Katselin että lento Bangkokiin on halvempi kuin Phuketiin,vaikka Phuket enemmän kiinnostaisi.Mites jos menisi Bangkokiin niin mitä paikkoja on tarjolla melko lähellä,rauhallisempia,ison kaupungin hälinä ei hyvä.
Vastaukset 2
- ehdottomastiSinne
Rayong. Sieltä pääset lentäen myös Phukettiin Krabille Chian Maihin ja moniin muihinkin Thaimaan kaupunkeihin. Myös hienolle Koh Changin saarelle pääsee satamasta.
- santtu-1975
Jos Phukettiin haluat, niin Bangkokista lentää Phukettiin 20-30 lentoa päivässä (kahdelta eri kentältä, usean lentoyhtiön koneilla), ja lentojen hinnat alkaen 15€/suunta (alle 30€/suunta hinnalla saa valita lukuisista lennoista päivää kohti).
Eli yksi mahdollisuus on lentää "halvalla" Bangkokiin ja jatkaa sisäisellä lennolla Phukettiin.
Siis mikäli juurikin Phukettiin haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901443
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta125466- 31434