Heippa! Oon järjestämässä parhaalle kaverini yllätysvierasta syntymäpäiväjuhliin 7.5. Meitä on yhteensä noin 9 ja vietämme ne kaverin asunnossa. Mietin taikuria tai jtn muuta vastaavaa hänelle/heille, mutta työttömänä raha on vähän ongelma.. Kysyisin siis tietäiskö joku (mieluiten Tampereelta päin) jotain sen tyylistä kävijä yllätystä ainakin alle 100€? Ja ohjelma toki vois olla vaikka vaan sen 30 minuuttia. Kiitos jo etukäteen! :) Ja toki ois kiva tietää se et onko noin pienellä rahalla mahdollista ees saada ollenkaan semmosta. Ei tarvi olla mikään ammattilainen. Perusjutut kun osaa niin hyvä. Tarkotus on vaan yllättää ja ovat kyllä helposti yllätettävissä. :)
20-vuotis juhliin edullinen taikuri
Victuuria1
2
162
Vastaukset
Kaikista mahdollisuuksista ja ideoista oon erittäin kiitollinen :)
Ja ei tosiaan oo tarkotus et se ois just taikuri vaan jtn sinne päin vaan :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262558- 1421915
- 661827
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351463KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.561406Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771259Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet601216- 1171184
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591122Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571117