Pettymys khao lak kannattaako ottaa hieronta rannalta? Joopa joo viimme reissulla melkein joka hieronta paikassa tarjottiin seksiä,eihän siinä mitään mutta kun en tarvi.
Massage1234
3
305
Vastaukset
Tiedän ettei tähän pitäisi vastata.
Itse olen käynyt khao lakissa hieronnassa pitkälle toistasataa kertaa. Olen ollut useasti hieronnassa kaksikin tuntia yhden hinnalla. Minulle on toinen hieroja syöttänyt vesimeloonia, ananasta jne, samaan aikaan toisen hieroessa. Minulle on tarjottu eväitä jne. Joskus olen saanut myös hieronnan ilmaiseksi. Monta muutakin ikimuistoista juttua on tapahtunut. Puhun auttavasti thaita, matkustan yksin. Hyvästä hieronnasta jätän tippiä. Olen myös tarjonnut juomia ja ruokaakin. Käyttäydyn taatusti kohteliaasti, ja kunnioittavasti heitä kohtaan.
Ikinä minulle ei ole ehdotettu happy endiä hieronnassa khao lakissa. Toki tiedän mistä sellaisen voisi saada.
Myöskin khao lakissa aina se tunnin hieronta on kestänyt tunnin... vähintään. Yksi poikkeuskerta tosin löytyy.
Ainoat asiat joista olen hierojien kanssa hieronnasta väitellyt on olleet:
selluliittihieronta: Minulla kuulemma ei selluliittiä ole, niin en saanut hierontaakaan.
jalkahoito: Minulla ei kuulema ole kovettumia jaloissa, niin en saanut sitäkään.
Mut nekään eivät ole olleet hieronta-ajasta pois. Kieliposkella niitä pyysinkin, kun tarkoitus oli käydä koko lista läpi.
Toki huonojakin hierontoja olen khao lakissa saanut, ettei pelkkää suitsutusta ole. Huonoa kohteluakin. Mut niissäkään ei tarjottu.
Kovin erilaisia kokemuksia siis aloittajan kanssa.- eimikäänpakko
Kyllä minullekkin on sitä tarjottu muutaman kerran khao lakissa,mutta kieltäytyy kohteliaasti niin kyllä ovat rauhaan jättäneet.
- farangi1
eimikäänpakko kirjoitti:
Kyllä minullekkin on sitä tarjottu muutaman kerran khao lakissa,mutta kieltäytyy kohteliaasti niin kyllä ovat rauhaan jättäneet.
joo kyllä näin on että khao lakissa sitä tarjotaan,mutta ei sitä tarvi nyt pelkäämään ruveta :)oon kuitenkin siellä sen puolivuotta asunutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei142959Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221320- 891215
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2521068Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511043Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63962Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253856- 41832
- 84816
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48773