Hei,
Olen 36-vuotias mies Keski-Suomesta. Olen käynyt Thaimaassa neljä kertaa aikaisemmin. Minua on alkanut kiinnostaa käydä Filippiineillä. Lähtisin reissuun ehkä heinäkuussa 2016. Mutta kyllä minulle ehkä jokin toinenkin aika käy. Sellaista 2-4 viikon reissua olen miettinyt.
En ole aikaisemmin käynyt Filippiineillä. Kaipaisin siksi ainakin ensimmäiselle reissulle matkaseuraa. Voisimme käydä esimerkiksi Cebussa tai Boracaylla. Ihan poikamies loma olisi tarkoitus pitää :)
Kukakohan lähtisi minulle reissukaveriksi. Toivoisin, että reissukaverini olisi käynyt aikaisemmin Filippiineillä. Minun kanssa tulee kyllä aika helposti toimeen. Olen sosiaalinen ja avoin erilaisille ihmisille. Reissukaverini saisi olla noin 25-45 vuoden ikäinen. Voisin maksaa reissukaverini matkakustannuksista 300 euroa.
Mikäli olet lähdössä Filippiineille ja olet kiinnostunut tarjouksestani, ota minuun yhteyttä sähköpostitse. Sähköpostiosoitteeni on: [email protected]
Terveisin: Lauri
Matkaseuraa Filippineille
matkaseuraaa
0
199
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693