Ihastunut tyttö

Ihastunuttypykkä

Eli oon 12v(6lk)tyttö ja oon ihastunut meidän luokkalaiseen poikaan. Meillä on pieni luokka ja meidän luokalla on 2 poikaa ja 5 tyttöö minut mukaanlukien. Tää poika on mua vuoden vanhempi koska on jäänyt luokalle. Se on mua noin 4cm lyhyempi ja en tiädä tykkääkö se musta. Mun kaveri sano et se kattelis mua ja mun persettä mutta en tiädä. Kerran välkällä meidän koululla on pieni oja ja se oli jäässä(tapahtinut siis talvella)nii se otti vauhtii ja liuku mua päin ja sano et älä ny päin tuu. Sit kerran kun leivän päälle oli juustoo ja sitä otettiin haarukalla se oli mua ennen jonos ja sano jotai tälläst et: osaaks sä käyttää tätä et voisinks opettaa. Punastuin ja sit se lähti. Sit se "heittelee" sen reppuu mua päin . Oon tosi kova säikkyy ja yks päivä se pelästytteli mua ja hyppäs jonku nurkan takaa esii. Puukässä tunnil se oli yhtäkkii mun takana ja sano böö ja hyppäsin varmaan metrin taakse päin ja se vaa nauro ihanasti. Mun bff sanoo että on aika selvä juttu mut entiä sanooko se vaan nii mun mieliks

Auttakaa ny joku oon meinaa kauan miettiny tätä











HELP?!?!??!?!?!?!??!?!??!?!??OLKAA KILTTEJÄ :-):-):-D:-D★☆

9

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihastunuttypyk

      Vastakkaa nopeesti tartten oikeesti apuu. Kun puhuttiin mun bff:n kaa just että ei kai se voi musta tykätä ni se sano että mulla ja sillä olis samanlainen huumorintaju ja me ollaan 6lk:n pisimmät (tyttö ja poika) Mä tykkään siitä ihan kamalasti mutta oon suht ujo . Meidän koko koulus on n.40 oppilasta ja jokku muukkin on "seurustellu" mutta kutosista ei kukaan . Välil mö nään siitä jotain unta tai unelmii mut näi

      TOIVOISIN , ETTÄ JOKU ,KUKA TAHANSA VASTAISI JA NOPEESTI . KOSKA EN TIÄ TYKKÄÄKÖ SE MUSTA.

      :-);-):-D:-(:'(:O

    • 12vuotiaskans

      Siis kuullostaa ainaki siltä että se yrittää saada sulta huomiota:) anna sille huomiota ja jos esim.välkällä puhu sille esim. Ett jos sillon vaikk uudet kengät nii kehu niit ja jotai tälläst pientä. Ja sit ku oot tehny sen nii kato välil sitä suoraan silmii nii se tajuu ett oot ihastunu siihe ja anna sen ymmärtää että sä tiedät/luulet että se myös tykkää susta:)

      Ps. Saattaa toimia ei vältämättä mutta koeta onneas!

    • Ihastunuttypykkä

      Kiitti kovast!!:-D:-)
      Jos kerään rohkeuteni niin saattaa onnistua

    • Ihastunuttypykkä

      Lisäääääää. Auttakaaa please

    • 12vuotiaskans

      Kerro sille ett näit jotain unta siit... Ja näytä mahdollisimman jännittävältä tai vihjailevalta. Ja sit se varmaankin kysyy mitä unta näit nii oo sillee ett noo kerron kun kerkeen(kannattaa olla sellane hetki ett vaan huikkaat sen sille ja sit meet äkkiä pois tyyliin kun koulu on ohi:)
      Kannattaa kokeilla!

    • Mulla on samantapane ongelma, oon ihastunu meiän luokkalaiseen, oon myös melko pienes luokas 13 oppilasta, eli ois mahdotonta melko ujolle tytölle kertoa tunteistaan, ja se on todettu. Mut tänään menin aivan lukkoon kun meil oli yhtäkkii joku kertolasku pistari, meiän ope jako kaikille vaa muiden laput ja en ainakaa saanu tän pojan lappua. Se pyöri siin mun lähel ettiessään sen lappuu ja minä idiootti sanon että "mul on sun lappu" se tulee siihen mun viereen oottaan lappuaan ja olin vaa ihan jäässä, en saanu millään laskettuu niit pisteit ja puolen minan päästä oon vaa silleen "voit tehä loppuun

    • Xx_lpslover_xddd_2010

      Pituuseronne on kyllä aika ratkaiseva tekijä EI OO MAHDOLLISUUKSIA.

    • Ihastunuttypykkä

      Siis mahoton ajatus että tykkäis musta

    • Huehueherra

      Noooh tässä vähä vanhempaan (jätkää siis) sanon et joo kyl hää on siu ihastunnu mut ite en näe tos iäs järkee ainakaa seurusteluun tai varsinkaa perseen katteluun mutta kaikki tavallaan kai

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2481
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1977
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe