Paikka auki nyt Seinäjoen validia-taloon. Millainen pomo? Oon kuullut että työntekijät hyviä mutta pomo askarruttaa. Ja invalidiliitosta kun en tiedä mitään. Miten palkanmaksu? Onko voittoa tavoittelematon niin kuin neuroliitto? Miten työntekijöiden kunnioitus/ kertokaa joku!
seinäjoen Validia-talo
19
4788
Vastaukset
- apsijukka
Invalidiliitto on todella vaikea, täyttä rahan pelaamista. Naurettavaa touhua. Näin olen itse kokenut ja myös tutut ovat kertoneet. Voitto tärkeintä!
- apsijukka
Seinäjoelta ei ole kokemusta..
- asukkaanomainen
Kierrä kaukaa, esimies lipevin ihminen maailmassa. Oikeesti sisältä täyttä paskaa!
- vastavalmistunut
???????
- vastavalmistunut
No ehkä haen ,,sika säkissä siis. :o toisaalta enhän voi olla varma että pääsenkö sinne.
- sennielli
No miettisin kahdesti ennenkuin invalidiliitolle menisin töihin. Joka validia täyttä kusta, johto kusee
- sennielli
Johdosta vaikeudet. Asukkaille luvataan liikaa. Työntekijät tekee niska limassa työt, tekijöitä liian vähän. Raha ratkaisee
- sennielli
Paperilla kaikki näyttää hyvältä. Hoitajat ei saa käydä edes kahvilla tai syömässä
- älämeee
äälää älää mene!
- utelias11
Menitkö sinne?
- Sjoke
Menitkö? Kerrohan kokemuksia?
- kokemustaei
ei kokemusta
- Menitkö
Haetaan taas hoitajaa. Menitkö sinä?
- Sijaisuukset
Kertokaa kokemuksia? Mietin sijaisuuksia
- dfgjk534-
Hervannan Validiassa on eräs tuttavani. Täytyy sanoa sivusta seuranneena että hänen kohtelunsa on ala-arvoista. Hoitajat huutaa ja alistaa. Itse tekevät virheitä sen kun ehtivät ja kun niistä sitten joskus sanoo niin asukas hiljennetään huutamalla.
Onneksi on asiasta mennyt tieto jo eteenpäin.
En sitten tiedä mistä käytös johtuu. Varmaankin siitä että ei ole riittävästi ammattitaitoa?
Vaikea sanoa. Varmaan paikkoihin olisi tulijoita jotka aidosti soveltuvat alalle.
- Anonyymi
Työntekijöitä liian vähän. Kuulema ei ehdi taukojakaan pitämään kun joutuu juoksee huoneesta toiseen.
- Anonyymi
Kuullut samaa. Hoitajat ei päivien aikana ehdi syömään ja juostaan huoneista toisiin. Älytön kiire ja kuuma ja asiakkailla usein miten vti.
- Anonyymi
Työntekijän painajainen. Kiire, kiire ja kiire. Hankalat, täysin hoidettavat asiakkaat.
- Anonyymi
Hoitajat ovat sadistisia ja eivät välitä ihmisistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194689
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651033