Onko kellään tietoa miten 70 luvulla laitettu mosaiikkiparketti käyttäytyy jos alapohjasta nousee kosteutta? Lattiastamme on talven mittaan joitain palikoita rakoillut yms. mutta johtunee varmaan kuivasta vuodenajasta - tai näin on ainakin kerrottu. Olen vaan kuullut juttua, että jos lattia on alta märkä ja homeessa, niin parketti menee ns. hiirenkorville. Eli onko jollain omakohtaista kokemusta ja vaikka valokuvaa heittää? Haluaisin siis tietoa siitä, mitä eroa on ns. normaalilla rakoilulla ja alapuolisesta kosteudesta johtuvalla lattian elämisellä.
Alapohjan kosteus ja mosaiikkiparketti
Lattianlakaisija
4
233
Vastaukset
- BauHerr
GI! Googlaa itse!
Verkko pursuaa po kuvia.- Lattianlakaisija
No laitapa tänne sitten niitä kuvia jos niitä niin pursuaa. Itse en ole löytänyt etsimääni eli nimenomaan kuvia sellaisesta parketista, jonka alapuolelta tuleva kosteus on irroittanut. Asiallisia kommentteja kaipaisin edelleen.
- BauHerr
Minä en viitsi osallistua tähän ääliösirkukseen enää.
Tähän vastaan.
Hakusana on "cupped wooden floors" tai "cupped parquet".
Googlaa uudestaan. - Tirehtöörinro1
Mutta kuitenkin osallistuit ja kyllähän oikea sirkus aina yhden pellen vaatii.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2267047Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3434941"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1503720Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1233520Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m763456Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi562965Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2702769Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.842480- 252406
Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1012058