Pohjanmaan tulvat? Luonto ei sellasta tee, ihminen tekee.
Mikä yritys firma aiheuttanut
5
131
Vastaukset
- 5678765443567
hunttajussit kun ne päästää niitä lannotteita pelloille ne hilseilee ym..ja on muuten hyvää lihaa
- viemäriliete
Jokien suistot ovat naturaa, joten sotien jälkeinen (kotital./maatal./teollisuus) viemäri-liete tulppana, sekä pitkin rantoja. Ovat ns. primääri-vaihetta luontotyypeille. Vähän niinkuin talvivaaran sakka-altaiden liete. Kalojen hormonaalisista häiriöistä ei ole raportoitu. Ovat päteviä viranomaisia ketä muuntaa ympäristötuhon ns. luontoarvoiltaan ainutlaatuiseksi koskemattomaksi suojelukohteeksi. 100% suojeltu SCI ja SPA. Ravinteet ja myrkyt pesuaineet integroituna. Mihin miljardi kuutiota lietettä - Saharaan mahtuisi.
- 6889242179
Luonto nyt vain ei kestä parisuhdetta, tai ainakaan sitä että joka pariskunnalla on kaikki omaa, asunto, auto ja tavaraa nurkat täynnä. On kuulkaa fyysinen mahdottomuus tällä väestömäärällä. Ei se auta uskoa sokeasti tulevaisuuteen se vain pahentaa tilanetta. Ei tiedekään ratkaise ongelmia jotka ovat mahdottomia yhtälöitä. Tee vain niiku muutkin pakene todellisuutta kiireeseen, viihteeseen tai päihteeseen.
- 345676543456
peltoparoonien lisäksi laihialaaset kun ne paskoo suaraa kyrön jokehen
- 150130
Onpa pitkä paskoo reissu laihialaisilla ei passaa olla ruikkutauris muutoon on housut kurassa no ohan niillä muutookin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788