Siis kauanko menee aikaa kun asentaa kympin?
Windows 10 asennukseen
6
130
Vastaukset
- mobiilii
Lähes kaksi tuntia meni kaikkiaan läppäriin asentaessa.
- niin-voi-mennä
Niin, jos kaikki sujuu ongelmitta. Itse tein niin, että kävin välillä ulkona. Kyllä tuo kaksi tuntia meni. Eli valitsin itselleni sopivan ajankohdan asennukseen. Toivotaan onnea niille, jotka aikovat asentaa ennen 29.7.2016
- kokenut_käyttäjä
Nopeampi on perua asennus.
- WindowsMasennus
W10 asenukseen ----> Masennukseen ;D
- ikkunanpesu_kannatti
Hermot loppuu ennen asennuksen päättymistä. Aikani odottelin ja sitten päätinkin siirtyä linuxdistroon joka asentui vajaassa puolessa tunnissa.
Linuxasentaja teki nopsaan W-ikkunoiden pesun. Nyt on niin kirkasta näkymää, ei niin mitään sumeutta. Päivitin yhden koneen Windows 7pro 64bit -->Windows 10 pro64bit versioon ja parituntia siinä meni, oli siinä jonkunverran ohjelmia sekä kuvia ja kaikki pysyivät mukana päivityksessä, tein kyllä varmuuskopiot joita ei nyt kuitenkaan tarvinnut käyttää tässä päivityksessä
Yhteen koneeseen ajoin puhtaan asennuksen DVD levyltä Windows 10 pro64bit ja siinä meni noin 30 minuuttia, koneessa oli jo ollut Windows 10 pro64bit ja nyt suoraan digitaalisilla oikeuksilla joten mitään koodia ei tarvinnut näppäillä, levyn olin itse polttanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924547
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723527Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1222808Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152585Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282494- 422095
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251790Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291638