ja olisin kiinnostunut lähtemään matkaseuraksesi mistä voisin tavoitella sinua?

    • jesse120

      Moi! Itse olen ajatellut kesäkuun puolessa välissä lähteä, olisin kiinnostunut lähtemään kanssasi miten voisin tavoitella sinua?

    • Turkinmatkalle

      Heii!
      Oon melkein 18v tyttö oulusta täytän heinakuussa 19, etsin itsekkin matkaseuraa alanyaan! Kävin siellä viimeviikolla 6 päivää ja rakastuin siihen paikkaan! Jos et ole vielä löytänyt seuraa tai tahdotte yhden mukavan ulospäinsuuntautuneen tytön mukaan niin ota yhteyttä vaikka mun spostiin [email protected]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe