Pride Hope and Laaav

SukkahousuErkki

Ja minullahan ei mitään alemmuus (undernäring) kompleksia ole.

Ihan tyynenä ja täyteläisenä omana itsenäni olen tätä elämääni reservissä elänyt. Katsokaas kuin alihjupseerikoulun päättötilaisuudessa kapteeni löi kensantin passin kouraan. Ja sanoi että, nythän sinä Erkki palveluksen päättyessä lähdet vain reserviin valmiuteen. Siellä sinun tulee olla aina valmiina kun/jos kutsu eturiviin jälleen käy.
Ja niinhän minä olen tehnyt. Aina valmiina sotatiedettä kertaamaan ollut ja montapa kertaa sittenkin. Nyt on sitten luutennetin jämät kaulassa. Eikä hävetä yhtään. Rähinäremmi vaan natisee tiukkana. Mitään alemmuuskompleksia ei ole.
Päinvastoin täydessä lihassa ja omanvoimaintunnossa.

Mitähän se tuo sellainen meidän pääilmoituskirjoittaja nyt sitten meidän omassa ilmoituslehdykkäisessä pehmoisii kirjailee. Mukamas jäätelönsyöntilihakset tanassa kutrit kireinä etunojaa ottaa. Onkos sillä pojalla ittellä sellainen se on kompleksi ?
Pitäisköhän sille pojalle ottaa puhelu ja kirjootuttaa tukevampi juttu oikeasta suoraselkäisestä jermusta. Omalla nimellä ja vartalokuvalla siinä voisin kertoen kuvailla, kuinka millainen se mie on sellainen selkärankainen oikeasti on:

Katsokaas kun tuo toriparkki nyt sitten viimein joulun ostoksiin valmistuu. Ajan mun omalla isolla katumaasturilla sinne perälle takimmaiseen ruutuun niin että nahkahousut natisee. Siitä hissillä ylös Hannuun/Mauriin. Lataan sieltä kärryn täyteen pitsistä rintaliiviä, sukkanauhaa, housua, yöhepenettä sun muuta mekkoa ja tyttöilyyn sopivaa kudinta. Uutta korkokenkää, varsisaapasta, laukkua ja nahkaihanuutta. Korttia vingutan ja maksan omillani kateellisen tuulipukuvasurin kipeeksi.

Eikä hävetä yhtään. Ei vaivaa mikään alemmuuskompleksi. Eei !

7

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täh-

      Hei eiks tuo undernäring ole jotain ihmeruokaa? Vähän niinkuin underbyxor ihmehousut?

    • pökälepöksy

      yber homoa ja homoja bedofiilista puhumattakaan

    • Ylimielinenkö
      • Mestarit_oppositioon

        Voi ! Tätä surkua.

        Ei heille ole myyntikonttorin myyntitilaisuuksissa puheoikeutta annettu. Nyt he johtavat puhetta myyntikonttoreiden myyntitilaisuuksissa, pöydän päässä nuijaa koputtaen.
        Kuinkas tämä nyt näin kääntyi ?

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001189772.html


    • Rock_Rock

      Vai ei se nyt sitten kelpaakkaan mestareille tämä uuden Pietarsaaren rakentaminen ?

      Vaikka ihan sydämmen asiaksi ovat ottaneet ?
      Pakasteherneitä vedetään porukalla kärsää ylös. Mutta edelleen polte ja tuska rinnassa vaan jatkuu ja jatkuu. Muutosvastarinta on kova.
      Tullut ilmeisesti yllätyksenä se että. Vanhan päälle ei enää kannata uutta toivoa ja rakkautta rakentaa.
      Vanha pitää purkaa pois. Rakentaa uutta tukevammalle perustalle.
      Miltäpä se kuulostaisi näköradiossa tämä ?

      Rock Hope Love
      https://www.youtube.com/watch?v=K1b8AhIsSYQ

    • Satusedät_ulkoilee

      No voi voi voi voí voi voi voi !
      Ei ole mikään oikeen hyvä nyt. Kehoittaja eunukkia ilmassa niin et säätutkassa näkyy.
      Kvaliten Hope Love ?
      Mutta valhettahan se on tuokin, suorastaan emävalhetta.
      Josko se vaan riittäisi sekulaari ?
      Hope and Love

    • Kirjastontytteli

      Täällä me istutaan tytöt kirjastossa ja ihmetellään monitoreja. Ei meillä mitään hommaa ole. Oikeesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2259
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      234
      2027
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1582
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1551
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1321
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1313
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      150
      1291
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      50
      1187
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      67
      1083
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1054
    Aihe