Eipä löydy enää Suomi24:n tiedotus- ja/tai uudistus-sivua Suomi24:n etusivulta. Onko lipsahdus vai mikä? Sivullahan oli ylläpidon työlista ja mm. edellisen käyttäjäkyselyn tulokset:
http://www.suomi24.fi/static/ops/uudistus.html
MIHIN ON KADONNUT UUDISTUS/TIEDOTUS-SIVU??????????
17
313
Vastaukset
- ei.toivoakaan
Mitään varsinaista tiedotustahan Suomi24:lla ei ole vuodentakaisen uudistuksen jälkeen ollutkaan. Pilattiin koko foorumi!!!
- vastausta.ootellaan
Missä viipyy ylläpidon vastaus?
- Löytymättömissä
vastausta.ootellaan kirjoitti:
Missä viipyy ylläpidon vastaus?
Oisko aloitusjärjestyksen mukaisessa paikassa. Eli löytymättömissä.
- gfhjgf
voiko vielä vastata lainaten, näkyy tulleen jotkut peukutkin....
- Turha_peukutus
Peukutus on aivan turha. Itsensä kehujien korostamista.
- Vanhoja-on
Onhan tuossa listan alussa kiinni niitattuina neljä iänikuista tiedotetta, jotka ovat jo vanhentuneita.
- mihin.jäi.uudistus
TODO-listalla mainitulla sivulla:
Vastausten ja kommenttien kutistaminen
Viestin laadun arviointi (”peukut”)
Yksityisviestit
Viestiketjujen seuraaminen
Käyttäjien seuraaminen
Sisällön suosittelu (kiinnostus, alue)
Sähköpostikoonti
Uudet luotsityökalut
Nostojen ehdotus
Hyvän viestin kirjoitus -ohjeistus
Listaahan ei ole vuoteen päivitetty.
Onko totta että luotsit saadaan takaisin kuten listassa mainittu? - mihin.jäi.uudistus
TODO-listalla mainitulla sivulla:
Vastausten ja kommenttien kutistaminen
Viestin laadun arviointi (”peukut”)
Yksityisviestit
Viestiketjujen seuraaminen
Käyttäjien seuraaminen
Sisällön suosittelu (kiinnostus, alue)
Sähköpostikoonti
Uudet luotsityökalut
Nostojen ehdotus
Hyvän viestin kirjoitus -ohjeistus
Listaahan ei ole vuoteen päivitetty.
Onko totta että luotsit saadaan takaisin kuten listassa mainittu?- yksityisyysminullakin
Tuo käyttäjien seuraaminen ihan turha juttu. Minä en ainakaan halua että muut seuraavat olenko kirjattuna vai en.
- haukn
yksityisyysminullakin kirjoitti:
Tuo käyttäjien seuraaminen ihan turha juttu. Minä en ainakaan halua että muut seuraavat olenko kirjattuna vai en.
Minulle sille olisi paljon käyttöä...kjäh kjäh...
- 7678tyyuggky
Ei ollut TODO-listalla automaattista 24/7 moderointia, silti se tuli!
Miksei korjata viheitä ja puutteita ensin? Nyt lopullisesti mennyt foorumi pilalle!!! - Eero.Lappeenrannasta
Milloinkahan tehdään luotseille listallaolevat työkalut???
Tarvittais luotseja palstoille PIKAISESTI!!- riitaavaantulisi
No ei tarvita!! Mitä siitäkin tulisi, jos joku kirjoittajien vihaaja lähtis tuohon hommaan ja torppais kaikkien kirjoittelun!!??
- Aaltopahvi.kierrätykseen
riitaavaantulisi kirjoitti:
No ei tarvita!! Mitä siitäkin tulisi, jos joku kirjoittajien vihaaja lähtis tuohon hommaan ja torppais kaikkien kirjoittelun!!??
Mikä tahansa parempi kuin nykytilanne!!!
Nyt palstat häiriköitä täynnä ja siinä sotkemassa joku "tekoäly", siis kone!!!!! - EiPoliittistaSensuuria
Pitää maksimoida voitto. Minimi ylläpitokulut ja trolliriitelystä tulee täydet mainostulot eli sitä ei kannata hillitä.
- Turhaa-itkeskelyä
vittuakos itkette. Tullessanne foorumille hyväksytte samalla foorumin säännöt ja käytännöt.
turha rypistellä kun housuissa löllyää.
Jos asiat ovat kovin huonosti, vaihtakaa paikkaa. - Anonyymi
Yhä vastausta odotellen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844