Heippa! Oon järjestämässä parhaalle kaverini yllätysvierasta syntymäpäiväjuhliin 7.5. Meitä on yhteensä noin 9 ja vietämme ne kaverin asunnossa. Mietin taikuria tai jtn muuta vastaavaa hänelle/heille, mutta työttömänä raha on vähän ongelma.. Kysyisin siis tietäiskö joku (mieluiten Tampereelta päin) jotain sen tyylistä kävijä yllätystä ainakin alle 100€? Ja ohjelma toki vois olla vaikka vaan sen 30 minuuttia. Kiitos jo etukäteen! :) Ja toki ois kiva tietää se et onko noin pienellä rahalla mahdollista ees saada ollenkaan semmosta. Ei tarvi olla mikään ammattilainen. Perusjutut kun osaa niin hyvä. Tarkotus on vaan yllättää ja ovat kyllä helposti yllätettävissä. :)
20-vuotis juhliin edullinen taikuri
Victuuria1
2
189
Vastaukset
Kaikista mahdollisuuksista ja ideoista oon erittäin kiitollinen :)
Ja ei tosiaan oo tarkotus et se ois just taikuri vaan jtn sinne päin vaan :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026