Kauhutarinat....Kirjottakaa tänne kauhu kokemuksistanne , Kauhutarinatkin kelpaavat!

verina-93

Tää ei ehkä kuulu tälle palstalle , mutta musta tää on paras paikka tälle.Voitteko kertoo tänne kauhutarinat ja oikeet kauhukokemuksenne?
Musta ois mukavaa kuulla et onks joku muukin kokenut kauhukokemuksia kun mäkin...?
Siis , voitte kirjottaa tänne kauhukokemuksianne , tai vain pelkkiä kauhu kertomuksia!
Kirjottelemaan!
ois kiva jos kertoisitte.

89

3849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika 14v

      toi olis tosi hyvä idea.. harmi vaa et mulla ei oo mitää sanottavaa :( siis mistää kauhusta

      • albert einstein

        Ooteko vähän typeriä ku uskotte vittu johonki kummituksiin? kuulkaas oon 9 v ja uskon ihan puhtaasti tieteeseen ja fysiikkaan nuo kaikkk sadut on pelkää mielikuvituksen tuotetta . Enrgia on masa kertaa valon nopeus toiseen potensiin . Pankaa kommentteihin jos ootte samaa mielta. Ps teijän kanttis hankkiutua johonki hoitoon jos vielä "paranormaaleja" ilmiöitä näätte . Pankaa kommentyia jos ootte samaa mieltä.


      • Anonyymi
        albert einstein kirjoitti:

        Ooteko vähän typeriä ku uskotte vittu johonki kummituksiin? kuulkaas oon 9 v ja uskon ihan puhtaasti tieteeseen ja fysiikkaan nuo kaikkk sadut on pelkää mielikuvituksen tuotetta . Enrgia on masa kertaa valon nopeus toiseen potensiin . Pankaa kommentteihin jos ootte samaa mielta. Ps teijän kanttis hankkiutua johonki hoitoon jos vielä "paranormaaleja" ilmiöitä näätte . Pankaa kommentyia jos ootte samaa mieltä.

        Heitteri


    • kauhua..

      En ole itse kokenut mutta olen kuullut että euran vanhassa tuberkuloosi parantolassa kummittelis..
      Ja toinen oli ku löydettiin kaverin kans joskus pikku skidin hylätty talo (keskeltä metsää)
      käytiin talo läpi ihan sekanen kaikki tavarat lattialla ja päästiin ulos niin yhtäkkiä kuului takaa talosta
      ääni kun joku hakkas ikkunaan ja kun käännyimme katsomaan näky vain valkoinen vilaus..

      • Tosi pelottavaa...

        Kun te olette aikuisia, niin ELÄKETTÄ EI ENÄÄ OLE!!!!


      • l3lly
        Tosi pelottavaa... kirjoitti:

        Kun te olette aikuisia, niin ELÄKETTÄ EI ENÄÄ OLE!!!!

        sepäs vasta kauhua on xD mää oon meinannu hukkuu ja tippuu ikkunasta.


      • vittumitäihmisiä....
        Tosi pelottavaa... kirjoitti:

        Kun te olette aikuisia, niin ELÄKETTÄ EI ENÄÄ OLE!!!!

        mitäs pelottavaa tossa on? ketä kinostaa joku eläke??


      • egettaja
        vittumitäihmisiä.... kirjoitti:

        mitäs pelottavaa tossa on? ketä kinostaa joku eläke??

        Voin kyl ottaa sun eläkerahas jos sua ei kiinnosta...


    • ELMO12425436

      ok? mut kukaa ei oo astunu koiran paskaan XD

      • Joku tyyppi

        Minä joskus 13v:nä astuin tuoreeseen koiran paskaan ja se oli lämmin xD (VIELÄPÄ SANDAALILLA!) nyt oon 15 mutta kokemus melessä xD


      • Koiran paska :) Nam!

        Mä ainaki oon. Paljain varpain ulkona, ja kengil. Sisäl sukat jalas kyl.


      • Anonyymi

        Mää oon astunu mua ei saa kiusata


    • vapaudenkaipuu

      kerran sittailtii kaverin kans iha rauhas meijän olohuonees ja tvsee alko vaa ilmestyy tekstityst. Ei niinku mitää ääntä, eikä kuvaa, vaa pelkkä teksti :s

      Se oli hirveetä, ku sielt viel tuli kaikkii sellasii murhajuttui, mut sit laitettii tv päälle ja siel meni joku sellain ohjelma eli tv oli vaa sekoillu jtn.

      Okei, näin vainoharhasena ihmisenä voisin kertoo kaikkii epämääräsii kauhujuttui, mut ne nyt on vaa ku mun mielikuvitus on mitä on :')

      • olethullumies

        voi vittu sun kanssas!


    • tosia kummitusjuttui

      mul on pariki kertomust kattoo jos jaksan kirjottaa :D

      1) kerran olin koton kuumevapaalla ja päätin vähä siivota. kuulin oven äänen ja aattelin et joku tuli kotii, mut ovi ei ees ollu auennu ( näin sen peilistä) sit katoin et onpas roskane lattia ja aloin hinkaan imuril ku yhtäkkii joku huus kauheel äänel mun korvaan "PÖÖ" ja hyppäs mun etee. nostin pelästyneest katseen ylös ja sanoin " no olipas hau.." ku pelästyin et kukaa ei ollukkaa siinä! ja tää oli ihan totta.

      2) oon kuullu semmosesta kummitustalosta, jost kukaa ei tiiä, miks se mies joka siin asu kuoli. no, kaikki nuoret tietty kävi ain pimeel siel kurkistelemas sisäl ja siel löyty kaikkee ihme kamaa. kerran joku luki sen miehen päivä kirjaa, mut ei ehtiny lukeen loppuun ku piti lähtee, mut laitto kirjan takas kirjahyllyy. seuraavan päivän ku ne oli tullu takas, se päiväkirja oli ollu auki siit kohast, mihi ne oli jääny ja puukko oli tökätty siihen pystyyn. nii ja aina, ku joku kävi siel talossa, sen auto tai mopo meni rikki siinä pihalla, ei lähteny enää käyntiin.

      3) kerra yks mun kaveri oli käyny jossai talossa mikä oli kans autio. se oli nähny peilin kautta tumman hahmon seisovan takanaan, mutta kun oli kääntyny, ketää ei seissykkää siinä. ku se käänty takas, hahmo oli peilistäki hävinny.

      4) mummun lähel on yks karmiva talo. se on just sellane aavetalonpunanen, ränsistynyt ja rikkinäisist ikkunoist roikkuu valkoset, repaleisest verhot. siinä asuva mies oli ollut kuulemma tosi outo, ja se sitte katoski jossai vaihees ja kukaa ei tienny mihi se joutu. nykyää sen piha on täynnä risukkoa ja viinimarjapensasta.

      5) näen meillä kotona aika usein iltasin "harhoja" ja välillä kuuluu mitä oudoimpia ääniä, kuten et ihanku joku olis suihkussa vaikka ei ole (en tarkoita veden virtausääntä putkistossa, vaan sitä, kun vesi tippuu lattialle) välillä kuulostaa, ihankuin joku kiloistelisi haarukoita tai lusikoita. ja olen varma että se ei ole kukaan perheenjäseneni!

      6) eräs ystäväni äiti on nähnyt oikean aaveen! tai oikeastaan 2kpl. ne olivat leijaileet hänen ohitseen mutta eivät nähneet häntä..vaikea tässä kirjoittamalla selittää...mutta ne olivat ilmeisesti mökin entisen asukkaan kuolleet vanhemmat.

      • Aika..

        paskat jutut, ei pahal...


    • -skeerii

      no en ny oikee tiiä onks tää kovi kauhee juttu:pyöräiltii tänä illal joskus siin 9 korvin yhe mettä ohi ku oltii siin mettä kohal yhtäkkii sielt kävele joku mies iha poker face kasvoillaa ja sil oli saha kädes?en kyl sit yhtää tiiä et mitä se siel mettäs teki mut paniikki iski mul ja mu paril kaveril ja lähettii aika helveti kovaa pyörill pois sielt oli muute aika pelottavaa ! D:

    • Fitzgerald

      Ensinnäkin, olen 13 vuotias.
      Tarinani: Olin bussipysäkillä istumassa. Juttelin isäni kanssa puhelimessa. Vieressäni oli poika tai mies (noin 16-20 vuotias). Hän mulkoili minua ikävästi ja kääntyi poispäin. Hänen bussinsa oli tulossa. Se oli numero 12, 13 tai 14. En muista kauhean hyvin, vaikka tästä on vain kuukausi aikaa. Poika käveli bussiansa kohti ja yhtäkkiä pyähtyi jonoon. Hän kääntyi minua päin ikävä ilme kasvoillaan. Hän näytti ilkeältä ja jotenkin tällaiselta "erityisnuorelta", mutta ei paljoa. Hän kumartui eteeni ja vilkuili hameeni alle. Potkaisin poikaa polveen. Ei mitään vaikutusta. Hän tarrasi mustasta conversestani kiinni ja aukaisi sen nauhat. Hän sitten veti niitä niin kovalle, että nilkkani turposi. Hän siirtyi toiseen kenkään. Hän teki saman jutun, mutta raapaisi nilkastani niin kovaa, että siitä tuli aika suuri määrä verta. Lopuksi hän tallasi minua varpaille ja kuolasi kenkieni päälle. Sitten hän lähti bussiin. Olin shokissa ja huusin apua. Lähellä oli noin 10 aikuista, eikä kukaan sanonut mitään. Itkin koko bussimatkan järkytyksestä.
      Kotiin tultuani soitin poliisille ja vanhemmilleni. Vanhemmat olivat kauhuissaan ja poliisi yritti saada tätä tiettyä henkilöä kiinni. Hän ei saanut. Henkilöllä oli vaaleat, lyhyet hiukset, silmälasit, hieman löysät farkut, noin 170-180 cm pitkä ja lippis päässä. Ei ole löytynyt.
      Nyt muutama viikko sitten menin taas torstaina bussipysäkille koulun loputtua. Siellä ei ollut tätä henkilöä. Onneksi. Menin bussiini istumaan ja katsoin ikkunasta ulos juuri ennen, kuin bussi lähtee. Näin jotenkin tutun näköisen lippiksen. Se oli hän. Poika kääntyi ja pamautti kätensä ikkunan lasiin mulkoillen minua. Se oli kauheaa. Huusin, ja ihmiset ihmettelivät, mistä se johtui. Kohta poika oli kadonnut.

      Tämä on tositarina ja jätti minuun sen verran suuret jäljet, että en saa vieläkään asiaa mielestäni. Syynä on se, että asia jäi niin epävarmaksi, koska jos poika olisi lyönyt minua, vastaus olisi ollut selvä. Hän olisi aikonut minulle pahaa. Mutta hän aukoi kengännauhoja ja aiheutti minulle pahaa erilaisella tavalla. Vieläkin on epäselvänä, mitä tämä henkilö minulle aikoi. Varmaan joku todella sairas ihminen....

      • lolololllo

        Huono trolli


      • :D

        oisko jalkaraiskaus kun jotkut tyypit kiihottuu jaloista (fetissi)


    • Huuuuu

      Okei, no tää mun juttu ei varmaan oo mitenkään kovin pelottava, mutta totta kuitenkin. Siitä on jo aika kauan, ehkä pari kolme vuotta.

      Heräsin yöllä, en muista miksi. Olin jättänyt huoneeni oven auki ja yhtäkkiä silmäkulmasta huomasin, että aulan peili hohti. Olin ihan ymmälläni ja tuijotin peiliä. Nousin tietenkin ylös ja pimeässä könysin aulaan katsomaan. Peilin valo oli kuitenkin jo kadonnut. Ensin aattelin, että ehkä peiliin heijastui ulkoa valoa, mutta kaikki pihavalot olivat kiinni ja ulkona oli muutenkin pilkkopimeää, eikä mistään ikkunasta olisi voinut osua peiliin autonvaloja. Ajattelin myös, että ehkä peili vain näytti hohtan jostain tietystä kulmasta, joten palasin sänkyyni katsomaan sitä, mutta mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Nyt kun ajattelen asiaa, peili ei kuitenkaan hohtamisesta huolimatta valaissut ympäristöään tai vastakkaista seinää. Outo juttu.

      Kerran ystävälleni sattui myös pieni vähän pelottava tapaturma suihkussa. Hänen päähänsä nimittäin tipahti hiusharja. Ystäväni oli aivan varma, että oli jättänyt hiusharjan hyllyn perälle ihan seinän viereen, eikä se olisi mitenkään voinut itsestään tipahtaa sieltä.

    • Tähä ei mitää paranormaalia liity mut se oli aika hauskaa sillon. Eli olin serkulla ja me katottiin just jotai jännää leffaa sen koneella. Siinä pöyässä millä se kone oli oli laatikoita jotka pelotti iha hitosti. Ne koko ajan aukes iteksee sillee creepysti kun laitoin ne kiinni. No mä olin iha paineissani kun ne ei pysyny kiinni ja lämäytin ne niin kovaa kiinni ku vaa pystyin. Serkku rupes huuttaa vieressä ja olin et mitäs nytte. Se kysy multa et miks paukautin laatikon kiinni ku sillä oli sormet välissä. Serkku oli sitte niin kauhuissaa ollu leffasta että oli ränkänny laatikkoa auki. Ja minä se menin ja survasin sen sormet paskaks ^^ Ri siinä muuta ku että keskarista lähti kynsi ja aika pahan näkönen vrekki etusormeen :-D
      Mut se oli Story Of The Haunted Boxes

      • Paska huumorini :D

        vittuu mä repesin XD


    • caseIH 170

      No tää ei oo mikää hirvee pelottava oo, mut joskus pari vuotta sitte ku olin serkulla yötä. (oon poika ja seki o) Oli vähä pimeetä ja niitte äiti oli lähteny kauppaa sen siskon kans. Siinä sit oltii tietokoneel pelattiin tai katottiin jtn.. (en muista mitä tehtii) ni sitte puhelin soi. no, serkku meni vastaa ku oli siin sen huonee ove vieres oleval seinällä se puheli. Sitte ku se vastas ni ei kuulunu mitää ja vähä pääst joku löi luurin kii. Serkku sano sit et joku soitti varmaa väärää numeroo.. Sit vähä pääst se puhelin soi uudestaa ja se meni vastaa. Ei vieläkä kuulunu mitää ja joku löi luurin kii! Mua rupes jo vähä pelottamaa ku tuli mielee jokku elokuvat missä joku rosvo soitti puhelimee et jos joku vastais ni tietäis et joku o koton ja jos ei vastaa ni sit se menee sisäl.. Mää meni sit jo vähä peloissani yhtee nurkkaa istuu ja katoi ku serkku o koneel. Sit se puheli soi kolmanne kerra ja serkku meni vastaa. no.. serkku meni taas vastaa ja niitte äiti valitteli siel ettei puhelin toiminu kunnol eikä me varmaa kuultu sitä sen takii :DD sano et lähti kottiin päi ku lähi kauppa o josssai 4-6 kilsa pääs :P se jälkee tuli sielt nurkast pois ja rupes just selittää siit et luuli et "se o joku varas tai joku muu mikä soittaa sillai et onks kukaa koton" ja se vaa nauro ja san oet seki luuli eka et o joku semmone :DDD oli sillo varmaa joku 10v nyt oon 14 :P

    • ....

      Mina Jonne. Mina menna kauppaan ja ES olla lopuu. MIna tulla kaupasta ja kova poika kaataa mina ja löydä kasvot hiekkaan. Onko tama paha?

      • DVddeRV

        No mutta Santeri!
        Luin ton viestin varmaan 30 kertaa enkä tajunnu :D
        Nyt vasta tajusin -___-


      • moi...

        es on idioottien juoma !! :DD


      • joku tyyppi
        moi... kirjoitti:

        es on idioottien juoma !! :DD

        Olen samaa mieltä :)


    • wakawakawakawaka

      Jos te haluutte pelottavan kokemuksen, niin menkää Järvenpään vanhalle myllylle, siel on iha hemmetin pelottavaa. Kannattaa mennä yöllä.
      Tämä kyseinen mylly puretaan jossakin vaiheessa.. en ole varma milloin. Mutta vielä sinne sisälle pääsee ja niin edes päin.

      Oltiin pari viikkoa sitten kaverin kanssa siellä.
      Kaveri solmii kengän nauhoja ja mä kyyläilen niitä rikkinäisiä ikkunoita. Yht' äkkiä siihen ikkunan ääreen tulee joku tyyppi, joka kattoo mua kauan ja mä yritän hinkuu et mun kaveri kattois myös, mut sitten kun mä tartun mun kaverin olkapäästä kiinni, niin se tyyppi vaa katoo siit.

      Sinne sisälle meni aikoinaan kaksi 15 vuotiasta jätkää, ne käveli sellaisia jyrkkiä rappusia pitkin ylös, ja ei mennyt hetkeekään, kun kummatkin tulee sielt ryminällä huutaen äitiään.

      http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/10597/normal_090719Mylly2TH_9030.jpg
      Toi kuva on otettu 2009, ja nyt siinä ei ole enään tota katosta. Sekä nuo kaikki ikkunat on rikki, sisälle pystyy mennä paremmin ja se on kyllä täydellisesti hylätty.
      Myllyn vanhin osa on vuodelta 1918 ja siilo rakennettiin 1947.

      Oon kuullu todella useita tarinoita myllyltä

    • romantik83

      Yhden kerran kun olin pitkälläni sängyssä ja oli yö, yhtäkkiä nousi tuskanhiki ja tuntui kun joku tarttui jalkapohjiin! Molemmat kädet ja jalat puutuivat enkä pystynyt liikkumaan vähään aikaan. Katsoin vähän ajan päästä taakse päin ja näin vain valkoisen vilauksen! Tämän jalkeen käsiin ja jalkoihin palautui taas tunto, en uskaltanut sanoa mitään kun pelotti niin paljon. Tässä maailmassa on niin paljon asioita, joita kukaan ei pysty selittämään..

    • romantik83

      Minusta joku voisi perustaa jonkinlaisen kerhon tai vastaavan, jossa voisi kertoa kertoa yliluonnollisista asioista sekä jakaa omia kokemuksia ja tunteita. Olisi kiva kokea yhdessä jotain jännää, elämä on liian yksitoikkoista ilman mitään jännitystä, pelkoa tai seikkailuja. Ja pienessä ryhmässä on helpompi kertoa omista kokemuksista, eikä pelottaisi niin paljon jos jotain outoa tapahtuisi, joukossa on voimaa! Ainakin minä liittyisin heti siihen kerhoon!

      • lalalala

        Paitsi jos se olis jossai Islannis! :D


    • jäääiikssss

      Täs ois kaks tarinaa:

      1. TÄÄ ON TOTTA SIT

      Oltii täs viime kesän mun kaverin kaa niien mökil. Niien mökin kuisti on semmoen et siitä kuuluu kunno äänet jos joku kävelee siinä. Oli yö ja katottii south parkkii ilma äänii, ku niien telkan äänet ei toiminu :D . Mun kaverin koira makoili siin lattialla, ja sen iskä nukku mökin yläkerrassa johon pitää kulkee ulkokautta. Sit siin katteltii telkkaa ja yht äkkii niinku niien koiran korvat nousee pystyyn, sit siit ovest kuuluu semmost ääntä ku joku niin koittais et onks se lukos vai ei! sillee 'rynkyttämällä'. niien koira seiso tos vaihees jo jaloillaa oveen päin karvat vähän pystys. Lamaannuttii hetkeks ihan kankeina pelost ja soitettii sen iskälle iha sika nopee et tulee kattoo onks ulkon ketään. Sit kuultii ku se nousee ylhäält ja kävelee rappuset alas, kusitin läpi ja tulee avaa oven avaimen kaa. toi oli iha HITON pelottavaa koska mikään tuuli ei voi saada sitä ääntä aikaa. ei kyllä paljoo nukuttu sinä yönä.

      • jäääiikssss

        viel se toinen:D

        2. tää tapahtu mun kaverin kummitädin talos

        Tää kummitäti ja sen lapsi oli mnuuttanu vanhaan taloon. Siel oli kuulemma sattunu tosi outoi juttui, joita on kokenu monet eri ihmiset, myös sellaset jotka ei usko yliluonnillisiin juttuihi. Siel oli kuulunu jtn äänii ihan ku joku ois kävelly niien yläkerrassa, sit siel oli alkanu soimaan kännykkä jossa ei ollu akkua, tavaroit tippunu ittestään. Sit toi sen lapsi (16-v poika), oli kattonu ´telkkaria ja nähnyt verhossa varjon. Sit kerran ton pojan kavereita oli ollu siel talos yötä ( osa on ton mun kaverin veljiä), niin siel oli menny telkka ittestään päälle, sit joku oli sytyttäny sytkäril jtn, ni se liekki oli 'levinny´' isoks. Sit toi mun kaverin kummitäti halus muuttaa pois sieltä, niin oli muuttoo edeltävä päivä ja ne lähti käymään jossain. Ni kun ne palas, niin niien talo oli palanu. Ne oli myöhemmin selvittäny kuka siin oli asunu, sit jostain kirkonkirjoist oli selvinny et siel oli asunu joku perhe, jonka lapsi oli kuollu. Noin mä oon tän kaiken kuullu ja oon nähny sen talonkin, ken tietää sit mikä kaikki on totta, mut kyl mua ainaki pelottais...


      • gnemkhdd
        jäääiikssss kirjoitti:

        viel se toinen:D

        2. tää tapahtu mun kaverin kummitädin talos

        Tää kummitäti ja sen lapsi oli mnuuttanu vanhaan taloon. Siel oli kuulemma sattunu tosi outoi juttui, joita on kokenu monet eri ihmiset, myös sellaset jotka ei usko yliluonnillisiin juttuihi. Siel oli kuulunu jtn äänii ihan ku joku ois kävelly niien yläkerrassa, sit siel oli alkanu soimaan kännykkä jossa ei ollu akkua, tavaroit tippunu ittestään. Sit toi sen lapsi (16-v poika), oli kattonu ´telkkaria ja nähnyt verhossa varjon. Sit kerran ton pojan kavereita oli ollu siel talos yötä ( osa on ton mun kaverin veljiä), niin siel oli menny telkka ittestään päälle, sit joku oli sytyttäny sytkäril jtn, ni se liekki oli 'levinny´' isoks. Sit toi mun kaverin kummitäti halus muuttaa pois sieltä, niin oli muuttoo edeltävä päivä ja ne lähti käymään jossain. Ni kun ne palas, niin niien talo oli palanu. Ne oli myöhemmin selvittäny kuka siin oli asunu, sit jostain kirkonkirjoist oli selvinny et siel oli asunu joku perhe, jonka lapsi oli kuollu. Noin mä oon tän kaiken kuullu ja oon nähny sen talonkin, ken tietää sit mikä kaikki on totta, mut kyl mua ainaki pelottais...

        Trololollollolooo hohojohohoooo, hahahahahaaa...


    • LUKEKAA: Ihme Mummo

      Tää tapahtui joskus pari viikkoo sitte ja on iha totta.
      Olin yksin kotoo ja kello oli puol yhdeksän. Katoin tv:tä olohuoneen sohvalta. Yhtäkkiä joku mummo, (varman 60-70 vuotias) tule meijän etuovest sisää. Mä nousen siit sohvalt ja meen sen mummon luo. Sit se mummo sano Iltaa, onko vanhemmat kotona?
      Sit mä vastasin et ei oo. Sen jälkeen se mummo tähyili ympärilleen jotain pari minuuttii ja sen jälkeen sano: Näkemiin. Hauskaa illan jatkoa. Se avas oven ja pamautti sen kiinni.
      Mä juoksin kattomann ikkunasta, mihin se meni. Se lähti kulkemaan jalkaisin, vanha mummo, kylmällä säällä, jonnekki päin en nähny tarkkaan kumpaan suuntaan hän lähti näin vain sen ku se käveli meijän pihast pois (sillä meijän pihal oli pihavalo, joka valaisi) muuta en nähny ulkon oli niin pimeetä. Ja tää on ihan totta!

      • Mummon pelkääjä

        Missä paikkakunnalla asut sillä minun luokseni tuli myös joku mummo!!!!Ja vanhemmat oli kotona xD tasan viikko sitten!!!!!!!!!


    • Aistiharhat on pelottavia.
      Pienenä saatoin yhtäkkiä yöllä herätä ja nähdä hahmon kumartuneen ylleni.
      Onneksi se hävisi aina pian, ja sehän todennäköisesti oli vain unen ja heräämisen välimaastossa olevaa harhaa.
      Teininä kerran, kun lueskelin sängyssä jotain mahallani, niin tunsin yhtäkkiä ihan selvästi, että joku hieroi selkääni.
      Tunsin ihan selkeästi sen kosketuksen, mutta kun käännyin, siinä ei ollut ketään.
      Sekin on pelottavaa, kun yrittää nukkua ja tuntee vieressään olevan jonkun, mutta siinä ei olekaan ketään.

    • y so skeptical?

      No, onhan noita kertynyt peräti kolme ihan sellaista supernatural-kauhua. :D

      Ensimmäinen oli joskus ihan pikkusena päiväkodissa. En ole ihan satavarma että tämä ei ole uni, saattaa hyvin olla, sillä kyseessä oli päiväunien aika, mutta minulla ei kyllä ollut silloin (eikä ole vieläkään) tapana nukkua päivällä.
      Makoilin patjalla ja mietin että milloin täältä pääsee pois, kuten normaalistikin. Sitten ovi kai aukesi tai jotakin ja siihen heijastui pitkä ihmishahmo, oven karmeihin saakka yltävä. Tässä vaiheessa ihmiset varmaan alkavat ajatella että "lol se oli hoitsu tuliko mieleen" mutta se ei ollut, siitä olen aivan varma. Hahmolla oli yllä jonkinlainen pitkä takki ja minusta tuntui että hän oli lähdössä jonnekin: ja tulossa hakemaan minut "kotiin". Lisäksi tapahtumaan liittyy voimakas ajatus siitä, että minun olisi kuulunut päästä jonnekin. Tämän jälkeen päässäni kaikui vuosia, VUOSIA oma nimeni moittivalla äänellä sanottuna, joka ikinen kerta kun oli hiljaista. En tiedä tarkalleen, milloin se ääni katosi, mutta siitä on jo aikaa.

      Toinen oli joskus neljännellä luokalla, keskellä yötä. Makoilin valveilla sillä olin herännyt johonkin. Huoneeni ovi oli auki, kuten se oli aina siihen aikaan, ja näin portaisiin. Siinä, silmieni edessä, portaita alas liikkui hahmo. Isäni käy usein alakerrassa öisin, mutta en kuullut mitään ääntä, eikä se varjo tullut takaisin. (Huoneeni on siis yläkerrassa.) Mikään normaali varjo jostain ohi kulkeneesta autosta tms. se ei voinut olla, sillä siihen kohtaan seinästä ei öisin voi heijastua minkäänlaista varjoa.

      Kolmas tapahtui tässä hiljattain. Tilanne oli pitkälti sama kuin kaikissa muissakin kolmessa: makoilin sängyssä enkä saanut unta. Vilkaistessani oveani, joka nyt oli kiinni, näin ensin sen valoilmiön, tiedättehän: kun katsoo ensin jonnekin pitkään ja kääntää sitten katseensa muualle, verkkokalvoon on piirtynyt kuva. Mutta muutaman sekunnin kuluttua sille muodottomalle valoläiskälle ilmestyi silmät ja hymyilevä suu. Ilme oli varsin lähellä käytettyä hymiötä: :D Pelottavinta siinä oli se, että hahmo näytti vähän ukiltani nuorena. Ukki kuoli aivan vasta, vähän ennen tuota tapausta. Olin nähnyt hänestä valokuvia, mutta en ainuttakaan sellaista, missä hänellä olisi ollut lähellekään sellainen ilme.

      Valvejärki sanoo toista, mutta mehän emme sitä kuuntele, eikö niin? ^^ Todistajia ei tällä ole, mutta mitäpä me siitä.

      Ai, vielä yksi juttu. Meillä on talossamme paljon kasveja, jotka tykkäävät kukkia. Erityisen uskollinen on ollut maatiaisamaryllis, jonka saimme eräältä vanhalta naapuriltamme. Joka ikinen vuosi se on kukkinut kesällä ja talvella; vaan ei sinä vuonna, kun tämä vanhus menehtyi. Eipä ole tämä kovin kauhistuttava tarina, mutta laittaa ajattelemaan.

    • Kakuta

      Noh, noin 4 vuotta sitten oli yks ilta ennen joulua. Niih, siskoni oli aluks ihan tavallisesti kotona omassa huoneessaan. Menin keittiöön syömään pipareita ja muit jouluherkkuja. Sit jossain vaiheessa menin kattoo mitä sisko puuhaa, nii se oli kadonnu jonnekki, vaik etin kaikkialt en löytäny sitä mistään. Pian äiti huutaa et mun pitä mennä nukkumaan. Ku olin jo unessa, heräsin ku joku semmonen joulupukki istu mun jalkojen päällä. Säikähin mut halusin vaa nukkua. Heräsin ja se joulupukki katos. Menin ettii sitä ja löysin sen meijän vaatehuoneest. Kysyin silt et onks se mun sisko. Mut se sano ettei oo. Sit kysyin tietääks se missä mun sisko on, se sano ettei tiedä. Sit kerroin äidilleni et meil on täällä joku joulupukki. Äiti anto sille sitten maitoa ja sen jälkeen se lähti. Kaikki luuli et se oli mun sisko. Sit hetken päästä ku se joulupukki oli lähtenyt nii mun sisko pimpotti ovea ja sano näkevänsä jonku joulupukin. Sitte sen jälkee se muki hais tosi oudolle.
      Enkä koskaan saanu tietää kuka se tyyppi oli, koska se ei ollu ainakaan mun sisko.

      Noni, täs on tämmöinen joulupukki joulujuttu mikäliekää :"D

    • Kakuta

      Sit on viel yks juttu... Tämä on vähän lyhkäne mut kuiteki kerron tän...
      No olin perheeni kanssa viimekesänä eli 2011 saaremmaalla. Olin mun siskon kanssa ihastuneet yhteen söpöön kissaan joka kulki siellä. Sitten me nähtiin semmonen tyttö joka silitti sitä kissaa ja katto sitä pitkään. Käänsin katseeni pariks sekunniks ja se tyttö oli kadonnu, kissa oli kuiteki viel paikallansa kunnes se tuli kerjäämään meiltä silityksiä. Minneköhän se tyttö katosi???

    • Sokoz

      Ömömömöööh, mul nyt mitää hirmu pelottavaa löydy. Taino kyl varmaa löytys mutmut katotaas ny

      Nosiis ku mun entises asuinpaikas siel syrjäses oli joku ihme laukkukauppa, varmaanki sellanen joka ei enää ollu toiminnassa. Nii sit ainko siit meni ohi ni sielt kuulu jtn ihme ääniä. Esim kerran kuulu naisen kirkumista ja sit sellasta ku joku ois raapinu niit ikkunoita. Siin ikkunas oli kerran vertaki o.o! Hyi se oli kamala semmonen vanha talo ja ku mun kamu oli menny siit skootteril ohi nii se oli kattonu sitä ja ku ne hetken päästä tuli takas nii ne ikkunan ääres olleet nuket oli kääntyny toiseen suuntaan ja liikkunu eri paikoille.

    • Kuranaama

      No kirjotan ny jotain mitä tulee mieleen.

      Oltiin kaverin kaa mettässä.Asun siis omakotitalossa, mettän lähellä.(Oman huoneen ikuunasta näkee mettään.)
      No kaveri kertoili kaikkia kauhutarinoita joistain kannibaali-ihmisistä sun muista.
      Sit ku se alko kertoon tarinaa jostain soittorasiasta, johon koskiessa joku mies tulee tappaan sut tai jotai ,niin alko siis keskeltä mettää kuulua soittorasian ääntä.
      Lähettiin aika äkkiä livohkaan.

      Pienenähä se mielikuvitus osaa lentää, mut kuitenki.
      Olin menny keskiyönmaissa nukkuun,
      Sit keskellä yötä heräsin jännään tunteeseen.Ihan niinku talossa ois ollu joku joka ei meille kuulunu.
      Sit alko rappusista kuuluun askelia.
      No koska oon helvetin pelokas ja muutenkin paranormaaleja ilmiöitä uskova ihminen niin menin toki ihmeessä heti kattoon ettei mikään moottorisahamurhaaja vaan hoipu sieltä pitkin portaita.Äänet kuitenki loppu ku tulin huoneeni ovesta ulos.Tätä ramppaamista jatku kunnes sitte rupesin nukkuun.Menin siis takas sänkyyn-ääniä kuulu rappusista taas.Menin kattoon-ei mitää jne.

      Oltiin meikä ja mun 2 kaveria meillä.Etitään aina aaveita meidän talosta, koska tää on aikamoinen kummitustalox'D.
      Sit mun toinen kaveri sano ettei rupee todellakaa pelotteleen itteensä turhaan.
      Menin toisen kaverini kanssa alakertaan tekemään jotain turhaa, ja palattiinki siitä sit melki heti ylös.
      Meiän rappuset 'narisee' aina ku niitä kävelee, joten en yhtään ihmetelly ku kuulu ikävää ääntä ku kaverin kaa niitä tassuteltiin.Kaveri meni edeltä, mä tulin jäljessä.
      Sit se narina loppuu aina ku tulee yläkerran puolelle.Mun kaveri jäi oottaan mua rappusten päähän.Sit vaikka molemmat oli ylhäällä, ihan paikallaan, nii kuulu semmosta narinaa.Eli ihan ku joku ois vielä kuitenki kävelly portaissa.

      Joskus ku kukaan ei kato meiän lavuaariin, nii sinne tippuu lusikka tai vettä hanasta.Se nyt on tosin kai ihan normaalia.

      Sit en muista oonko kuvitellu kaiken, vai oliko totta.Mut tipuin pienenä rappusia alas.

      Joskus vilahtelee silmäkulmassa varjoja, ja peileissä näkyy valkosia kasvoja...
      Creepy.

      • MinjaElli

        Hyi!


      • herkkiskö?

        Kello on nyt 23:09, oon yksin yläkerrassa kotonani joka on metsän ympäröimä. Jotenkin tuntuu että yöunet jää kiväärin kanssa päivystämiseen.

        Hmmh jaah ... Mulla ei sillei oo käyny paljo mitää... Noo varjoja ja tämmösii tulee ajateltua tietenki :D

        Ja ihmiset jotka kirjoitatte tänne nii god bless yyou oon ihan kauhusta kankeena .__.


    • Hoshi030

      Tais tapahtua viimekesänä. Olin kaverin luona yötä kesällä ja valvottiin pitkin yötä ja otettiin kuvia yms. kello oli varmaan jotain 9-10 kun käveltiin tietä pitkin ja kaverini ehdotti et käytäs yhdessä mutkassa jonne oli talolta vajaa kilometi. Mun kaveri kertoin et joskus 30 vuotta sitten siinä mutkassa oli kuollu joku pioka moottoripyörällä ja siltä oli halennut pää. Sit se oli tuotu mun kaverin talooon ja se oli kuollut myöhemmin. Ei lähetty ihan sinne mutkaan asti, koska kun otettiin kuvia niihin rupes ilmestymään semmosia valkeita palloja.....rupes tuullee hirveästi ja lähettiin juoksemaan taloa kohti. Kun päästiin talon risteykseen ja lähettiin kävelee mäkeä pitkin talille rupes saunan kattopellit ryskyttämään hirveesti, ihan kun joku olisi hakannut niitä( sauna on tien toisella puolella) sitten juostiin äkkiä aittaan. Sinä yöna oli tosi kylmä.

      kun heräsin seuraavana aamuna ihan kun joku olisi vetänyt riimuja pihalla(saattoin tosin olla vielä vähän unessa) kerroin myöhemmin kaverilleni ja se sanoin et on niiden pihalla ennenkin ollut riimun jälkiä. eikä ne olisi voinut olla koiran riimusta koska koira oli häkissä, ja koran riimu vaijerissa kiinni toisella puolella pihaa.

    • InkeroistenHuora

      Noh mulle ei ittelleni hirveest oo käyny mitää pelottavaa mut täs ois muutama juttu:

      Mun parhaanystävän isä kuoli kun oltiin ekalla luokalla(kuoli juopotteluun :( ). Sitten muutaman vuoden päästä oltiin perheen kans meiän serkuilla jotka asu lähellä mun parhaan ystävän sen aikast kotii ja meidän omaa taloa. mä ja mun serkku oltiin niitten pihan portilla kunnes sielt tuli joku tyyppi. Sil tyypil oli viinapullo kädes ja sil oli pitkät hiukset niinku mun parhaanystävän isällä. Mun serkku lähti siit ku se säikähti sit tyyppii. No minä jäin siihen tyhmänä ja sit se käänty kattoo mua ja kysy missä on se tie mis mun paras ystävä asuu. En tienny mitä sanon ja sanoin sit vaan '' En tiedä''. Sit se vaa jatko matkaa. Muutaman vuoden jälkee kerroin tapahtuneesta ku mun paras ystävä näytti sen isästä kuvan. Sit älysin et mä ja mun serkku oltii nähty sen aave.


      Noh asun täällä Anjalan lähellä. Täällä anjalassa on muutaman hautasumaa. Toisessa hautaus maassa (jonne on haudattu jotain ihme tyyppei) on semmoin ihme rakennus. Jos sinne hautaus maalle menee keskel yötä ja koputtaa sen jutun ovee nii kuulee kaikenlaisii äänii sen sisältä.
      Toisen hautausmaan luona on tietty hauta jonka luo jos vie tuolin ja kiertää tuolin ympäri (en muista kuinka monta kertaa) niin näkee sitten sen haudatun tyypin aaveen :p .
      Ja kerran heräsin keskellä yötä ja katsoin sänkyni jalkopäätä ja näin siellä viikatemiehen joka hohti valkoista ja sillä oli siivet kuin linnulla. Menin nopeasti peiton alle ja kun katsoin uudestaan se oli häipynyt.
      Ja kerran näin outoa unta jossa jouduin sairaalaan. Silloin uskalsin nukkua viälä naama seinää vasten. Unen lopussa joku koski minua selkään ja heräsin siihen kun oikeasti selässäni tuntui kosketus. Käännyin nopeasti eikä siinä ollut ketään. En enää nykyäänkään (olen 12) uskalla nukkua naama seinää vasten.

      Että semmosta täältä anjalan läheltä.

    • Noppa

      Noh,miulla on tässä pari juttua :U Ehkä niit on aika 5 nyt ensimmäiseksi (kerron sitten myöhemmin vaikka lisää)8D mut muistan kaikki ja kaikki o tapahtuineit.


      1: Noh, joskus eskarissa...me oltiin mun parhaan kaverin kanssa semmosessa leikkihuoneessa jossa on kaiken maailman poikien leluja (kuten autoja,turtlesei,jne) no kuitenki,sit me löyettii semmone luurankokummituslelu ja sit hetken sitä vilkaistuu me heitettiin se johonki seinään..noh,sit siitä lelusta alko kuuluu jtn outoja ääniä ja ihanku sen silmät ois hohtanu..no sit me lähettiin kotiin (ja taidettiin olla viimeset lapset koko päiväkodis ja 2 hoitajaaki oli siel) no sit seuraavan päivän ku menin sinne huoneeseen (ekan) nii se lelu oli kadonnu. Sit kysyin niilt kahelt jotka oli siellä meijjän kaa päiväkodis mut ne ei tienny mitään...
      ...sit pari vuotta myöhemmin mun naapuri kerto että oli löytäny jostain metsästä samanlaisen luurankokummituksen...

      2:Noh, pari vuot sitteolin yhellä laiturilla yksin joskus kaheksalt illal,se ilta oli kalamn sumune ja oikeesti...noin sadanmetrin pääst näky laiva. siis oikeesti. semmonen iso,vanha laiva jolla oli räsyset purjeet ja kaikki (näytti ihan merirosvolaivalt) no kuiteski...sit se liikku sillee hitaasti siellä eteenpäin...ja eikä se näyttäny ees koskettavan vettä. Ja sit,yks kaks...se katos! ihan silmissä haihtu tiehensä o.o"

      3:No tää kolmas tapahtu myös joskus pari vuot sitte partioleiril,Noh Sorsa kerto meille kauhutarinaa kunnes yhtäkkii joku koputti oveen. Se ei ainakaan voinu olla kukaan meist ku kaikki oli sisäl kuuntelemas Sorsan tarinaa.. Sit ku vilkasin ulos nii siel vilahti vaa joku musta hahmo.

      4:Joskus syksyllä,Kävelin kaverin kaa metsässä (siinä lähellä oli taloja) niin yhtäkkiä jossain siel taivaassa näky vihreet/sinist valoa ja jotain lentokoneen tapasta ääntä...sit ku me vilkastii ylös nii siel ei näkyny mitää... (avaruusolioit)

      5: Kävelin kerran meijjä koiran kaa metäs...oli ilta ja meko pimeetä jo..sit meil o metsäs semmone pieni polku joka on täynä puita sun muita ja tosi pimee. noh,päätin mennä sinne ja sit koira yhtäkkii juoksi täysiä pidemmälle sinne polulle ja se haukku kokoaja. sitte oltin varmaa ihan keskellä polkua kunnes yhtäkkii jostain metsästä alko kuulumaan jtn mörinää..Semmoista vähäniinku muumimörön mörinää mut matalempaa D: hyi kalama! sitten me juostiin täysiä kotiin!

      tossa oli nyt jtn

      • Kakuta

        entä ku silloin kerroit mulle siit keinusta joka heilu koko ajan...


      • Metalismygod

        Hyi saatana meni yöunet D:


      • comeoooon

        1. paristoilla toimiva luuranko lelu, hohtavat silmät ym. oli suunniteltu ominaisuus, ja joku henkilökunnasta oli todennäköisesti vienyt sen pois ja päätynyt metsään jonkun sinne kantamana.

        2.Sumu on sakeampaa lähempänä vettä--> illuusioi siitä, että laiva leijuu. Myös syvyysnäkö voi hämärällä pettää, joten laiva todennäköisesti kääntyi takaisinpäin ja se "katosi" tai sumua tuli laivan eteen tuulen kuljettamana enemmän.

        3. Joku häirikkö

        4. Ei tietenkään siitä lentokoneesta näe muuta kuin valot?:D Idiootti.

        5. Susi, karhu tms.


    • Noppa

      Ainiin se...D: no kävelin mu koiran kaa tuolla lähistöllä ja siel oli keinu...se keinu ja keinu...keinu kokoaja o.o" eikä siel tuullu tai ollu lähistöl ketää.

    • Kakuta

      kamalaa... D'':

    • Kakuta

      No tää tapahtu ku oltiin tulossa yhestä paikasta kaverin, ja toisen kaverin ja tämän äidin ja sisarusten kaa klo 20.48

      Tultiin metron rullaportaita ylös, sit meijän perään tuli semmonen mies joka sano meille näin... "Haluun tuhota, haluun tuhota!! Saatana minne te meette??!!" SE huus ja oli varmaanki humalassa, sillä oli kaljatölkki kädessään ja se oli aika lihava.... Se oli kalaman pelottava lähettiin iha helveti nopee juokseen...

    • lolkj

      warning!
      this
      is
      not
      a
      joke!
      carry
      on
      reading!
      or
      you
      will
      die,
      even
      if
      you
      only
      looked
      at
      the
      word
      warning!


      ONCE
      THERE
      WAS
      A
      LITTLE
      GIRL
      CALLED
      CLARISSA,
      SHE
      WAS
      10
      YEARS
      OLD
      AND
      SHE
      LIVED
      IN
      A
      MENTAL
      HOSPITAL,
      BEACUSE
      SHE
      KILLED
      HER
      MUM
      AND
      DAD.








      SHE
      GOT
      SO
      BAD
      SHE
      STARTED
      TO
      KILL
      ALL
      THE
      STAFF
      IN
      THE
      HOSPITAL
      SO
      THE
      GOVERMENT
      DECIDED
      THAT
      THE
      BEST
      IDEA
      WAS
      TO
      GET
      RID
      OF
      HER
      SO
      THEY
      SET
      UP
      A
      SPECIAL
      ROOM
      TO
      KILL
      HER,
      AS
      HUMANE
      AS
      POSSIBLE
      BUT
      IT
      WENT
      RONG
      THE
      MACHINE
      THEY
      WERE
      USEING
      WENT
      WRONG.








      AND
      SHE
      WAS
      SAT
      THERE
      IN
      AGONY
      FOR
      HOURS
      UNTILL
      SHE
      FINALLY
      DIED.








      NOW
      EVERY
      WEEK
      ON
      THE
      DAY
      OF
      HER
      DEATH
      SHE
      RETURNS
      TO THE
      PERSON
      THAT
      READS
      THIS
      LETTER,
      ON
      A
      MONDAY
      NIGHT
      AT
      12:00
      SHE
      KREEPS
      INTO
      YOUR
      ROOM
      AND
      KILLS
      YOU,
      BUT
      SLOWLY
      AND
      PAINFULLY
      SLOWLY
      CUTTING
      DIFFRENT
      PARTS
      OF
      UR
      BODY
      THEN
      WATCHES
      YOU
      BLEED
      TO
      DEATH
      IF
      YOU
      DONT
      SEND
      THIS
      TO
      20
      PEOPLE
      BY
      MIDNIGHT
      SHELL
      BE
      COMEING
      TO KILL
      YOU!
      SEND
      IT
      SO
      SHE
      HAS
      ANOTHER
      LOAD
      OF
      PEOPLE
      TO
      GET
      AND
      FORGETS
      ABOUT
      YOU
      DONT
      BELVE ME
      HEY?

      EXAMPLE
      1:
      JENNY
      DIDNT BELIVE THIS AND DELETED IT WITHOUT EVEN READING THE WHOLE THING! A FEW DAYS LATER ON THE MONDAY NIGHT SHE WAS WOKEN UP BYE LOUDE FOOTSTEPS AND HEAVY BREETHING THERE WAS CLARISSA STANDING THERE WITH A HUGE KNIFE AND WELL JENNY IS HISTORY NOW.









      EXAMPLE
      2:
      TOM
      ONLY SENT IT TO 5 PEOPLE CUZ HE THOUGHT HED BE SAFE AND IT WAS PROBLY JUST A JOKE BUT OH HOW RONG WAS HE! HE DIED THE NEXT NIGHT ON MONDAY AND ILL TELL YA NOW IT WASNT PRETTY(JUST CUZ HE SENT FIVE HE DIDNT COMPLETE THE TASK)

      EXAMPLE
      3:
      JOEANNA
      SENT IT TO 19 PEOPLE SHE THOUGHT IT WAS CLOSE ENOUGH AND WOULD DO BUT SHE WAS WRONG SHE DIED THAT NIGHT ON A MONDAY AND ONCE AGAIN IT WASNT

      • khjfg

        hahhah, hauskaa, jätkä 8DDDDDD


      • lääkäritrolli

        Jollakin on jo aivan liian suuri mielikuvitus ja tarvitsee ison määrän lääkeittä korjatakseen tämän diagnisoidun taudin.


    • loltypy13

      kerran katoin että mun läppärissä oli jonkun kasvot, mutta ne olikin mun tissit O.o

    • Thriller

      Hui,saatana kun pelästyin ku michael jacksonin thriller rupes soimaan soittolistalt

      • MinjaElli

        Mä olin mun serkun luona yötä kun valo alko vilkkuu n. 00.00 aikaa. Sen jälkeen mentii laittaa valot päälle, huomattiin meidät nukkumassa sängyssämme vaikka olimme valokatkaisijan luona joka sijaitsi toisella puolella huonetta. Ei nukuttu sinä yönä melkee ollenkaa.


    • Uujasmin

      Joskus pienenä, ehkä noin 3-4 vuotiaana? Olin nukkunut iskän ja äitin huoneessa yläkerassa (iskällä ja äitillä oli yhteinen sänki ja olin siin vieres omas sängys) Niin sit ku se ovi oli kiinni, olin alkanu itkeen ja huutaa äitii. Sit tietenki äiti tuli sinne huoneeseen ja kysy miks itken. Sit sanoin että olin nähny siinä oven edessä jonku pikkutytön, joka oli ryöminy sängyn alle ja kokoajan kattonu mua! :O Hui vitsi !



      ! Sit ku meijän talos oli asunu yks Saima, vanha mummo joka kuoli syöpään, niin joskus ku meil oli tosi iso vanha varasto (me purettiin ja tehtiin uus ) nii Mää ja mun 3 serkkuu joskus kauan sitte haettiin varastosta jotain ihme kamaa huviks? Siellä oli sellanen tositosi iso vanha kello, sellanen tiiättehän, niinku iso kello (ei perus seinäkello) Nii sit me kannettiin se yhessä se oli niin painava, sit yhtäkkiä siit kuulu sellanen iso ääni, niinku niist kuuluu jos ne on vaikka tasan viis nii se äänteli silleen ja vähä tikitti!!:OO HYI

    • 12315

      no meillä on tuossa ihan lähellä semmonen talo ja yöllä sielä juoksee valkonen hahmo ympäri lipputankoa ja sitte se vaan yhtäkkiä häviää siitä. se tais olla joku lääkäri joka on asunu siinä talossa ja sitte kuollu siihen en oo varma ku en muista tarkalleen ku siitä on kauan ku oon kuullu..

    • HyiSaatanA!!

      Jossai oliko se sonkajärvellä vai lapinlahella,en muista,on semmonen vanha talo jonka ikkunassa on rikottu reikä. Ja sit ku sen talon lattialla on siruja siitä ikkunasta. No kuiteski jos kattoo siitä ikkunan reiästä niihin siruihin,niistä siruista heijastuu katossa roikkuva hirtetty mies.

    • applejack44

      Olin tuolloin kolmevuotias. Kärsin korkeasta kuumeesta ja satuin heräämään keskellä pimeää syysyötä. Tiedättehän sen tunteen, kun päässä heittää korkean kuumeen takia. Tämä tunne piti minut hereillä. Nousin puoliksi istuvaan asentoon ja silmäilin huonetta. Katseeni kohdistui erityisesti vastapäätäni olevaan seinustaan. Sillä kohdalla oli tosiaan likavaatekasa, joka tosin näytti pimeässä samalta epämääräiseltä mustalta, kuin kaikki muukin huoneessa. Päässäni suhisi ja vilkaisin veljeäni - hän nukkui edelleen sikeästi.

      Aloin uudestaan tuijottaa vaatekasaa ja sitten jokin siinä vangitsi katseeni. Siinä oli enemmän mustaa kuin aikaisemmalla vilkaisulla. Tuijotin vain ja sitten se ylimääräinen musta alkoi liikkua, peittyi taustaan ja tuokion päästä oli lattialla, tullen minua kohti. Lamaannuin ja katsoin vain, kun tämä outo.. olemus, lähestyi sänkyäni ja oli lopulta vieressä. Tämän jälkeen se tarrautui minua jalasta, sillä minkä katsoin olevan sen suu. Sillä ei siis näyttänyt olevan raajoja, pelkkää epämääräistä mustaa. Aloin huutamaan kurkku suorana äitiä ja isää ja juoksin huoneen portille. Taoin sitä, enkä muuta tehnyt kuin huutanut. Lopulta vanhemmat tulivat ihmetellen kovasti sitä, miksi herätin heidät keskellä yötä. Osoitin kohtaa missä tämä olemus oli hetki sitten ollut, mutta siinä ei ollutkaan mitään... Koko huone tutkittiin ja mitään ei löytynyt.

      Outoja pointteja, että siitä tarrautumisesta ei jäänyt mitään jälkiä, tunsin sen kyllä sitäkin todellisempana. Eikä se voinut olla perheen kissakaan, joka nukkui jossain ihan toisella puolella kämppää ja sieltä sitten jossain vaiheessa raahautuikin. Kenties kuumeen aiheuttamaa harhaa, vaiko sitten jotain aivan muuta?

      • 16+5

        Valveuni. Heräsit REM unen keskeltä, eli periaatteessa sun aivot on hereillä, mutta sun hermoimpulssit ei kulje loogisessa järjestyksessä, joka aiheuttaa mm. hallusinaatioita, mitä normaalisti näkisit unessasi, mutta koska olet hereillä, näet ne "oikeassa elämässä".


    • 13vee

      1. Olin kaksivuotias kun istuin ja juttelin ilmeisesti edemenneen mummoni kanssa (Oli kuollut viikkoa aiemmin, juuri siihen kohtaan missä istuin.), purskahdin itkuun & olin huutanut : " Mummi älä mee!".

      2. Kuopion Kelloniemessä on "aavetalo", jossa olin kavereitteni kanssa ollessani 9-vuotias. Kiersimme tätä räsäistä taloa ympäri, kunnes näin naaman sen talon ikkunassa. Ihankuin sen silmät olis hohtanu punaisella värillä! Huusin kauhusta ja lähdin kavereitteni kanssa polkemaan pois siitä metiköstä. Saapuessa suojatielle, kaverillani hajosi autotiellä helminauha (siihen oli kiinitetty avain) & kun hän oli poimimassa avaintaan, auto meinasi törmätä häneen. Jatkoimme pyörällä polkemista, kunnes tuntui, aivankuin joku olisi vetänyt tarakastani. Lensin kuperkeikoilla pyöräni kanssa, ja menetin tajuntani. Heräsin sairaalasta, käsi murtuneena. Kaverini kertoivat, että aivan kuin varjo olisi seissyt vieressäni silloin kun menetin tajuntani.

      3. Heräsin 12-vuotiaana siihen, että aivankuin joku olisi raahannut ketjua eteisessä. Avasin oven, mutta mitään ei näkynyt. Kun käännyin ovesta pois päin, ikkuna revahti täysillä auki.

      4. Nytten olen 13-vuotias. Viime viikolla, koulussani ollessani, huomasin tutun mieshahmon. Se näytti aivan isältäni. ( Isäni menehtyi alkoholin vaikutuksena puolivuotta sitten.) Kun juoksin tätä hahmoa kohti, itkiessäni, kun olin saavuttanut hahmon, tunsin vahvan tuulenpuuskauksen & hahmo hävisi kuin savuna ilmaan. Näinkö siis isäni?

      • Kauhutarinaa :33

        Olipa kerran mies. Mies asui hyvin rikkaassa talossa yksin. Eräänä yönä talossa alkoi kuulua, kun vauva itki ja huusi äitiään. Mies etsi vauvaa joka itki ja huusi äitiään, mutta turhaan, sillä itkevää vauvaa ei löytynyt. Mies hädissään soitti poliisille. Poliisi myös kuuli vauvan itkua, ja kuinka hän huusi äitiään. Hän ei kuitenkaan löytänyt vauvaa. Seuraavaksi mies soitti ambulanssin, mutta ei ambulanssikaan löytänyt vauvaa. Mies tuli hulluksi ja muutti maasta pois. Myöhemmin miehen asuntoon muutti nuori pariskunta, joka tykkäsi sisustaa. He vaihtoivat vanhan lattian puulattiaan, kunnes löysi lattian alta kuolleen vauvan kehdossaan. Myöhemmin selvisi, että eräs äiti oli raskaana, ja synnytti kaksoset. Kuitenkin toinen lapsistaan oli kuollut syntyessään. Nainen tuli hulluksi siitä, ja kun toinen lapsista oli 2 vuotias, nainen vei lapsen metsään ja tappoi lapsensa. Nainen väitti miehelleen susien syöneensä lapsen. Siitä asti ollaan kuultu, että lapsi itkee ja huutaa äitiään öisin. Hyvää yötä, hahahaha!


    • perkl!

      oma on kun tulin mökki bileistä himaan siinä 12 aikaan illalla mettä tietä (maa seudulla asun) alan kattella että meneekö tuolla 70m päässä isoja koiria no pysähdyin ja jäin kattelemaan siinä sitten tajusin että siinä menee 2 karhun pentua sitten emo tulee mettästä siihen tielle alko kuumottaa se katto mua jonkun minuutin sellasen 50m päästä sitten lähti tulemaan kohti tuli siihen 10m päähän sitten käänty pois voin sanoo että pieni kuumotus jäin venailee siihen paikalleen vielä sen 10m sitten varovaisesti lähen menemään himaan joka oli oli 4km päässä kerroin siitä kotona no kukaa ei uskonu että ylipäätään täällä liikkuu karhuja no sitten viikko sen jälkeen kilsan päässä asuva jätkä soitti faijalle että ei jumalauta täällä mettässä liikkuu 3 karhua ja nyt ne asuu tossa kilsan päässä mettässä sitten olin yksin hallissa 11 aikaan tekemässä biisiä sammutan kajarin kun oon lähössä himaan no alkaa kuulua oksien katkeilua ja muutenkin liikkumisen ääniä 5m seinästä netsän puolelta siinä oli sellanen patti tilanne 20min sitten sammutan valot ja taskulampulla osotan mettän reunaan no siellähän kiiluu silmäparit sitten kolistelin vähän aikaa tyhjää tynnyriä no alkaa kuulua tääs sitä liikettä mettänreunasta poispäin no meen taloon sisään sen jälkeen aamulla käyn kattomassa niin puole kasveista mitä kasvaa hallin ja metsän välissä on kaatunu moottori kelkkaan tullu mukava lommo ja karhun jälkiä mesta täynnä sitten kävelen mettässä no ne karhuthan oli leikkiny metsuria 7 lahoa puuta kaatunu jokasessa kynsien jälkiä faijan ja naapurien kanssa haettii lupaa kaataa ne karhut kun ne asuu 2 kylä välissä täältä toiseen se 1.5km matkaa eetä kiva ja käyny MONEN pihassa no ei tullu mutta hei eikö niitä saa kaataa jos ne uhkaa esim 8v veljeä joka joutuu kävelemään joka arki aamu 7aikaan kilsan mettä tiellä ? ja joku oli käyny syömässä naapurin kissan sapuskat jotka naapurin kuistilla ja arvatkaapa mitä jälkiä pihassa ....

    • Tappo melki :dd

      Muutama vuosi takaperin:

      Oli tullu pimee ilta, ja oli taas perus viikonloppu, poliisia ja rosvoo. Ekat pari kierrosta meni ihan hyvin, mutta huhuttiin miehestä joka liikkuu pimeellä kerrostaloja ympäröivissä metsissä. Noo, kaikkihan sitten pelkäs mennä sinne mettään, mutta mentiin silti, eksyin porukasta ja jäin yksin semmoseen "puskaan" tai semmoseen missä oli 10-15 muutaman metrin korkusta mäntyä, kuulin rasahduksen ja näin tumman hahmon, kysyin heti, "Ootsä poliisi vai rosvo?" Ei vastausta. "Hei, ootsä poliisi vai rosvo" Ei vieläkään vastausta, kolmas kerta. "Tää ei oo oikeesti hauskaa, ootko poliisi vai rosvo" Sen jälkeen tumma hahmo tarraa kädestä ottaa sytkärin esiin ja näyttää valoa, sitten tajusin että tää henkilö ei selvästikkään oo poliisi tai rosvo, se huhuttu mies oli totta. Onneksi sain riuhtastua itteni irti ja juostua karkuun, en todellakaan tiiä mitä ois tapahtunu jos en ois saanu riuhtastua itteeni irti. Juoksin heti varottaan muita.

      Kuukausia myöhemmin lähistöllä paloi omakotitalo, sen jälkeen miestä ei näkynyt.

      Siitä illasta jäi mieleen arpiset kasvot, pelko, ja sytkärin valo. Sen jälkeen ei muuten olla menty poliisia ja rosvoo..

    • Truestory

      Olin 14 v, ja kävelin yksin kaupungilta kotiin pimeenä syysiltana, ja oikasin lyhyemmälle reitille. Ku vähänaikaa kerkesin kävellä, edessä oliki noin 10 hengen lössi punkkareita. Pari sekuntia kerkesin olla siinä, ennenku lähin juoksemaan takasippäin, ja tottakai ne lähti perään. Ei kuumottanu, just ja just pääsin pakoon D:

    • hmmh

      Tääl kuoli eile 13v tyttö rekan alle:( sen paras kaveri näki sen... miettikää ittenne kaverin kaa pyöräilette ja sit sen sun kaverin yli ajaa rekka ja se kuolee siihe ja heti:(

    • scared00

      Mul ois pari mieleenpainunutta asiaa.... Nää on oikeesti totta, vaik näit o välil vaikee uskoo

      1. Asuin joskus pari kolme vuotta sitte sellases vanhas talossa. Se siis oli jtn. 100 vuotta vanha mut sitä oli kunnostettu ja sillee, ei se iha mikää spurguläjä ollu. no mut, kerran tulin koulusta kotiin, eikä meil ollu ketää kotona. Menin alakerran pöydän ääreen istumaan ja otin aku-ankan luettavaksi. Luin sitä siinä ihan omissa ajatuksissani ja sitte kuulin täsmälleen sellasen äänen yläkerrasta, joka kuulu aina kun sen yhen tietyn ovan avasi. sitten kuulin kun se ovi narahti auki, ja sen lisäks kuulin ihan selvät askeleet, jotka suuntautu portaita kohti, ja kaiken lisäks kuulin, kun joku otti portaitten kaiteesta kiinni. Itse olin tietysti ihan paniikissa ja juoksin mahollisimman nopeesti ja hiljaa lähimpään huoneeseen ja soitin äitille. se ei tietenkää uskonu mua ja sit pyysin yhen mun kaverin meille. Ja sitte, kun mun kaveri meni sinne yläkertaan, siel ei oikeesti ollu mitään.

      2. Kun asuttiin siinä talossa, meillä oli kissa, joka nukkui aina mun jaloissa (:3). yhtemä yönä heräsin johonkin kovaan ääneen (joka kuulu siitä huoneesta, jossa oli se ovi josta kuulu aina auetessa se tietty ääni). mua pelotti tuplasti enemmän, koska siihe creepyhuoneesee pääs vaan mun huoneen kautta, joten se oviki oli mun huoneessa :'c Se ääni, kolahdus kuulu uudestaan, ja mun kissaki säikähti, nosti päänsä ja katto hetken sen huoneen ovea. Sitten kissa hyppäs pois mun sängystä ja juoksi pois koko huoneesta. Sit olin varma, etten oo vainoharhanen, koska kissaki kuuli ne äänet.

      3. Ku vihdoin päästiin muuttaan pois siitä talosta, ja oltiin asuttu uudessa talossa noin 2 vuotta ilman mitää kauhukokemuksia, siivosin huonettani ja löysin purkamattoman muuttolaatikon, vanhasta talosta. Tietysti avasin sen ja laittelin sieltä tavaroita sinne tänne. Sen päivän jälkeen rupes taas tapahtua. Pikkuveli kerto kuulevansa sellasia ääniä, että yöllä joku pudottais sen kynän sen pöydälle, enkä uskonut. Mutta kun kesällä veljen huone oli viileämpi kuin omani, ja veli oli leirillä, niin nukuin itse veljeni huoneessa ja yllätys yllätys, kuulin itsekin sen äänen. Kun olin kipeänä, aamulla katsoin että jääkaapissa oli 3 lihapiirakkaa, ajattelin että syön yhden päivemmällä. parin tunnin jälkeen menin jääkaapille, eikä siellä ollut kuin 2 lihapiirakkaa, eikä ketään muita ollut ollut kotona. Siskoni kertoi, että se oli illalla lukenut kirjaa, ja tunsi että joku olisi puhallellut sen niskaan. Kun se kääntyi katsomaan, siinä ei ollut ketään, mutta puhallus tuntui ja haisi. kun siskoni sammutti valot, hetken päästä hän kuuli, kun joku olisi läväyttänyt hänen vihkonsa lattialle, mutta siinä ei ollut ketään. Kaikki tapahtui sen jälkeen, kun olin purkanut sen muuttolaatikon.

    • pronssihärkänen<3

      mullakin on yks juttu, mikä nyt tuskin oli mitään paranormaalia, enkä oikeen uskokaan sellaseen, mut tää juttu vaivaa mua usein. Elikkäs, olin silloin joku 6-8v poika (nykyään 18) ja kylässä mun isoäidin luona. Se jätti mut hetkeks olohuoneeseen ja meni tekemään mulle jotain keittiöön :D Siin olohuoneessa istuin sohvalla, ja sohvan vastapäätä oli takka ja sen yläpuolella semmonen jännä patsas, periaattees hirvensarvet ja hirvennahasta tehty talja. Yhtäkkiä mun päässä tapahtu outoi asioit kun aloin tuijottaa sitä hirven patsasta... kuulin päässäni hirveitä tuskanhuutoja... kuin härän tuskanhuutoja... Hiiiink! ja mielessäni näin näyn jossa joku poltettiin poltettiin elävältä jonkun härän muotosen patsaan sisällä... siis siinä näyssä en nähnyt että ketään olis tungettu sinne, mä vaan tiesin et siellä olisi joku. :s
      No, sitten tää "näky" yhtäkkiä lakkasi ja häipyi mun päästä, taino miksä haluutte sitä kutsua, vainoharhasuudeks? Mä aloin huutaa ja itkeen sen jälkeen ja mun mummi juoksi mun luokse ja ihmetteli mikä mulle tuli. No... katoin tossa muutama kuukaus sitten Jimiltä dokumentin jossa kerrottiin että antiikin kreikassa erään tyrannin uhkaajat poltettiin elävältä pronssisen härkäpatsaan sisällä, kirjaimellisesti. http://www.youtube.com/watch?v=C7B3DrxH8rA
      tuli aika creepy olo ja heti muistin ton tapauksen... se on parhaiten mun mieleen jääny juttu koko mun lapsuudessa. Joskus kyl mietin voiskohan mulla olla joku piilevä skitsofrenia xD

    • 2+12

      it puts the lotion in the basket.

      • Totta ja oli pelottavaa

        No ei nyt oo mitään kauheeta mut säikähin ihan hitsisti. Olin nukkumassa normaalisti yhtäkkiä mulla oli kauhea hiki ja semmonen olo et huonees oli joku muuki! Lakanat tarttu ihoon kii olin niin hiessä. Kun yritin nukkua alko aivan kauhea vatsakipu ihan ku joku olisi ottanut suolesestani kii ja vääntäny sitä solmuun. Näin tapahtui aina kun yritin nukkua. Yön jälkeen äiti ja isä kertoivat että oli kuullut koko yön itkua. Pari kerta olivat tllut katsomaanki. Olihan se pelottavaa ja toinen juttu ; olin kahden kaverin kanssa yökylässä toisella kamullani. Yhtäkkiä ovea pimputettiin kaverni äiti sano et älkää tulko. Noh menin kuitenkin salaa portaisiin et näin ovelle kaverit seurasivat sisään tuli n.16-17v poika. Hän itki ja huusi et mä en uskalla mennä kotiin!! Kaverini äiti rauotteli poikaa katsoin tarkemmin pojalla ei ollut edes kenkiä ja oli talvi ja lunta! Poika näytti siltä kun hänet olis pahoinpidelty. Järkytyimme ja äitimme etemme nähneet mitään. Olimme tuolloin 10v


    • PCGamerMasterRace

      Muistan joskus, ehkä 3-4 vuotiaana parit kerrat keskellä yötä nähneeni seinillä varjoja. En oikein muista miltä ne näyttivät, mutta muistan kutsuneeni niitä "varjoufoiksi"

      Aivan kerran heräsin pudottuani lattialle ja näin ympärilläni olevissa seinissä näitä varjoja.

      Hhyihhelveti.

    • harhaaa

      no mulla kerran kun kaikki nukku ja ite olinvel valveil nja kämppä ihan pimee sit katoin oveen vähhän aikaan ilmaan ja sit niinkun olis ollu joku violetti putkilo joka leiju sitkun katpin uudestaan niin se oli kadonnu ja tää kävi mun kamulle kun joskus 10,v leikitiin twilight tii ja se oli yksin koton niin se kuviteliet sen selkää hioroo sen poikis kun sil oli selkä kipee ja sit se kuviteli niin se selkä kipu ähti ite oon tää ei oo mikään kauhu juttu mut kun olin kamul ja kun oon ihan fangirl niin nään sit artistista haroi niin katoin et yks kuva mis oli elliot niin katoin et siinä oli se mun lempi artisti:D olen hara uskoinen ja tää viel kun luin kirjaa ja katoin telkaan päin ja siitä näkee mettään kun se heijastaa niin et ihan kun siel ois ollu kas valoo mutkun katoin uudestaan niiin ei ollukaa mitään

    • pelästynyt

      Suomensin yhest enkkulaisest tosi tarinast
      Mut en jaksanut kääntää kunnolla ja kirja kielelle: olin menossa tavallisesti nukkumaan. Pesin hampaita vessassa ja katoin peiliin. Ekaks siin näky vaan minä ihan normaalisti, mut kun käänsin päätä ja katoin uudestaan peiliin, mun takana oli joku puna-ruskee hiuksinen tyttö! Mä rupesin kiljuu et apua, mut ku käännyin ei siel enää ollu ketään. No äiti tuli ylös ja kysy et mitä nyt, ja mä sanoin et tuol vessas oli joku vieras tyttö. Äiti käski nukkumaan ja sano et älä kattele mitää pelottavia sivustoi netist enää. Mä menin sänkyyn ja yritin nukkuu. Nukahin mut 12:00 heräsin ja tuli outo tunne et joku kattoo mua. Kattelin ympärilleni ja näin et se sama tyttö istu mun sängyn laidalla! Ja se käänty kattomaan mua! Sll oli sen naamas viilto joka oli keskellä naamaa ja vähän niinku puolitti sen naaman. Ja sen molemmil puolilla naamaa oli samas kohtaa kaks raapasujälkee. Ja sen silmät oli eriväriset. Se katto mua siinä hiljaa 4 min ja mä en saanu sanotuks mitään. Sit se sano sen. Se kysy:" tyttö. Mikä on minun nimeni?". Mä sanoin et en mä voi tietää, ja aloin huutaa äitiä mut sillon se tyttö laitto sormen mun suulle ja sano"shhh..." mä huusin entistä kovempaa, ja sillon se raapas mua otsaan. Mä huomasin et sil oli metalliset kynnet! Ne oli terävät. Sit äiti tuli yläkertaan ja kysy mitä nyt. Ja mä kerroin et toi tyttö oli tullu ja raapassu mua naamaan. Mut sit huomasin et se oli kadonnu. Menin takas nukkuu ja äiti soitti poliisille. Käbi ilmi et ihan samanlaisii hyökkäyksiä oli tapahtunu monille lapsille. Seuraavana aamuna mun seinässä luki verellä: minun nimeni on puukottaja anniina. Ja se raapasu jälki ei lähtenyt. Ikinä.

    • Pelottavaa D:

      Hyi vitsit luin näitä teidän juttuja ja koira rupes haukkumaan!.
      1.Mun kaveri kerto kuulleensa sen kaverilta, joka on tässä minäkertojana,, tämmösen: Olin kesällä kaverini ja hänen isänsä luona. Keskellä yötä, kun nukuimme, näimme valojen syttyvät pihalla (kaverini mökillä on automaattiset valot, jotka syttyvät, kun joku kävelee pihalla). Seuraavana aamuna kysyimme kaverini isältä, oliko tämä eilen yöllä pihalla. No, kaverini isä sanoi nukkuneensa sikeätä unta. Seuraavana yönä meitä pelotti niin paljon, että nukuimme kaverini isän vieressä. Yhtäkkiä me kaikki kolme heräsimme siihen, että pihalla syttyi valot. Katsoimme pihalle ja näimme kaksi mustaa hahmoa pihalla.....

    • Kaake

      Oli nyt jo viikonloppu pääsin vasta koulusta veli kullan kaa ja kävelimme koulun asuntolaa päin koska asuimme siellä samassa huoneessa olemme kevinin kanssa identtisiä ja meitä ei erotetaan noin vaan olen niel ja olen 18 v hyppäsin sänkyni päälle ja makasin pitkään kunnes velikulta Kevin tulee huoneseen ja nappa sen bedobear ja kävelee mua kohti nauraen " niel tässä on sinulle lahja " Kevin sanoi ja naurahti. " minä pelkään tuota karhua " mumisin hiljaa mutta Kevin jatkaa vaan pelleilyä nallella pian minä nukahdan siinä hetkenä Kevin viskasi nallen sänkyynsä laitta kengät jalkaan ja suukotta minua sitten hän poistui huoneesta. Tunsin etten näe häntä enään koskaan ja tiesin että Kevin tunsi samoin. Nukuin vielä mutta Kevin oli jo koulun alakerrassa en tiennyt mitä hän venaili tai kenen kaa se treffasi siellä. Koulun alkerrassa on pölyistä ja v**tun pimeetä siellä on vanhoja maalauksia ja 1b luokan viemiä tuoleja ja pulpetteja siellä myös oli kostea ja kylmää ala kerrassa saattoi kuula vesi säiliöiden äänet. Keven nojaili liitutaulua vasten ja vettasi jotakuta pian hän kävelee ulos alakerrasta mutta... Ovi meni lukkoon siinä hetkenä ja Kevin jäi sisäpuolelle. Yhtäkkiä joku ryhtyi kirjoittamaan liitutauluun miksi polttit meitä Kevin mulkoili ja silmäili paikkaa pimeässä ja kuten huomasi jonkun hahmon joka istui ja mulkoili keviniä suurilla silmillä ...haistakaa pas**a en jaksa enään kirjotta jatkuu joskus ;-)

      • Mad gir

        Oli kunka söpöä kun pojat suutelee ja ne on kaksosii


      • Kaake
        Mad gir kirjoitti:

        Oli kunka söpöä kun pojat suutelee ja ne on kaksosii

        OK ... Mut mä sanoin et se jatkuu joskus saat kuulla lisää


    • khjgjghjghjgj

      k super market

    • MINÄVÄÄÄÄÄÄN

      PARAS TARINA IKINÄ JOTA KUKAAN EI TUU LUKEMAAN!


      kauhutarina
      Asuin pienessä kylässä. Olin juuri muuttanut uuteen kotiini.Hain töitä pienestä marketista kylän toisella puolella. Sain töitä, mutta sain myös sähkäpostia, jossa sanottiin:
      -Ei ei ei ei ei. varo varo varo. kassa 3 PAHA PAHA PAHA!

      Täällä marketissa oli 6 kassaa. Kassa kolmosta oli yleensä hoitanut mies. Mies oli kuulemma kuollut äskettäin. Työkaverini kehottivat olemaan menemättä tälle kassalle. En tiennyt miksi. Työskentelin yleensä kassa vitosella, kun Minna oli kutosella ja Veeti nelosella. Joskus joku oli kakkos kassalla, yleensä väkeä oli niin vähän, että ei tarvittu kun 2-3 kassaa.

      Yhtenä, kylmänä, pimeänä päivänä oli marketissa tungosta, koska marketin omistajan syntymäpäivän kunniaksi tavaraa myytiin 70% halvemmalla.
      Uusi työntekijä oli ottanut vitosen, Veeti nelosen ja Minna kutosen. Myös kakkonen oli varattu, ja ykkönen oli rikki.
      Jonot olivat kamalat. Kolmos kassalle oli mentävä, en olisi halunnut.
      Ihmiset jotka tältä kassalta ostoksensa maksoivat, olivat pelottavan näköisiä, jotenkin,,, outoja. Näin kuinka Veeti, Minna ja Uusi työntekija kirjoittelivat lappuja jota näyttelivät toisilleen, eivät minulle. Eräs asiakas valitti hajusta, joka tuli kolmoselta. Minäkin haistoin sen. Mätä, verinen haju. Asiakkaat vähenivät. Minna ja Veeti kääntyivät minua päin, kun olin lähdössä kotiin. Heidän silmänsä, ne olivat kuin palaneet. Minua alkoi pelottaa. Yritin vain lähteä nopeasti, mutta en päässyt ylös tuolista. He alkoivat mumista.. jotain, en kuullut. Kohta mumina kuului suuremmin ja suuremmin. Sain siitä jotain selvää, Matin Matin Matin Matin Kassa Kassa, kirottu varoitettu olet. He alkoivat hakata seiniä. Näin kuinka torakka tuli liukuhihnan alta, se oli iso, ällöttävä torakka, minä liiskasin sen, ja katsoin liukuhihnan alle. Näin siellä sormia, varpaita, verisiä. Näin myös silmiä, ne oli revitty pois. Minua lyötiin näin kun mies käveli luokseni, alkoi leikellä sormiani. En tuntenut mitään. Huomenna töissä oli
      Minna, Veeti, Uusi Työntekijä, MaMatti, mutta minä en, olin kuollut, katselin heitä, he olivat kirottuja, en tajunnut, että olin kuollut, minut oli paloiteltu ja laitettu kolmos kassan liukuhihnan alle. Tajusin, että näin siellä muitakin, joillekin muille oli käynyt näin... Karmivaa. Minun henkeni liikkui marketissa. taas, myytiin tavaraa halvemmalla, ja uusi työntekijä oli joutunut kassa kolmoselle. Väki hiipui, ja henkeni käveli uuden työntekijän taakse. Minulla oli puukko. Ilman suostumustani henkeni alkoi paloitella uutta työntekijää. Tungin hänen palasensa liukuhihnan alle, kun muut mumisivat, Annin, annin annin kassa kassa kirottu varoitettu olet. He halkasivat seiniä,, taas. Huomenna olin taas töissä, minä, ANNI.


      Tää tarina on vähä sekanen, koska kirjottaja on 11 v. :D

    • Jokuvain2

      Nämä ei sitten oo kovin pelottavia mutta...

      1.Kun kävelin koulusta kamun kaa ( kamu oli siis potkulaudalla ) niin yks vanhus tuli siihen ihan mun kaverin viereen ja sano että: Mä voisin ottaa ton että pääsisin mukavammin. Sit se lähti. Tä on totta.

      2. Mun serkku kerto et se oli leirillä ja ne nukku teltassa. Sit se ja sen pari kaverii kuuli mettästä creepy ääniä, ne meni kattoon, se oli jotakin mörinää ja muita sellasii outoi äänii, ne meni heti niiden johtajan luo ja se johtaja pelästy ja sano kovalla äänellä: Mennään pois, nyt heti. Eikä niiden johtajaa noin vain peloteltu.

      3. Nyt täällä on sellasii tyyppei jotka kiertelee ja vetää lapsia väkisin autoon ja houkuttelee niitä autoon. Tämä kaikki on TOTTA!!

    • Eiliens?

      Joskus talvel kun olin pieni, olin mun pikkusiskon kans pihalla iha vaa pyörimäs. Sit ku katoin tähtii ni yks niistä hohti valoo. Ne värit vaihtu kokoajan, jos joku tietää mikä se oli ni voisitko ystävällisesti kertoa :/

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No tää tapahtu mulle 10vuotta sitten, kun olin 6vuotias ja isoveljen kaa luvatta katsottiin mummolan vintillä TV:stä jotain elokuvaa tai TV sarjaa jossa alkoholisoitunut mies surmasi kirveellä vaimonsa ja lapsensa. En tiedä perustuko tositapahtumiin. Joka tapauksessa alkoi hieman karmia tuo ja päätin mennä alakertaan. Alakerrassa olohuoneeseen kuulin, kun ulko-ovi narahti auki ja pappa tulee kirveen kanssa sisään. Hän oli aina pienesti kännissä noihin aikoihin ja mä menin jonkinlaiseen shokkitilaan ja lähdin juoksemaan talossa ja lopulta kompastuin koriin jossa oli polttopuita ja kaaduin naamalleni. Pappa sitten sai rauhoiteltua mua ja käski isojeljeäni olla näyttämättä mulle tuollaisia TV ohjelmia ja olla itsekin katsomatta niitä. Isoveli oli 10vuotias tuolloin. Kirveen pappa oli sisälle tuonut vain siksi, että aiemman kirveen oli joku varastanut ulkorakennuksesta jossa se oli aina ennen ollut. Juominen taas selittyi sillä, että äitini sisaruksista nuorin oli juuri muuttanut mummon ja papan luota pois ja aikaa oli enemmän ja pappa käytti sen aika usein juomiseen ja telkan katsomiseen.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe