Olen pitkään harrastanut syrjähyppyjä. Kun aloittelin pettämisen tieni, niin oli aika vaikeaa löytää hyvää syrjähyppyseuraa. Siis sellaista mikä osaa olla hiljaa ja muodollisesti päteviä. Löysin myöhemmin hyvän paikan ( http://www.treffihaku.net ) mutta alkaa olla vähitellen koluttua sen paikan pillut läpi. Onko mitään muita hyviä paikkoja?
Paras paikka syrjähypylle, siis mistä löytää
miksaaa4
5
1830
Vastaukset
- suositussssssss
Toinen hyvä sivusto on tietysti www.seksi24.net jota suosittelen.
- jaajj
Pettäminen on aina väärin!
- viajko
Ei kai siinä mitään väärää ole kunhan pettämisen kohteena oleva ei tiedä. Pettäjä voittaa ja pettäjän seksikumppani.
- häpeähäpeä
Voi voi. Siitä sait kun on Pettäjä on pettäjä.
- pettiiiija
Pettämisessä ei kyllä ole mitään väärää kunhan tekee salaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1596359
- 1165856
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465347Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323435- 583058
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252661- 432360
- 252340
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132050On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151921