Löytyykö Icmeleriin Mama Tuncayhin ensi kesänä matkustavia? Huolestuttaako turvallisuustilanne? Itse pohdimme kovin päätöksiämme. Kaipaamme kovin ihanaan tuttuun Mama Tuncayhin tuttujen ihmisten luokse ;) Mutta väkisin tässä nyt miettii olisiko Kreikka turvallisempi. Kaksin olisi helpompaa mutta monta lasta mukana.
Vastaukset 3
- 33252532
Kreikassa on ainakin enemmän mahdollisia terroristeja, kreikan rajat vuotaa kuin seula. Missähän euroopan lomakohteessa nähdään ekat isisin itsemurhaiskut? veikkaisin kreikkaa tai helsinkiä.
- Fghhjjhhh
14.7 menossa 2vk
- NOKreikka
Taitaa Kreikka ja muu Eurooppa olla tällähetkellä huomattavasti turvattovampi kuin Turkki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441