Paljo saatte viikkorahaa

kalle

Mä saan 100 euroo.

74

13166

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asasf

      aika surkeeta... mä saan 1000€.. hehee

    • Uolevi

      100€ viikkorahaa vanhemmilta. Mummilta saan kuukaudessa 50€ tililleni. Ja sitten olen aika usein iltatöissä isin firmassa, ja siitä saan n. 900€ kuukaudessa.

      • yyh...

        OMG!!!!! NIIN PALJON!! MÄ EN SAA KUUKAUSIPALKKAA TAI VIIKKORAHAA... mä saan aina rahaa kun mä haluun mutt mä meen aika harnoin jonnekkin esim. tormioon on vaivaiset 20km ei sinne siin pyörällä :D ja kemiin 25km mutt sinne ei oo pyörä tietä D: ja isäni on koko ajan töissä , koska se on yrittajä ja sillä ei oo paljoa rahaa...


    • mutta

      Miten kaikki täälä olevat ihmiset saa ihan tajuttomia summia euroja. Tai siis väittää saavansa. Siis onko tää joku pienimunasten kokoontumis paikka? Tuli vaan mieleen

      • habakaba

        "ei ny pahala"
        1. kannattaa esikatsella toi tekstinsä, enneku postaa sen tänne.
        2. Kaikki jotka tollasia yli 100€ summia lähettelee on feikkejä. ei ne semmosia summia saa. Suomessa _tosi_ harva voi saada noin suuria summia, koska täällä ei ole niin paljon niitä rikkaitakaan. Eli useimmat näistä henkilöistä on tyhmiä feikkaaajia, jotka "ärsyttää" teitä tyhmiä, jotta rupeisitte postailee näitä "Miks noi pienimunaset saa noin paljo rahaa" -viestejänne..


      • juuso
        habakaba kirjoitti:

        "ei ny pahala"
        1. kannattaa esikatsella toi tekstinsä, enneku postaa sen tänne.
        2. Kaikki jotka tollasia yli 100€ summia lähettelee on feikkejä. ei ne semmosia summia saa. Suomessa _tosi_ harva voi saada noin suuria summia, koska täällä ei ole niin paljon niitä rikkaitakaan. Eli useimmat näistä henkilöistä on tyhmiä feikkaaajia, jotka "ärsyttää" teitä tyhmiä, jotta rupeisitte postailee näitä "Miks noi pienimunaset saa noin paljo rahaa" -viestejänne..

        on vähän niin ja näin. Tee teini läksysi ennenkuin alat muita kirjoittajia mollaamaan. Opetteleppa,kirjottamaan,ennenku,tollasia,semmosia,feikkaaajia,rupeisitte.
        Voi jumalauta että osaat olla vati!


      • delia

        joo oon samaa mieltä....miten joku voi saada viikko rahaa noin paljon.Mä saan kuukausirahaa 45€ ja oon siihen tosi tyytyväinen.


      • kissanau
        delia kirjoitti:

        joo oon samaa mieltä....miten joku voi saada viikko rahaa noin paljon.Mä saan kuukausirahaa 45€ ja oon siihen tosi tyytyväinen.

        Jeps, olen tässä ihmetellyt samaa.
        Tuntuu välillä että,,, on joko satutunti menossa,
        tai sitten ovat unessa, ja "laskevat kohta sen
        kissan ulos" ...
        Toivottavasti nyt vanhemmat ei oo tässä maassa
        niin tyhmiä, että makselevat tommosii rahoja..
        lapsilleen... ei kyllä meidän perheessä.
        Toi 45 e / kk on ihan asiallinen summa.


      • kissanau

        Tässä ihmettelee muutkin samaa - huolestuttavia
        vko -raha -määriä... ??? Jos sitten edes pitävät
        paikkansa. Vaikka ois varaakin, ei pitäis tommosii
        summia maksella.


      • Tyttö-97
        habakaba kirjoitti:

        "ei ny pahala"
        1. kannattaa esikatsella toi tekstinsä, enneku postaa sen tänne.
        2. Kaikki jotka tollasia yli 100€ summia lähettelee on feikkejä. ei ne semmosia summia saa. Suomessa _tosi_ harva voi saada noin suuria summia, koska täällä ei ole niin paljon niitä rikkaitakaan. Eli useimmat näistä henkilöistä on tyhmiä feikkaaajia, jotka "ärsyttää" teitä tyhmiä, jotta rupeisitte postailee näitä "Miks noi pienimunaset saa noin paljo rahaa" -viestejänne..

        No mä saan viikossa, en kyl paljoon mitään..Saatan saada joskus 2 euroo äidilt mut tosi harvoin.... =(
        Saan kyl joitain paria senttejä,tai en ehkä sitäkään..Mut isältä 5 euroo,joka toinen viikonloppu ku kerta käynkin siellä. =)


      • rahastaeipulaa
        habakaba kirjoitti:

        "ei ny pahala"
        1. kannattaa esikatsella toi tekstinsä, enneku postaa sen tänne.
        2. Kaikki jotka tollasia yli 100€ summia lähettelee on feikkejä. ei ne semmosia summia saa. Suomessa _tosi_ harva voi saada noin suuria summia, koska täällä ei ole niin paljon niitä rikkaitakaan. Eli useimmat näistä henkilöistä on tyhmiä feikkaaajia, jotka "ärsyttää" teitä tyhmiä, jotta rupeisitte postailee näitä "Miks noi pienimunaset saa noin paljo rahaa" -viestejänne..

        Kyllähän joku voi saada 100 viikossa se ei ole kuitenkaan paljoa. Ite en saa mitään vikkotai kuukausi rahoja saan aina silloin ku kysyn ja voin sanoa että oon kova käyttämään rahaa. Parhaimillaan voi viikossa mennä 1000-3000 euroa ei nyt kuitenkaan joka viikko. Matkustankin paljon ja niihinkin menee jo pelkkiin lentoihin riippuen paikasta. Viimeksi kävin australiassa ja ny intin jälkeen muutan asumaan 5 kk floridaan jossa kk vuokra tulevassa asunnossa on 1220 euroa.


      • jsåah
        rahastaeipulaa kirjoitti:

        Kyllähän joku voi saada 100 viikossa se ei ole kuitenkaan paljoa. Ite en saa mitään vikkotai kuukausi rahoja saan aina silloin ku kysyn ja voin sanoa että oon kova käyttämään rahaa. Parhaimillaan voi viikossa mennä 1000-3000 euroa ei nyt kuitenkaan joka viikko. Matkustankin paljon ja niihinkin menee jo pelkkiin lentoihin riippuen paikasta. Viimeksi kävin australiassa ja ny intin jälkeen muutan asumaan 5 kk floridaan jossa kk vuokra tulevassa asunnossa on 1220 euroa.

        Tottakai voi! Kansanedustajien ja muiden näiden Miljoona palkkaiset pilalle hemmotellut pennut! Ne voi vallan mainiosti saada.

        Normaali tuloisten perheiden lasten ei kannata haaveillakaan tuollaisista viikkorahoista.


      • ,-.
        rahastaeipulaa kirjoitti:

        Kyllähän joku voi saada 100 viikossa se ei ole kuitenkaan paljoa. Ite en saa mitään vikkotai kuukausi rahoja saan aina silloin ku kysyn ja voin sanoa että oon kova käyttämään rahaa. Parhaimillaan voi viikossa mennä 1000-3000 euroa ei nyt kuitenkaan joka viikko. Matkustankin paljon ja niihinkin menee jo pelkkiin lentoihin riippuen paikasta. Viimeksi kävin australiassa ja ny intin jälkeen muutan asumaan 5 kk floridaan jossa kk vuokra tulevassa asunnossa on 1220 euroa.

        Ai 100 € viikossa ei ole paljon? Taitaa käsityksesi rahasta olla vääristynyt.


    • 500e

      mä saan 500e

      mut faija onki toimitusjohtaja!

      • 600e

        mä saan 600e

        mut faija onki pummi!


      • 1000e
        600e kirjoitti:

        mä saan 600e

        mut faija onki pummi!

        mä saan 1000e

        Mun faija onkin huumediileri!!!


      • Mun mutsi..
        1000e kirjoitti:

        mä saan 1000e

        Mun faija onkin huumediileri!!!

        Mä saanki 10000€
        Mut mun mutsi onki huora


      • chaassa
        Mun mutsi.. kirjoitti:

        Mä saanki 10000€
        Mut mun mutsi onki huora

        miten voit sanoo noin OMASTA ÄIDISTÄSI?!
        oot varmaankin joku mulkku joka ai ees tiedä sanan sisältöä!voin olla 100% varma et oot joku kuudes-viides luokkalainen "open lellikki" tai sit joku kauhee valittaja joka ei osaa arvostaa sitä miktä sulla on! kaikki tietää et kukaan ei saa noin suurta summaa ainakaan VIIKOSSA!
        oot säkin SUURI idiootti!!!!!!!!! haista säkin vaa iso pa*ka!!!!!!!!


      • kalle
        Mun mutsi.. kirjoitti:

        Mä saanki 10000€
        Mut mun mutsi onki huora

        LOL


      • Ja Suomi valittaa!
        chaassa kirjoitti:

        miten voit sanoo noin OMASTA ÄIDISTÄSI?!
        oot varmaankin joku mulkku joka ai ees tiedä sanan sisältöä!voin olla 100% varma et oot joku kuudes-viides luokkalainen "open lellikki" tai sit joku kauhee valittaja joka ei osaa arvostaa sitä miktä sulla on! kaikki tietää et kukaan ei saa noin suurta summaa ainakaan VIIKOSSA!
        oot säkin SUURI idiootti!!!!!!!!! haista säkin vaa iso pa*ka!!!!!!!!

        Älä dissaa 5-6 -luokkalaisia!


    • Jasu

      Saan 60,- € kuukaudessa. Ton lisäksi tarpeen mukaan muutamia euroja, mut ne on ansaittava kotitöillä.

      • pölö

        Entä sitten et jokku laittaa tänne jotai provo viestei, tyhmenpii on ne jokka vastaa niihin ihan tosissaan.
        mä oon joskus kivi ja kirves saanu markkoina 20 mk kuukaudes, ja sit ku rupesin saamaan opintutukee sain sitä 350 mk kuukaudes ja viikkorahaa en yhtää. aina on pitäny omista rahoista ostaa vaatteet ja koulutarvikkeet, paitsi lukiossa, minne mutsi osti kirjat. Ja lukion yo-kirjoituksiin rahat tuli sossusta. Mä säälin sellaisia ihmisiä jotka saa helposti rahaa, esim mun kaveri, jonka isi maksaa vuokran, ostanu vm-98 auton, joka maksaa bensat ja antaa melkein joka päivä parikymppii ja viikonlopuks "hätävaroiks" 100-150 euroo. Kyllä varmasti menee töihin mis saa vain 1300 euroo käteen ku tällä tavoin saa enemmän...


      • taviss
        pölö kirjoitti:

        Entä sitten et jokku laittaa tänne jotai provo viestei, tyhmenpii on ne jokka vastaa niihin ihan tosissaan.
        mä oon joskus kivi ja kirves saanu markkoina 20 mk kuukaudes, ja sit ku rupesin saamaan opintutukee sain sitä 350 mk kuukaudes ja viikkorahaa en yhtää. aina on pitäny omista rahoista ostaa vaatteet ja koulutarvikkeet, paitsi lukiossa, minne mutsi osti kirjat. Ja lukion yo-kirjoituksiin rahat tuli sossusta. Mä säälin sellaisia ihmisiä jotka saa helposti rahaa, esim mun kaveri, jonka isi maksaa vuokran, ostanu vm-98 auton, joka maksaa bensat ja antaa melkein joka päivä parikymppii ja viikonlopuks "hätävaroiks" 100-150 euroo. Kyllä varmasti menee töihin mis saa vain 1300 euroo käteen ku tällä tavoin saa enemmän...

        miksi sun isä ei yhtään avustanu? menikö rahat viinaan ja tupakkaan? jos kuollut niin kaiketi jätti perinnön? en ole rikkaasta perheestä, mutta isäni on kunnollinen ja pystyy avustamaan minua. vai onko niin, että äitis on niitä, jotka... siis, isästä ei tietoa?
        tosi väärin jos sait sossusta rahat kirjoituksiin, minun vanhempani joutuivat tekemään työtä niidenkin rahojen eteen.


      • Pölö
        taviss kirjoitti:

        miksi sun isä ei yhtään avustanu? menikö rahat viinaan ja tupakkaan? jos kuollut niin kaiketi jätti perinnön? en ole rikkaasta perheestä, mutta isäni on kunnollinen ja pystyy avustamaan minua. vai onko niin, että äitis on niitä, jotka... siis, isästä ei tietoa?
        tosi väärin jos sait sossusta rahat kirjoituksiin, minun vanhempani joutuivat tekemään työtä niidenkin rahojen eteen.

        Kyllä isä on mutta se on niin pihi, eikä itekkää tienaa paljoa kun ei oo koskaan ammattia lukenu. Ja äitin luona oon asunu ja se tienas 6000 markkaa kuukaudessa josta piti maksaa äitin opintolaina ja asuntolaina ja elättää 4lasta, joista yhestäkään ei saanu enää lapsilisää. ja piti myös maksaa edellisen kuun velat kauppaan kun ei ollut rahaa loppukuusta ostaa kuin velaksi. Laskujen jälkeen jäi reilusti alle tonni rahaa Ja sossusta rahat haettiin sen takia ettei yksinkertaisesti ollu rahaa maksaa mun ylioppilaskirjoituksia, itkien ja pakosta mutsi sinne on menny, sitä harmittaa se vieläki vaiks siit on 4 vuotta aikaa. Ei muuten sieltä olla rahaa haettu. Tyhmää sun on olettaa et oltais rahois oltu ja käyty sossust pummaa vähä extra rahaa, onko käyny mieles et on oikeesti olemas sellasia ihmisiä jotka ei yksinkertaisesti pärjää ilman sosiaaliviraston avustusta!
        me siis oikeesti ollaan oltu köyhiä, oon syöny makaroonia ja ketsuppia 3viikkoa kuukaudesta, ja seki tihkas mutsia ku joutu ostaa felixiä ku ainoot mistä mä tykkään ja se on niin kallista. Että silleen.


      • pölö
        Pölö kirjoitti:

        Kyllä isä on mutta se on niin pihi, eikä itekkää tienaa paljoa kun ei oo koskaan ammattia lukenu. Ja äitin luona oon asunu ja se tienas 6000 markkaa kuukaudessa josta piti maksaa äitin opintolaina ja asuntolaina ja elättää 4lasta, joista yhestäkään ei saanu enää lapsilisää. ja piti myös maksaa edellisen kuun velat kauppaan kun ei ollut rahaa loppukuusta ostaa kuin velaksi. Laskujen jälkeen jäi reilusti alle tonni rahaa Ja sossusta rahat haettiin sen takia ettei yksinkertaisesti ollu rahaa maksaa mun ylioppilaskirjoituksia, itkien ja pakosta mutsi sinne on menny, sitä harmittaa se vieläki vaiks siit on 4 vuotta aikaa. Ei muuten sieltä olla rahaa haettu. Tyhmää sun on olettaa et oltais rahois oltu ja käyty sossust pummaa vähä extra rahaa, onko käyny mieles et on oikeesti olemas sellasia ihmisiä jotka ei yksinkertaisesti pärjää ilman sosiaaliviraston avustusta!
        me siis oikeesti ollaan oltu köyhiä, oon syöny makaroonia ja ketsuppia 3viikkoa kuukaudesta, ja seki tihkas mutsia ku joutu ostaa felixiä ku ainoot mistä mä tykkään ja se on niin kallista. Että silleen.

        unohdin sanoa että iskä ei polta eikä juo... Sillä meni rahaa siihen et joutu maksamaan omaa vuokraa yms omia menoja. Mutsi oli meidän yksin huoltaja, niin faijan ei tartte silloin maksaa méille mitää. Mutsillekkaa sen ei tarttenu maksaa mitää ku ne sopi et mutsi saa faijan osuuden kämpästä.


      • taviss
        pölö kirjoitti:

        unohdin sanoa että iskä ei polta eikä juo... Sillä meni rahaa siihen et joutu maksamaan omaa vuokraa yms omia menoja. Mutsi oli meidän yksin huoltaja, niin faijan ei tartte silloin maksaa méille mitää. Mutsillekkaa sen ei tarttenu maksaa mitää ku ne sopi et mutsi saa faijan osuuden kämpästä.

        mitä sitten hommaa 4 lasta, jos ei niitä pysty huoltaa, sehän on vanhempien velvollisuus pitää huolta lapsista eiks niin? ja opintolainoja vielä siinä vaiheessa, kun 4 lasta on yli 17v!!!!!!!!!!.
        minun vanhempani opiskelivat ilman lainoja, tekivät paljon töitä, että saivat koulurahat kasaan, ei siinä jäänyt aikaa lasten tekoon.


      • tosieläjä
        taviss kirjoitti:

        miksi sun isä ei yhtään avustanu? menikö rahat viinaan ja tupakkaan? jos kuollut niin kaiketi jätti perinnön? en ole rikkaasta perheestä, mutta isäni on kunnollinen ja pystyy avustamaan minua. vai onko niin, että äitis on niitä, jotka... siis, isästä ei tietoa?
        tosi väärin jos sait sossusta rahat kirjoituksiin, minun vanhempani joutuivat tekemään työtä niidenkin rahojen eteen.

        sitä vartenhan sossu on että sieltä saa sosiaalisiin menoihin avustusta. siihen asti on oikein kysyä vanhemmilta kun lapsilisää tulee, mut sen jälkeen on pyrittävä hoitamaan itse raha-asiat. viimeistään silloin kun täyttää 18...

        on väärin kun vanhempasi maksavat.


      • pölö
        tosieläjä kirjoitti:

        sitä vartenhan sossu on että sieltä saa sosiaalisiin menoihin avustusta. siihen asti on oikein kysyä vanhemmilta kun lapsilisää tulee, mut sen jälkeen on pyrittävä hoitamaan itse raha-asiat. viimeistään silloin kun täyttää 18...

        on väärin kun vanhempasi maksavat.

        On väärin että vanhempani maksavat mitä? mä oon ollu 17 ku oon kirjottanu, ja heti ku lukuloma alkoi oon menny töihin... sen jälkeen vanhemmilta ei oo tullu rahaa, enkä pyydä...


      • pölö
        taviss kirjoitti:

        mitä sitten hommaa 4 lasta, jos ei niitä pysty huoltaa, sehän on vanhempien velvollisuus pitää huolta lapsista eiks niin? ja opintolainoja vielä siinä vaiheessa, kun 4 lasta on yli 17v!!!!!!!!!!.
        minun vanhempani opiskelivat ilman lainoja, tekivät paljon töitä, että saivat koulurahat kasaan, ei siinä jäänyt aikaa lasten tekoon.

        Mun mutsi on ollu 17 vuotta ku se on saanu ekan muksun eikä oo silloin kerinny lukemaan ammattia. Mutsi oli perhepäivähoitajana aika monta vuotta ja sit ku me kaikki muksut oltiin ala-asteella mutsi meni kouluun ja luki lastenhoitajaks. Eikä faijan pieni palkka pystyny elättämään meitä kaikkia vaan mutsin oli pakko ottaa opintolainaa. sen takia sitä vielä oli ku olin lukios, nyt kyllä maksettu...


      • lastenhoitajattaren broidi
        pölö kirjoitti:

        Mun mutsi on ollu 17 vuotta ku se on saanu ekan muksun eikä oo silloin kerinny lukemaan ammattia. Mutsi oli perhepäivähoitajana aika monta vuotta ja sit ku me kaikki muksut oltiin ala-asteella mutsi meni kouluun ja luki lastenhoitajaks. Eikä faijan pieni palkka pystyny elättämään meitä kaikkia vaan mutsin oli pakko ottaa opintolainaa. sen takia sitä vielä oli ku olin lukios, nyt kyllä maksettu...

        Joopa, joo. Systeri opiskeli 80-luvulla lastenhoitajaksi, iltakoulusa. Päivät hän oli töissä, ei tarvinnut lainaa. Lastenhoitajakouluhan oli aikoinaan 1-vuotinen, ainakin yo-pohjalta. Koulua oli ainoastaan ma-to, muutama tunti illassa. Systeri suoriutui koulusta upeasti, mutta hän on aina ollutkin kiltti tyttö, ei mikään teini-äiti...


      • pirreli
        pölö kirjoitti:

        On väärin että vanhempani maksavat mitä? mä oon ollu 17 ku oon kirjottanu, ja heti ku lukuloma alkoi oon menny töihin... sen jälkeen vanhemmilta ei oo tullu rahaa, enkä pyydä...

        ei ole mahdollisuutta saada töitä. Usein ilman ammattia töitä saa vain suhteilla, riippuen paljon kotipaikkakunnasta. Jokaiselle ei töitä riitä, minkä varmasti kaikki ovat huomanneet.


      • tekijäänsä etsi.
        pirreli kirjoitti:

        ei ole mahdollisuutta saada töitä. Usein ilman ammattia töitä saa vain suhteilla, riippuen paljon kotipaikkakunnasta. Jokaiselle ei töitä riitä, minkä varmasti kaikki ovat huomanneet.

        töitä saa kun ei aseta rajoja. rahaa kasvaa metsissäkin tuhansia euroja. on vaan laiskuutta jos ei saa toitä. paikkakunnan voi aina vaihtaa.


      • tumppu
        lastenhoitajattaren broidi kirjoitti:

        Joopa, joo. Systeri opiskeli 80-luvulla lastenhoitajaksi, iltakoulusa. Päivät hän oli töissä, ei tarvinnut lainaa. Lastenhoitajakouluhan oli aikoinaan 1-vuotinen, ainakin yo-pohjalta. Koulua oli ainoastaan ma-to, muutama tunti illassa. Systeri suoriutui koulusta upeasti, mutta hän on aina ollutkin kiltti tyttö, ei mikään teini-äiti...

        Yksinhuoltajan on vähän vaikea käydä päivisin töissä ja opiskella vielä iltaisin, on nääs ne lapsetkin hoidettavana...vai mitä tuumaisit lastenhoitajaopiskelijasta joka jättää omat lapsensa ilta illan perään omansa onnensa nojaan? Huomioon kannattaa ottaa myös perhepäivähoitajien säännölliset työajat, jotka mahdollistavat täysin iltaopiskelun.


      • tumppuun
        tumppu kirjoitti:

        Yksinhuoltajan on vähän vaikea käydä päivisin töissä ja opiskella vielä iltaisin, on nääs ne lapsetkin hoidettavana...vai mitä tuumaisit lastenhoitajaopiskelijasta joka jättää omat lapsensa ilta illan perään omansa onnensa nojaan? Huomioon kannattaa ottaa myös perhepäivähoitajien säännölliset työajat, jotka mahdollistavat täysin iltaopiskelun.

        siis, kunnolliset hankkii ensin ammatin, sitten lapset. miksi lapsi hankkii lapsia?


    • saisitte

      noin paljon viikkorahaa, niin ette te täällä aikaa viettäis. pösilöitä joka lähtöön.

    • 15-v

      ...

      • yks äiskä

        Onpa hyvä kuulla ihan tavallisiakin summia. Ite maksan teini-ikäisilleni 25 egee/kk (tosi vähän siis) ja summa pienenee jos kotityöt jää tekemättä. Tarvittaessa sponssaan eläviin kuviin, annan erikseen karkkirahaa viikonlopulle, ostan vaatteet ja hygieniatuotteet. Kuukausiraha on tarkoitettu meikkeihin, levyihin ja lehtiin, "ylellisyystuotteisiin" siis.


    • jape

      5 euroa! isä on pankinjohtaja

      • Rutiköyhä

        mitä ihmettä??? mä saan viikkorahaa 2 euroo viikos??? miten jotu muka saa 100 euroo kuus?


      • stigu
        Rutiköyhä kirjoitti:

        mitä ihmettä??? mä saan viikkorahaa 2 euroo viikos??? miten jotu muka saa 100 euroo kuus?

        aivan tajuttomii summii tommoset.
        rikkaat antaa pennuilleen liikaa rahaa,menee suhteellisuudentaju nääs


      • elecktron
        stigu kirjoitti:

        aivan tajuttomii summii tommoset.
        rikkaat antaa pennuilleen liikaa rahaa,menee suhteellisuudentaju nääs

        Mulla on visa elecktron ja ei oo tullu vielä niin isoa summaaa mitä en voi sillä maksaa...


      • kati
        elecktron kirjoitti:

        Mulla on visa elecktron ja ei oo tullu vielä niin isoa summaaa mitä en voi sillä maksaa...

        kypsy!


      • Yxx
        kati kirjoitti:

        kypsy!

        Mulla onki Kultanen Amex...


      • Stupid Ass Nigger
        Rutiköyhä kirjoitti:

        mitä ihmettä??? mä saan viikkorahaa 2 euroo viikos??? miten jotu muka saa 100 euroo kuus?

        You'v have been Trolle'Dah!


    • luminessa

      Mä saan kuukaudessa 40 euroo, ja se riittää mulle, kun porukat maksaa puhelinlaskun. Mä ostan vaatteet ite. Ja kaikkee pientä ostan ite.

      • stigu

        näin se homma menee oppii talous asioita.


      • tytty92
        stigu kirjoitti:

        näin se homma menee oppii talous asioita.

        No mitäs tää ny 5 egee. Äiti maksaa känny laskut ja vaatteet. Pussirahaa ja pientö "ruoka rahaa" saa yleensä mukaan kkun itäkeskukseen menee. Oonhan vasta 12w...


      • tytty92
        stigu kirjoitti:

        näin se homma menee oppii talous asioita.

        siis ei pussirahaa vaan bussirahaa


      • tiger_92
        tytty92 kirjoitti:

        No mitäs tää ny 5 egee. Äiti maksaa känny laskut ja vaatteet. Pussirahaa ja pientö "ruoka rahaa" saa yleensä mukaan kkun itäkeskukseen menee. Oonhan vasta 12w...

        no mä en saa olleskaan..
        mut saan aina ku pyydän ja äiti ostaa mulle vaateet ja meikit aina kun pyydän..
        ja saan rahaa jos tartten esim pitsalle tai vastaavaa...


      • Linja-auto
        tytty92 kirjoitti:

        siis ei pussirahaa vaan bussirahaa

        Mikä helvetin bussi suomessa on Linja-autoja


    • kleptomaani

      niin paljon ku kerkeen kääntämään

      • Alennusmyyntityttö

        mä saan femman viikos ja joskus mutsi ostaa vaatteit ku ollaa kaupoil. ei sitä enenpää tarvii, ku saahan jouluna ja synttärinä, monilt ihmisilt rahaa. Ei mun mutsilkaan oo varaa uusinpaa muotiin, mut seuratkaa hyvät hmiset (tai jopa älykkäät eläimet) ALENNUSMYYNTEJÄ! kaikki vaatteet jossain vaihees alentaa hintaa! jos näit juuri jotain mieleistä, eikä oo varaa, säästä tai odota hinnan laskua. Säästö keino on pullojen keräys, mutta meillä päin liikkuu "pullomummo" joka kerää pullot nokan eest ja hakkaa vaikka ne irti. ei mun keino on alennusmyyntien odotus


      • kirpputoreja
        Alennusmyyntityttö kirjoitti:

        mä saan femman viikos ja joskus mutsi ostaa vaatteit ku ollaa kaupoil. ei sitä enenpää tarvii, ku saahan jouluna ja synttärinä, monilt ihmisilt rahaa. Ei mun mutsilkaan oo varaa uusinpaa muotiin, mut seuratkaa hyvät hmiset (tai jopa älykkäät eläimet) ALENNUSMYYNTEJÄ! kaikki vaatteet jossain vaihees alentaa hintaa! jos näit juuri jotain mieleistä, eikä oo varaa, säästä tai odota hinnan laskua. Säästö keino on pullojen keräys, mutta meillä päin liikkuu "pullomummo" joka kerää pullot nokan eest ja hakkaa vaikka ne irti. ei mun keino on alennusmyyntien odotus

        Mä saan vanhemmilta 50e/kk. Sillä pitää ostaa kaikki vaatteet lukuunottamatta esim. talvitakkia, -kenkiä jne. Jaoin mainoksia puolisen vuotta, jolloin sain silloin n. 150e/kk eli yhteensä sain kuukaudessa 200e. Mielestäni se on todella suuri summa 15-vuotiaalle, mutta 75 prosenttia siitä on kuitenkin itse ansaittua ja kotona piti myös tehdä paljon kotitöitä, jotta sen 50e sain (mm. siivousta, ruuanlaittoa)
        Koko raha ei tietenkään mennyt, vaan käytän kuussa n. 20-40 euroa (keskimäärin vajaa 30e) ja loput säästöön. On sinne tilille nyt ihan mukavasti kertynyt opiskeluvuosiani varten :)

        Ja kaikki pienituloiset ihmiset, käyttäkää kirppiksiä ja hyödyntäkää alennusmyynnit! Ostan itse vaatteita aina sillä periaattella, että niistä ei juuri koskaan kannata maksaa täyttä hintaa! Olen itse hulluna kirppiksiin ja ostan paljon vaatteita sieltä. 30 eurolla, mitä käytän yleensä kuussa, saa n.1-3 paitaa kaupasta hinnasta riippuen, kirppiksellä 30 eurolla voi saada jopa 5-20 paitaa.
        Viimeksi kun kävin kirppiksellä, löysin Vero Modan neuleen (2e), ruutupaidan(2e) ja Espritin moitteettomassa kunnossa olen paidan (3e). Sain 7 eurolla kolme paitaa. Täydellä hinnalla ostettuna olisin saanut maksaa niistä arviolta 55e.
        Vero Modan neule n. 15e
        ruutupaita n.10e
        Espritin paita n.30e

        Olen itse joskus kerännyt myös pulloja, huonolla menestyksellä. Täällä ihmiset joko vievät ostamansa pullot takaisin kauppaan tai sitten mulla on ollut vain huonoa onnea...


    • miepä

      mää saan aina rahaa ku haluun eli kuukaudes jotai pari tonnii

      • hai sie

        Taidat saada euron kasaan kuukaudessa. Hyvällä mielikuvituksella se muuttuu pariksi tonniksi.


    • Haistakaa kaikki...

      Mitä välii sil on..........

    • Just -_-

      Vitun porvarit haistakaa paska.
      Ja kyllä vitut-taa.

    • IsoIsä 78v

      Mä saan 400 päivässä ja mun isä on rehtori! Mummolta 500 viikko,, Niillä mä sit ostan esarii ni PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE XXXXXDDDDDDDXXXXXXXXXXDDDDDDDDDXDDDDDDDDDDDDXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDD

    • rauhanpiippu

      100 e viikkoraha tarkoittaisi sitä että et osaa/pärjää vanhempana kun rahan virta loppuu ja siihen on vaikee tottuu tuosta vielä ongelmia koituu hitaasti ne hoituu.

    • midboss

      Mä saan 20€ viikossa Tupakat. välillä saatan saada vähän enemmän rahaa, riippuen tehtyjen kotitöiden määrästä.

      Ihan tyytyväinen olen tähän järjestelyyn. =)

    • 32423

      Lapsilisä tilille josta menee kyll jonkun verran.

    • .....

      Tais se olla jotain 30e/kk kunnes täytin 18 ja sitten kiireesti töihin. Nyt se on n.1000/kk mut itsetehtyä rahaa jotka kaikki menee asumiseen. Ainoa mitä en ostanut itse ala-ikäisenä oli koulukirjat ja bussilippu kouluun. Onnea vaan niille rikkaille pennuille. Nähdään tosielämässä.

    • hardworker

      itsehän en saanut koskaan viikkorahaa,lapsilisää tai mitään muutakaan. kaikki rahat piti tienata töitä tekemällä, joten aloin tekemään jo ennen esikouluikää maatilan töitä et sai rahaa. tässä sitä nyt ollaan 19w ja rahaa pitää edelleen tienata jostain...

    • Ilmari Toikkanen

      Mä en saa viikkorahaa. Ainoot rahat saan kadulla kerjäämisestä romani-asussa.... Ja isukkiki on pettyny minuun kun olen kuulemma "Helari"

      • PIETARI PUNAMUSTA

        no totta helvetissä oot


    • Rahamies
    • 14weeeee

      20-30e viikos koska ostan omat ruuat himassaku ei koskaa oo safkaa

    • ggggggggggggggggllll

      tienaan semmonen 40-50e kuukausi. En pyydä viikkorahaa, tienaan 10e/vk olemalla apuohjaajana kerhossa ja palauttelen pulloja. Ihan hyvin 13vuotiaalta

    • zaadam

      saan noin 250€/kk omaksi käyttörahaks, ja porukat sit makselee vaatteet ja kännylaskut.

    • hmmmm984

      Mä saan kuukaudes 225€.

    • yesbyes

      minä oon mauri ja minä oon mies minä teen töitä kainalot hies jos en tekisi lumitöitä niin en minä saisi saturaista yöltä!

    • 10-vuotias

      En saa viikkorahaa.Raha ei ole minulle edes tärkeää.

    • mikko 121

      en ees saa

    • (; sellaista..

      En saa viikkorahaa, saan rahaa vain juhlapäivinä, jos silloinkaan. Mutta saan vielä lapsilisät omalle tililleni (: se ei ole kovin paljoa, mutta kyllä sillä toimeen tulee.. (: Mutta jos totta puhutaan, kun ei saa rahaa kovinpaljoa, rahaa arvostaa eri tavalla...Se ei ole vain jotain puussa kasvavaa paperia, vaan sen eteen pitää tehdäkkin jotain ! (:

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2457
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      86
      1951
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      155
      1408
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe