Mitä nää on? Voiko ne sulkea?
139/tcp open netbios-ssn
445/tcp open microsoft-ds
631/tcp open ipp
783/tcp open hp-alarm-mgr
10025/tcp open
Mitkä palvelit
6
310
Vastaukset
- Juz
Jos minussa on yhtään Linux miehen vikaa niin vaikuttaisi siltä ettei noita kannata sammuttaa. Microsoft jutusta en tosin tiedä, kun en tiedä onko itselläsi mahdollisesti joku Windowsin versio koneellasi...
- sibbis
139 NetBIOS Session Service - Kannattaa sulkea
445 Microsoft-DS - Kannattaa sulkea
631 IPP (Internet Printing Protocol) - Voi/kannattaa sulkea
783 EOS - Kannattaa sulkea
10025 Tod.näk Netspy. Spywarea vai virus? - Kannattaa sulkea
http://www.iana.org/assignments/port-numbers
http://www.pestpatrol.com/PestInfo/N/NetSpy_NetMonitor.asp- sibbis
Joo. Noi edelliset tietenkin winkkarin reikiä paikkaamaan. Linuxissa nyt ei oo ongelma.
- nauraa
>139 NetBIOS Session Service - Kannattaa sulkea
>445 Microsoft-DS - Kannattaa sulkea
>631 IPP (Internet Printing Protocol) - Voi/kannattaa sulkea
Nämä ovat SAMBAn portit, Juu kannatta asentaa sambaa, ja sitten sulkea portit, ettei sitä voisi käyttää. Tosi fiksua..
Ajatelkaa ensin mitä sanotte peelot..
netstat -tuap kertonee mitkä ohjelmat kuuntelevat mitäkin porttia. Siitä voi taas jatkaa eteenpäin tutkimuksia.
- gibsoni
netbios kannattaa ainakin poistaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023