Heippa! Oon järjestämässä parhaalle kaverini yllätysvierasta syntymäpäiväjuhliin 7.5. Meitä on yhteensä noin 9 ja vietämme ne kaverin asunnossa. Mietin taikuria tai jtn muuta vastaavaa hänelle/heille, mutta työttömänä raha on vähän ongelma.. Kysyisin siis tietäiskö joku (mieluiten Tampereelta päin) jotain sen tyylistä kävijä yllätystä ainakin alle 100€? Ja ohjelma toki vois olla vaikka vaan sen 30 minuuttia. Kiitos jo etukäteen! :) Ja toki ois kiva tietää se et onko noin pienellä rahalla mahdollista ees saada ollenkaan semmosta. Ei tarvi olla mikään ammattilainen. Perusjutut kun osaa niin hyvä. Tarkotus on vaan yllättää ja ovat kyllä helposti yllätettävissä. :)
Vastaukset 2
Kaikista mahdollisuuksista ja ideoista oon erittäin kiitollinen :)
Ja ei tosiaan oo tarkotus et se ois just taikuri vaan jtn sinne päin vaan :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.384929- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei203729- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581