Miten matkustaisitte Luxemburgiin vierailulle? Lento Brysseliin ja sieltä junalla, bussilla vai lehtäen? Vaiko lento Frankfurtiin ja miten sieltä eteenpäin?
Vastaukset 9
- halvalla
Lennä Ryanairilla Frankfurt Hahniin ja sieltä bussilla Luxemburgiin (kentältä lähtee busseja). Tai aja bussilla Trieriin Saksan puolelle; sieltä pääsee nopeasti paikallisjunalla Luxemburgiin eikä maksa paljon.
- makee paikka
Tampere-Arlanda-Luxembourg ja takaisin Luxembourg-Arlanda-Helsinki-Tampere. Matkan otin Kuopion matkatoimiston kautta. Etsin myös netistä "hae halvin matka" -sivuilta, mutta tämä matkatoimiston matka oli halvempi. Lensin Luxairin koneella ruotsista (ruotsiin) ja luxusta kyllä oli: nahkapenkit ja se välipala, oli homejuustosta lähtien vaikka mitä! Ja koneessa jalkatilaa.
Mut kyllähän Ryanairilla lentää halvimmalla. Majoitus ei maksanut minulle mitään (kun olin vieraana) joten pidin matkaani erittäin halpana!- Heikki
Kolmisen vuotta sitten lensin Hesasta Tukholmaan Finnairilla ja sieltä Luxairilla perille. Lippu oli jo silloin kallis (n. 470 €) ja sittemmin Hesasta ei enää taida päästäkään järkevästi samaa reittiä.
Viimeiset kolme Luxin reissua olen tehnyt KLM:llä Helsinki-Amsterdan-Luxembourg. Viimeisin reissu maksoi 380€ kun varasin liput netistä suoraan KLM:ltä.
- Kalle_
Junalla vaikka Bryssleistä. Hidasta, mutta matkalla on kauniit maisemat!
- Milli
Luxemburgiin pääsee helposti autolla, esim. belgiasta. Olen itse mennyt sinne näin!
Luxemburg on kaunis, ranskalaistyylinen kaupunki. Mene ihmeessä käymään! - Hahn
Ryanairin Tampere-Hahn bussi kentältä Luxemburgiin on varmasti näistä halvin, jopa alle satasen menopaluu!
http://www.hahn-airport.de/default.aspx?menu=by_bus&cc=de
http://www.ryanair.com/finnish/- Maikki
Hei, minä tyttökaverini kanssa olen joulukuussa menossa Luxemburgiin. Kun kone on Hahn-kentällä 19.25, niin mikä bussi lähtee ekana Luxiin? Ja tulomatka, kun Hahnin lento takaisin Treelle lähtee 13.55, niin mikä bussi tai minkä aikataulun bussiin on lähdettävä. Olemme varanneet City-Hotellin, ne tarjoaa sellaista on-lain -juttua, pitääkö siihenkin liittyä. Eli tarvitsemmeko muuta? Meillä on vahvistus lennolle ja hotellille, pitääkö vielä ottaa esille noista RyanAir-sivuilta jotain?
Please, vastailkaa, puhutaan siellä varmaan saksaa ja enkkua. Mitä kulturelleja tapahtumia olisi tai mikä olisi hyvä tuliainen kotiin? - Ciampino
Maikki kirjoitti:
Hei, minä tyttökaverini kanssa olen joulukuussa menossa Luxemburgiin. Kun kone on Hahn-kentällä 19.25, niin mikä bussi lähtee ekana Luxiin? Ja tulomatka, kun Hahnin lento takaisin Treelle lähtee 13.55, niin mikä bussi tai minkä aikataulun bussiin on lähdettävä. Olemme varanneet City-Hotellin, ne tarjoaa sellaista on-lain -juttua, pitääkö siihenkin liittyä. Eli tarvitsemmeko muuta? Meillä on vahvistus lennolle ja hotellille, pitääkö vielä ottaa esille noista RyanAir-sivuilta jotain?
Please, vastailkaa, puhutaan siellä varmaan saksaa ja enkkua. Mitä kulturelleja tapahtumia olisi tai mikä olisi hyvä tuliainen kotiin?http://www.hahn-airport.de/default.aspx?menu=passengers_visitors&cc=en
-linkistä saat bussiaikataulun ja voit samalla sen varatakin. Kannattaa varata bussimatka ajoissa - ensimmäiset paikat saa 5€ /hlö/suunta!!!!
Ryanairin lennolle tarvitset VARAUSNUMERON ja passin. - uudelleen
Maikki kirjoitti:
Please, vastailkaa, puhutaan siellä varmaan saksaa ja enkkua. Mitä kulturelleja tapahtumia olisi tai mikä olisi hyvä tuliainen kotiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441