Pissaaminen housuihin.

Qye

Eli näkeekö sitä päällepäin jos tyttö on pissanut housuihin? Ihmettelenpä vain kun eräs tyttö ei käynyt esim. koulussa koskaan vessassa, vaikka melko varmasti hänellä hätä olisi ollut. Kaverinsakin kanssa kun hän meni vessaan hän vaan jäi siihen käytävälle eikä suorittanut tarpeitaan lainkaan. Kauanko tyttö kykenee olla virtsaamatta maksimissaan?

43

10892

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • betty

      mie oon ollu joskus puol 7stä (aamulla) 7(illalla) asti käymättä vessassa... mut sit olikii jo aikamoine hätä.. heh

    • kökkö

      kaikki on niin suhteellista. tiiän, että tää on joku provo, mutta jos äö nyt kuiteski sattuu olemaan reilusti alle 100:n, niin ehkä sit voin selventää pari seikkaa... Kaikkihan riippuuu siitä, paljonko ko henkilö juo nestettä, minkä kokoinen on rakon tilavuus, joka voi siis eri yksilöiden välillä huomattavastikin. Lisäksi hänellähän voi olla kestokatetri, joka johtaa virtsan jonnekin muualle, tai sitten munuaisvika, eikä pissaa näinollen erity.

      • Nimetön

        älykkyysösamäärä?


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        älykkyysösamäärä?

        44.


    • kusikukka

      aineenvaihdunnasta ja nestetasapainosta.Eli jos juo paljo niin tulee myös paljo ja se o laimeaa.
      Ja jos on nestehukka niin ei tietenkään tule ja se on väkevää.
      Jotkut joutuu käymään parin tunnin välein(varsinkin sokeritautiset)ja jotkut pystyvät olemaan jopa viikon virtsaamatta(huh huh).

      esim.1

      juo kahden viikon ajan 20l vettä päivittäin niin katotaan ehitkö käymään muussa ku vessassa.

      • suuri_suu_86

        Ei sokeritautiset joka toinen tunti kuselle mene! :D Itse olen sairastanut diabetesta 5.5 vuotta enkä mä edelleenkään käy kusella joka toinen tunti. Se mitä sä varmaan tarkoitit, että sokeritautia sairastavat joilla on korkea verensokeri käyvät useasti vessassa.


      • kuules kusisukka

        kusikukka voi ollaki kusisukka. vaikka oisit vaa violeteis verkkareis ja lenkkareis laahustava housuun laskeva tyyppi nii älä kehota itsarii jos päiväs jois 20l vettä siihe kuolis


    • onnellinen omena

      mullaki on kaveri joka ei koskaan käy koulus vessassa..itekki voi olla ihan hyvin et ei käy ku kerran vessas mut sit on kyl aikamoinen hätä...:D

      • Qye

        Kerran päivässä vai mitä tarkoitit tuolla "Kerran vessas"?


    • hmmm

      eiköhän sen nää et kuseeks tyttö housuihinsa, eihän meillä mitään erikoista pissankeruumekanismia siellä alhaalla ole :P

    • DaSkipper

      Anteeks vaan, mutta miten sua jaksaa kiinnostaa jonku tytön pissaaminen?? Niinkuin edellisissä viesteissä on ilmennytkin, virtsaaminen riippuu rakon tilavuudesta, aineenvaihdunnasta ja nestemääräsä. Yhdellä ystävälläni on puolet isompi virtsarakko kuin yleensä meidän ikäsillämme. Esim. jos ystäväni juo yhden puolen litran pullon limua hän käy luultavasti pissalla kahta tuntia minua myöhemmin tai muuta. Mutta hey, miten jaksat huolehtia tuollaisista asioista? Ehkä tyttö on osannut itsekin käydä vessassa eikä tämän takia ole pissannut housuun :P Ja samanlailla se housuihin pissaaminen näkyy pojilla kuin tytöilläkin, että kuseppas omiin housuihisi ja katso peilistä näkyykö.

      • Qye

        Riittääkö se muka vallanmainiosti jos aamulla ennen kouluun lähtöä käy pissalla niin koko päivän? Jos tyttö pidättelee pissaamista liian kauan niin tuleeko se lopuksi väkisin ulos ettei sitä voi estää? Paha vaan jos koulus käy noin esim. kesken oppitunnin =D


    • tyttö

      Vastaus tohon sun kysymykseen, että ite riparilla ollessani kävin vessassa 2 kertaa päivässä, eikä ollu ees mitää erityistä tarvetta, mut aattelin et ois kuitenki terveellistä. Iltapäivällä kävin ekan kerran joskus viiden aikaan ja sitte illalla vaik ei ois sen ekan kerran jälkee tarvinnu. Sillä isommalla hädällä en käyny kertaakaan sen viikon aikana, vaik kuitenki ihan söin ja join. Ihmettelin sitä vähän itekki, mut ei siin mitää. Enkä myöskään käy koulussa ikinä vessassa, kun ei vaan oo tarvetta, niin että ei sitä silti välttämättä tarvii housuun kusta. Kun kerta halusit tietää.

      • DaSkipper

        Mulla on sama juttu eli voin olla viikonkin tekemättä isoa asiaa :D Varsinkin jos menen juuri jonnekkin leirille uuteen paikkaan ja uusien ihmisten sekaan.


      • housuun
        DaSkipper kirjoitti:

        Mulla on sama juttu eli voin olla viikonkin tekemättä isoa asiaa :D Varsinkin jos menen juuri jonnekkin leirille uuteen paikkaan ja uusien ihmisten sekaan.

        Kun luin näitä viestei niin kukaan ei kertonu oliko pissannu housuun. En tiiä vöiko tässä sitä
        kertoo mut mul tuli uudenvuoden aattona bileissä
        pissat housuihin. Ja voin kertoo et kyl se näkyy,
        kun molemmat farkun lahkeet on märkänä, saatikka
        sit farkkujen alla olleet pitkät kalsarit.

        Oon 16v. poika, ja taisin silloin ottaa vähän liikaa tota alkoholia. Voin kertoo et oli kyllä tosi noloo.
        Koulus on kaverit kyllä nauraneet. Onks muil...


      • Qye
        housuun kirjoitti:

        Kun luin näitä viestei niin kukaan ei kertonu oliko pissannu housuun. En tiiä vöiko tässä sitä
        kertoo mut mul tuli uudenvuoden aattona bileissä
        pissat housuihin. Ja voin kertoo et kyl se näkyy,
        kun molemmat farkun lahkeet on märkänä, saatikka
        sit farkkujen alla olleet pitkät kalsarit.

        Oon 16v. poika, ja taisin silloin ottaa vähän liikaa tota alkoholia. Voin kertoo et oli kyllä tosi noloo.
        Koulus on kaverit kyllä nauraneet. Onks muil...

        Mites se nyt niin pääs tapahtumaan =D?


      • vaan tuli
        Qye kirjoitti:

        Mites se nyt niin pääs tapahtumaan =D?

        Kait sitä oli niin kännis et ei pystyny pidättää
        ja menee vessaan.
        Istuin tuolilla ja sit tuli sellanen hyvän olon
        tunne ja lämmin pissa vaan purkautu alushousuun.
        Yks tyttö siin vieres näki kun mun farkut kastu.
        Joten näin mul tuli-..


    • girlieeh

      mä ainakaan en käy koulussa kertaakaan vessassa. Ei vaan oo yhtään hätä!
      Mulla taita olla jotenki suuri rakko tai jotain.. mutta en kyllä juo päiväl paljoo..

    • meghan

      En usko, että kukaan koulussa viitsisi laskea housuunsa.

      Tiedän moniakin tyttöjä, jotka eivät ole koko koulupäivän (keskimäärin 6h) aikana käyneet kertaakaan vessassa, enkä ymmärrä, mitä epänormaalia siinä on. Toiset kestävät paremmin kuin toiset, toisilla vessahätä ei edes tunnu niin helposti kuin toisilla.

      Ja kyllä se housuun laskeminen näkyy - ja ennenkaikkea haisee.

    • Jennuli

      Mä henk.koht. pystyn oleen käymättä vessessa jopa 10 tuntia. äitini taas ei pysty 5 h kauempaa. riippuu rakosta...heh...

    • s_a_m_m_a_k_k_o

      Otan osaa.

    • Neiti Etsivä:)

      taidat olla kiinnostunut tytöstä..tai no, ainakin hänen virtsarakostaan..
      kyllähän se tyttö on voinut käydä vessassa, mistä sinä sitä tiedät? vai kyttäätkö häntä herkeämättä joka sekuntti?

      ja voin sanoa etten minäkään käy koulussa ikinä melkein vessassa..paitsi peilaamassa :)

      hmm..en kyllä voi ymmärtää miten asia kiinnostaa sinua niin paljon..onko kyseessä jotain muutakin..?

      • Neiti Etsivä:)

        ja kyllä sen todella huomaa jos on pissannut hoisuihin. ainakin haistaa! kyllähän sen jokainen tajuaa.. mitä oikein ajat takaa? onko kyseessä tosiaan tämä tyttö ja "hänen" pissaaminen..?
        vai kenties..


      • Qye
        Neiti Etsivä:) kirjoitti:

        ja kyllä sen todella huomaa jos on pissannut hoisuihin. ainakin haistaa! kyllähän sen jokainen tajuaa.. mitä oikein ajat takaa? onko kyseessä tosiaan tämä tyttö ja "hänen" pissaaminen..?
        vai kenties..

        Kenties mitä? Ajattelenpahan vaan ku tyttö on sen verran arka ettei uskalla ees mennä viereiselle pöntölle pissalle kaverinsa kanssa vaikka änkee sinne huoneeseen. Toisaalta voihan tulla seuraksikin vain.
        Vaikka en kyllä tiedä mitä tyttö siihen tuumaisi, mutta olis kyllä mahtava nähdä sen pissaavan ihan livenä.


      • Qye
        Qye kirjoitti:

        Kenties mitä? Ajattelenpahan vaan ku tyttö on sen verran arka ettei uskalla ees mennä viereiselle pöntölle pissalle kaverinsa kanssa vaikka änkee sinne huoneeseen. Toisaalta voihan tulla seuraksikin vain.
        Vaikka en kyllä tiedä mitä tyttö siihen tuumaisi, mutta olis kyllä mahtava nähdä sen pissaavan ihan livenä.

        Joudun tyytymään salakuunteluun.


      • tullut
        Qye kirjoitti:

        Joudun tyytymään salakuunteluun.

        Oon 14wee poitsu, ja mulla tuli kerran
        12 vuotiaana pissat housuun.
        Olin tulos himaan, ketään ei ollu kotona ja ei ollu avaimia mukana.
        Oli hitonmoinen pissa hätä, ja olin rappu käytävässä kun noi pissat sit tuli housuun.
        Kaks jätkää meni ohi ja ne näki. Ja naurohan ne.

        onks muilla sattunu tällästä..


      • Neiti Etsivä:)
        Qye kirjoitti:

        Kenties mitä? Ajattelenpahan vaan ku tyttö on sen verran arka ettei uskalla ees mennä viereiselle pöntölle pissalle kaverinsa kanssa vaikka änkee sinne huoneeseen. Toisaalta voihan tulla seuraksikin vain.
        Vaikka en kyllä tiedä mitä tyttö siihen tuumaisi, mutta olis kyllä mahtava nähdä sen pissaavan ihan livenä.

        onpa sinulla hieno tavoite elämässäsi, nähdä kyseinen tyttö livenä pissalla..! pidä kiinni siitä ;D

        noh, jokaisella oman omituisuutensa.. huolehdi vain omasta pissaamisesta ja jätä tyttö rauhaan. hän ehkä ei halua mennä pissalle kun tietää että odotat sitä korvat ja silmät herkkänä..hän ehkä ajattelee että on turvallisinta käydä vasta kotona tai niin ettet sinä satu olemaan paikalla kyttäämässä! hmm..veikkaisin..

        oletko kiinnostunut tytöstä?

        tämä taitaa olla pakkomielle sinulle, ei se mtn..on minullakin joitain pakkomielteitä :) ei kyllä ihan samanlaisia mutta kuitenkin..

        miten niin arka ettei uskalla? pitäisikö sitä olla aina istumassa pöntöllä jos vessaan menee? itse en suurimmassa osassa käy vessassa kuin vain niistämässä tai peilaamassa kuten jo sanoinkin..

        jos asia jää vaivaamaan noin paljon lähetä hänelle viesti: "hei anteeksi mutta minua kiinnostaisi tietää että miksi et käy koulussa pissalla? ja miksi olet vessassa jos et pissaa? kuitenkin pää asiani on että haluaisin nähdä sinut livenä pissaamassa, että milloin sinulle sopisi?"

        sillä saisit asian pois päivän järjestyksestä..;)


      • MissPiss :)
        tullut kirjoitti:

        Oon 14wee poitsu, ja mulla tuli kerran
        12 vuotiaana pissat housuun.
        Olin tulos himaan, ketään ei ollu kotona ja ei ollu avaimia mukana.
        Oli hitonmoinen pissa hätä, ja olin rappu käytävässä kun noi pissat sit tuli housuun.
        Kaks jätkää meni ohi ja ne näki. Ja naurohan ne.

        onks muilla sattunu tällästä..

        voi pikkusta :) minulla kävi sillain nolosti että menin nukkumaan ihan hirveässä humalassa ja aamulla sitten ihmettelin että miksi sänky on niin märkä......nolo juttu, onneksi kukaan ei saanut tietää :)

        olin varmaan nähnyt unta että olin vessassa, tai sitten olin vain niiiin tajuamatta mistään etten osannut pidätellä :D

        viimeksi minulle kävi näin lapsena, no on tästä jo vuosi onneksi.. :)


      • Kyllä se nauro ja huus...
        Neiti Etsivä:) kirjoitti:

        onpa sinulla hieno tavoite elämässäsi, nähdä kyseinen tyttö livenä pissalla..! pidä kiinni siitä ;D

        noh, jokaisella oman omituisuutensa.. huolehdi vain omasta pissaamisesta ja jätä tyttö rauhaan. hän ehkä ei halua mennä pissalle kun tietää että odotat sitä korvat ja silmät herkkänä..hän ehkä ajattelee että on turvallisinta käydä vasta kotona tai niin ettet sinä satu olemaan paikalla kyttäämässä! hmm..veikkaisin..

        oletko kiinnostunut tytöstä?

        tämä taitaa olla pakkomielle sinulle, ei se mtn..on minullakin joitain pakkomielteitä :) ei kyllä ihan samanlaisia mutta kuitenkin..

        miten niin arka ettei uskalla? pitäisikö sitä olla aina istumassa pöntöllä jos vessaan menee? itse en suurimmassa osassa käy vessassa kuin vain niistämässä tai peilaamassa kuten jo sanoinkin..

        jos asia jää vaivaamaan noin paljon lähetä hänelle viesti: "hei anteeksi mutta minua kiinnostaisi tietää että miksi et käy koulussa pissalla? ja miksi olet vessassa jos et pissaa? kuitenkin pää asiani on että haluaisin nähdä sinut livenä pissaamassa, että milloin sinulle sopisi?"

        sillä saisit asian pois päivän järjestyksestä..;)

        Voi jestas, eikö kellekkään ole käynyt pahemmin, kuin meikäläiselle? Olen aina ollut perheen "unissakävelijä" ja kerran tein todella nolon jutun täysin unessa. Lähdin taas öiselle kävelylleni ja kävelin kuulemma isoveljeni huoneeseen. Oli viikonloppu, mutta yllättäen veli oli kotoba. (kuulin sen vasta jälkeenpäin) Veli huomasi minut ja tajusi heti, että nukuin. Hän ei välittänyt, sillä käveleminen on meikäläiselle aivan tavallista. Broidi istu koneella ja kävelin unissani sen syliin istumaan. Se käski mun häipyy, mutta sit mä vaan unissani pissasin sen housuille. Se vaan huus ihan täysii jotain: "HYI VITTU!" Tietysti mä heräsin siihen ja tajusin mitä mä olin tehnyt. Pyytelin siinä siltä tosi nolona anteeks ja se kiros ja kävi heittämässä farkkunsa pyykkiin. Jälkeenpäin se nauro koko seuraavan päivän mulle ja arvatkaa hävettikö? Joskus se aina uhkaa, että se tulee joskus yöllä mun huoneeseen ja kusee mun sänkyyn. Siitä lähtien ollaan molemmat pidetty huoneiden ovet kiinni...


    • tänne eksynyt

      mä pystyn olla koko päivän käymättä vessassa, ja vasta aamulla mennä vessaan. Olen tyttö, enkä mäkään käy oikein yleisissä vessoissa, koska se on todella ahistavaa istua siellä...tämä on mun syyni. Ja mäkin menin koulussa tyttöjen seuraks vessaan, vaikkei mulla hätä ollut. En tiedä miten eksyin tänne sivulle, etin itse sivua jossa kerrotaan onko pakko mielteenä pidättäminen. Olen miettinyt, että miten pystyn pidättämään vaikka vatsani on täysin pyöreä ja virtsarakkoni täynnä virtsaa, mutta vessassa käynti ilman pidätystä tekee kipuja..vaikkakin pidättämisessä ei oo mitään järkeä ja saan siitä jonkun ihmeen "tyydytyksen" kun pidätän...onko kellään saman tyyppisiä oireita? Oon yli vuoden verran miettinyt että onko tämä normaalia, ja onko muita samankaltaisia kuin minä?

      • Neiti housuun laskija

        Sama juttu kiihotun pidättämisestä ja kuseppa housuus niiku mä se tuntuu siinä parhaalta


    • Kummaa

      Pystyisin varmaa piättää koko päivän, mutta aineenvaihdunta on niiiin nopee, et käyn n. 1,5 h välein vessas :o

    • Aineenvaidunnalinen

      No riippuu se tietty aineenvaidunnanki nopeudest, ite käyn noin puolen tunnin välein, isola asialla kolmisen kertaa päiväs:)

    • Lievä P. Ervo

      Mikä olisi kiihottavampi näky kuin pissaava tyttö...

    • Enkäykolusvessas

      Mä psytyn oleen koko koulupäivän, että en käy kertaakaa vessassa. Enkä käykkää ellei ole ihan pakkojen pakko. Hätä kyl tulee yleensä vikoilla tunneilla, mutta se menee helposti pidättelemällä kotii asti. Kerra testasi nii psytyi oleen aamu seiksasta ilta seiskaan käymättä pissalla. En juonu toki juuri mitää. Sit toki jos juon paljon niin en tienkää noin kauaa pysty, mutta koulussa en juuri juo mitään ni sen takia psytyy oleenkin sen koko koulupäivän, että ei käy vessassa ja sit pidättelee vikat tunnit nii ihan halposti kestää kotii asti.

    • kiihottaa todellakin

      En ole itse koskaan pissannut housuun, mitä nyt tulee silloin kun laittaa kikkelin housuun pissaamisen jälkeen. Mutta olen kerran nähnyt kun yhellä kundilla oli kuset housussa se istui puiston penkillä, se oli joku 14 tai 15 vuotias.

    • Anonyymi

      No minä ainakin olen ollut käymättä vessassa noin 10 h, kun tehtiin ystävien kesken kuka pidättää pissaa pisimpään ja kaikilata tuli housuun.

      • Anonyymi

        Jospa sillä tytöllä on suoja housuissan niin ei tarvitse pöntöllä käydä kerta niin arka on,onhan sellasiakin ihmisiä että eivät vaan käy ja suojat on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa sillä tytöllä on suoja housuissan niin ei tarvitse pöntöllä käydä kerta niin arka on,onhan sellasiakin ihmisiä että eivät vaan käy ja suojat on

        Siihen kyllä ei riitä pelkkä suoja vaan ihan vaippa, ja vaippakin kyllä haisee ja pullottaa, jos siihen oikeasti pissaa.


    • Anonyymi

      Kyl mä ainakin pystyn oleen koko koulupäivän käymättä vessas. Kyl se menee jos ei hirveesti juo mitään. Mulla ainakin laukaisee runsas juominen kovan pissahädän. Esim. jos joisin vaikka puolentoista litran limsa pullon ennen ekalle tunnille menoa mulle varmasti tulis niin kauhee pissahätä jo puolen tunnin päästä et olis pakko lähtee jo kesken ekan tunnin veskiin, mutta jos en tota juo tai hirveesti juo muutenkaan juuri mitään niin sitten voi mennä jopa 8h ilman vessaa.

    • Anonyymi

      Niin ja lisään vielä jos oon koko kuolupäivän käymättä vessas niin kyl ne vikat tunnut voi mennä vähän pidättelemesieksi mut se hätä ei oon niin kova et sen jaksaa pidätellä kotiin kun ei juuri juo mitään. Kun taas jos joisin vaikka puolentoista litran colan niin mulla tulis ihan kauhee pissahätä jota ei pysty enää pidätteleen.

    • Anonyymi

      Olin kerran koulussa ja yhtäkkiä tuli hitonkova kysyn hätä ja kello oli jotain 8.10 ja koulu loppuu 15.00 no siinä ku ei saanu mennä ees välkällä vesaan niin 9.r5 tunsin että nyt tulee housuun ja menin sanoo ovelle että oon oksenus taudisda ja sain mennä kotiin ( voisin tehä uudelleen)

      • Anonyymi

        Kerran minä tulin kesälomaltani työpaikkakuntani asunnolle. Olin varannut kassillisen evästä että pärjään arkeen, se kassi oli takapenkillä makkarapaketti päällimmäisenä. Oli sunnuntai päivä, otin kaksi teini-ikäistä tyttöstä kyytiin kun olivat menossa samaan suuntaan.
        Toinen tuli etupenkille ja toinen takapenkille. Vein niitä noin 50 km, sitten pyysivät jäädä pois eräässä risteyksessä.
        Kotiin tultuani huomasin että se takapenkin tyttö oli pissannut sinne penkille ja varastanut sen makkarapaketin.
        "Kiittämättömyys on maailman palkka".


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7151
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      73
      4183
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2512
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2126
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1669
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1647
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      339
      1389
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1202
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1057
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe