Ajattelin, kun näitä avauksia ja kommentteja luin Lieksa keskustelupalstalla. On aika surkeita!
Vastaukset 9
- Lieksalainen
Jos haluat järkevästi keskustella,niin suomi24/Lieksa liennee väärä palsta.
Kokeile muita kaupunkeja. - Discoveri
Miten saada Lieksaan maksavia turisteja ja milliaisa palveluja heille voitaisiin järjestää sitten järjestää ?
Olen itse miettinyt että olisi SAUNA kylä - jossa jokainen ulkolainen voisi opiia ja saada opastusta että miten Suomessa tämä homma toimii - suomalaisittain !
Tullaanhan Suomeen tapaamaan Joulupukkiakin muutamaksi tunniksi - joten kyllä Euroopassa vielä rahaa on lennättää matkailijoita - kunhan on kunnon palvelut !
Jos muilla olisi muita ideoita että miten LIEKSA saadaan maailmankartalle niin että joku muukin tulisi tänne vierailulle kuin Kolilla kävijät !
Kilpailu pystyyn ja parhaalle jokin tyrmäävä palkinto !- UmmikkoSaunaan
Miten olisi löylynheitto kilpailu ja kuka pystyy olemaan saunassa kauimpaan ?
- joonasjöös
Sauna, ajatuksena on hyvä. Sauna kokemuksena olisi turistille rentouttava kokemus. Kylmän talvenkeskellä kuuma sauna ja hieronta selkälihaksiin, olisi turistille kokemus.
Lieksan palveluihin olisi keskityttävä, majoitukseen ja ruokailuun, ei niissä mitään moitittavaa ole, hyvin toimivat. Luonto on kaunista, elämyksiä täynnä, sitä pitää markkinoida, alkuperäistä luonnonkauneutta. - joonasjöös
UmmikkoSaunaan kirjoitti:
Löylynheittokilpailu, sehän kuuluu suomalaiseen saunomiseen, kuka ensimmäisenä kipuaa lauteilta alas suihkuun, on häviäjä. Mun on nyt mentävä, hitsi kun heittävät vettä kiukaalle, ei mun iho kestä kuumuutta, meen suihkuhuoneeseen, kylmään suihkuun. Kuuma sauna? En tykkää.
- ei-saa-kannatusta
UmmikkoSaunaan kirjoitti:
Tätä jo kokeiltiin. Venäläinen kuoli ja suomalainenkin melkein.
- matkailunedistäjä
Lieksaan tumputtamiskilpailu
- Ooonkoko
Se ketju missä hiki roiskuu lieksassa,on kadonnut teille tietymättömille jostain syystä.Ajankohtainen näin kevään korvalla,liikunnan riemu.
Se olisi kyllä hyvä aihe miten Lieksaan saisi turisteja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391175Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3991104- 102905
- 82827
- 78792
- 82746
- 37676
- 50675
- 103674
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670