seinäjoen Validia-talo

vastavalmistunut

Paikka auki nyt Seinäjoen validia-taloon. Millainen pomo? Oon kuullut että työntekijät hyviä mutta pomo askarruttaa. Ja invalidiliitosta kun en tiedä mitään. Miten palkanmaksu? Onko voittoa tavoittelematon niin kuin neuroliitto? Miten työntekijöiden kunnioitus/ kertokaa joku!

19

4916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apsijukka

Invalidiliitto on todella vaikea, täyttä rahan pelaamista. Naurettavaa touhua. Näin olen itse kokenut ja myös tutut ovat kertoneet. Voitto tärkeintä!

• apsijukka

Seinäjoelta ei ole kokemusta..

• asukkaanomainen

Kierrä kaukaa, esimies lipevin ihminen maailmassa. Oikeesti sisältä täyttä paskaa!

• vastavalmistunut

???????

• vastavalmistunut

No ehkä haen ,,sika säkissä siis. :o toisaalta enhän voi olla varma että pääsenkö sinne.

• sennielli

No miettisin kahdesti ennenkuin invalidiliitolle menisin töihin. Joka validia täyttä kusta, johto kusee

• sennielli

Johdosta vaikeudet. Asukkaille luvataan liikaa. Työntekijät tekee niska limassa työt, tekijöitä liian vähän. Raha ratkaisee

• sennielli

Paperilla kaikki näyttää hyvältä. Hoitajat ei saa käydä edes kahvilla tai syömässä

• älämeee

äälää älää mene!

• utelias11

Menitkö sinne?

• Sjoke

Menitkö? Kerrohan kokemuksia?

• kokemustaei

ei kokemusta

• Menitkö

Haetaan taas hoitajaa. Menitkö sinä?

• Sijaisuukset

Kertokaa kokemuksia? Mietin sijaisuuksia

• dfgjk534-

Hervannan Validiassa on eräs tuttavani. Täytyy sanoa sivusta seuranneena että hänen kohtelunsa on ala-arvoista. Hoitajat huutaa ja alistaa. Itse tekevät virheitä sen kun ehtivät ja kun niistä sitten joskus sanoo niin asukas hiljennetään huutamalla.
        Onneksi on asiasta mennyt tieto jo eteenpäin.
        En sitten tiedä mistä käytös johtuu. Varmaankin siitä että ei ole riittävästi ammattitaitoa?
        Vaikea sanoa. Varmaan paikkoihin olisi tulijoita jotka aidosti soveltuvat alalle.

• Anonyymi

Työntekijöitä liian vähän. Kuulema ei ehdi taukojakaan pitämään kun joutuu juoksee huoneesta toiseen.

• Anonyymi

Kuullut samaa. Hoitajat ei päivien aikana ehdi syömään ja juostaan huoneista toisiin. Älytön kiire ja kuuma ja asiakkailla usein miten vti.

• Anonyymi

Työntekijän painajainen. Kiire, kiire ja kiire. Hankalat, täysin hoidettavat asiakkaat.

• Anonyymi

Hoitajat ovat sadistisia ja eivät välitä ihmisistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5317
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3412
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      92
      3272
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3166
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1857
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1605
    7. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1566
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      138
      1264
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1169
    Aihe