H merkintä mahdollinen ?

kiinnostaisitietää

Tuttu kaveri pakitti autoni kylkeen soviteltiin nyt ei aio maksaa ja rikos ilmoituksen kirjoitin mutta en vielä palauttanut .. kaveri totesi tähän että kertoo poliisille ettå olen lähiaikoina käyttänyt kannabista ..

Eli jos poliisi uskoo häntä niin ja joudun testeihin niin mitå siitå sitten tulee ?
Tuleeko sakkoa tai huumaus aine merkintää poliisin omiin kirjoihin

11

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwqwq

      Kyllähän siitä tulee. Kaverisi kuulustellaan todistajana, jolloin hänellä on velvollisuuus pysyä totuudessa. Poliisi tietysti kyselee vähän enemmänkin kuin vain sen, että olet käyttänyt. Ties miten suuri huumausaineorganisaatio silloin paljastuu ja miten suuri määrä, niin myyjiä kuin käyttäjiäkin.
      Jos näin käy, niin jatkot esitetään käräjillä.

    • 16-14

      Kyllä siitä voi seurata kotietsintä, auton tutkiminen ja tikutus. Jos löytyy mitään jäämiä blaadiksesta, se on sakkohomma huumausaineen käyttörikoksesta. Siis sikäli kun mitään isompaa määrää ei löydy. Jos sulla on ajokortti, niin muista, että vaikka asialla ei olisi mitään tekemistä ajamisen kanssa ja jos poliisi sattuu löytämään vaikka yhden jointin sun hallusta, niin sut määrätään päihdeseurantaan.

      • alottaja

        Niin siis hallussa ei ole yhtään mitään mutta testissä varmaankin näkyy jos sinne joudun

        Ja vielä, itse ajoin selvänä


      • 10-8
        alottaja kirjoitti:

        Niin siis hallussa ei ole yhtään mitään mutta testissä varmaankin näkyy jos sinne joudun

        Ja vielä, itse ajoin selvänä

        No odotat sen aikaa, että mitään thc-jäämiä ei ole kehossa ja palautat rikosilmoituksen. Kun "kaverisi" kertoo poliisille, että olet käyttänyt kannabista niin kiistät kaiken. Se on sana sanaa vastaan ja jos mitään todisteita ei löydy, se ei etene esitutkintaa pidemmälle. Vaikka etenisikin rosikseen asti, ilman todisteita tai ilman, että useampi tyyppi todistaa uskottavasti sua vastaan, voitat jutun. Kannattaa jatkossa vähän katsoa minkälaisia rottia kaverikseen ottaa.


      • vbghj
        10-8 kirjoitti:

        No odotat sen aikaa, että mitään thc-jäämiä ei ole kehossa ja palautat rikosilmoituksen. Kun "kaverisi" kertoo poliisille, että olet käyttänyt kannabista niin kiistät kaiken. Se on sana sanaa vastaan ja jos mitään todisteita ei löydy, se ei etene esitutkintaa pidemmälle. Vaikka etenisikin rosikseen asti, ilman todisteita tai ilman, että useampi tyyppi todistaa uskottavasti sua vastaan, voitat jutun. Kannattaa jatkossa vähän katsoa minkälaisia rottia kaverikseen ottaa.

        Siinäpä sitten onkin odottelemista. Ja samalla kaveri saa itselleen alibin sitä autokolhua vastaan.

        "En se minä ollut. Miksi se ilmoittaa tästä vasta nyt? Se on jossain tässä välissä kolhinut sen itse ja yrittää nyt syyttää minua".


      • 12-13
        vbghj kirjoitti:

        Siinäpä sitten onkin odottelemista. Ja samalla kaveri saa itselleen alibin sitä autokolhua vastaan.

        "En se minä ollut. Miksi se ilmoittaa tästä vasta nyt? Se on jossain tässä välissä kolhinut sen itse ja yrittää nyt syyttää minua".

        Mitäpäs tohon oikein muuta osais sanoa kuin, että kannattaa miettiä kannabiksen käyttöä ja omaa kaveripiiriä. Tuokin limanuljaska kuka sun autoos törmäs taitaa olla itsekin blossittelija, vai mistä hän muuten tietää kannabiksen käytöstäsi? Voithan sä riskillä tehdä sen rikosilmoituksen ja kiistää kannabiksenkäyttöepäilyt myöhemmin. Ei ne sua voi testeihin pakottaakaan, jos mitään muuta näyttöä ei ole kuin toisen sana ja asiaan ei liity autolla ajamista. Joku asianajaja ei olis pahitteeks olla olemassa, jos rupee menemään sotkuiseksi.


      • qwqwq

        Rivien välistä voi lukea, että saattaa paljastua vähän enemmänkin, kuin huumausaineen käyttörikos.
        Huumetutkijat ovat aika petoja lypsämään tietoja ilmiantajalta.


      • alottaja

        Jees no sanontaanko vielä että mulla oli todistaja kyydissä ja kaiken päälle työkaveri näki homman jos on tarvis

        Se jätkä ei itse polta mutta about kaikki muut sen veli mukaan lukien polttaa

        Kaiffari ei todellakaan ole enään kaveripiirissä tämän velikin vähän siinä ja siinä rajoilla

        Ihme rottia koko suku molempien veljeksien kanssa tapellut toinen vaan koitti puukottaa minua ja tämä kolhaaja ei ja puukolla heilujan kanssa ei mitään yleensä mitään ongelmia tunnettu jo monta vuotta

        Asianajaja on jo ennestään vaikkei rikoksia olekkaan rekisterissä

        Blossi jää nyt tauolle niinkuin yleensäkkin otan kuukauden ryyppykatkon ja polttelen enimmäkseen muutaman kerran vuodessa

        Kiitos vastauksista!! Silti on perseestä että kannabis on vielä laitonta
        Se laittomuus tuntuu aiheuttavan enemmän ongelmia kuin itse kannabis
        Itse olen työssäkäyvä ammattikorkeaan menevä duunari


    • Aikamies_1961

      Luuseri sinä olet etkä mikään muu.
      Sellaisia kaikki te narkkarit, pilven pössyttelijät ja rattijuopot olette.

      • kruunaklaavalaiton

        Jaha no sitten tämä on luusereiden luvattu maa mitä kannabista on ylen mukaan yli miljoona suomalaista polttanut .. huhhuh ja alkoholia juoneista puhumattakaan viisi miljoonaa luuseria ilmankos sinunkin elämäsi näyttää menevän päin persettä

        Kuka muu 2016 vuonna nillittää kannabiksesta paitsi tietenkin elämänsä ryssineet suomi24 käyttäjät


    • Aikamies_1961

      Oletko yksinkertainen?
      Kaikki alkoholia juoneet eivät ole rattijuoppoja, mutta kaikki rattijuopot ovat luusereita.
      Kannabis puolestaan on huume ja sellaisena tietenkin kielletty.
      On lapsellista vetää esiin lukuja siitä, kuinka moni ehkä on kokeillut kannabista. Onhan moni kokeillut tupakointiakin, mutta vain harva on ryhtynyt oikeasti polttamaan. Ne jotka käyttävät kannabista tai muita huumeita säännöllisesti ovat ilman muuta hörhöjä ja luusereita. Minulla taasen menee elämässäni hyvin, eikä minun tarvitse turruttaa päätäni laittomilla aineilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe