Hei olen sisustusarkkitehtuuri ja kalustesuunnittelu opiskelija ja tuleviin yrittäjyys ja suunnittelu töihini liittyen kysyisin teiltä seuraavaa. Millaisia ominaisuuksia kaipaisit hoitopöydille? Mihin tuotteisiin haluat panostaa ja missä säästää? Kuinka paljon tuotteiden ulkonäkö merkitsee?
ongelmat lasten hoidossa
1
75
Vastaukset
- KilttiOpettaja
Suonet anteeksi, mutta minä vähän ärsyynnyin siitä, että kirjoitit niin virheellistä ja epäselvää tekstiä. Mitä tuotteita tarkoitat kysyessäsi, mihin tuotteisiin mahdollinen vastaaja haluaisi panostaa? Pienten lasten perheen huonekaluja vai nimenomaan hoitopöytää?
Uskoisin, että säästää halutaan ennen kaikkea sellaisessa, minkä käyttöaika on lyhyt. Toisaalta uuden vauvan perheissä useinkin halutaan hankkia paljon uutta ja kaunista, kallistakin. Meillä ei hankittu mitään nimenomaan hoitopöydäksi suunniteltua huonekalua, vaan tavallinen ruokapöydäksi tarkoitettu, josta myöhemmin tuli minun työpöytäni. En ainakaan muista, että sen käyttämisessä hoitopöytänä olisi ollut mitään hankaluutta.
Siltä ajalta, kun omat lapset olivat alle metrin korkuisia, muistan erityisesti sen, että tein kaikenlaista pikku jippoa, jotta heidänkin silmiensä korkeudella olisi muuta kuin pelkkiä pöydän alapintoja, tuolinreunoja tai tyhjää seinää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694