Brad Pitt & Jennifer Aniston eronneet!

Sunshine

Tastahan nyt on jo aiemmin ollut lehdissa epailyja niiden ongelmista, mutta nyt se sitten lopulta varmistui - pari on eromassa seitsaman vuoden yhdessaolon jalkeen.

Itse kuitenkin todella yllatyin uutisesta. Bradia ja Jenniferia on aina pidetty Hollywoodin unelmaparina, mutta valitettavasti ei tamankaan parin liitto kestanyt Hollywoodin humussa.

http://et.tv.yahoo.com/celebrities/2005/01/07/bradandjenbreakup/

200

59156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henna

Uskoin tämän parin rakkauteen! En voi käsittää tätä todeksi!!

• Angelina

Suu ihan loksahti auki,kun luin tuossa äskettäin teksti-teeveeltä Bradin ja Jenniferin erosta. Olen aina pitänyt kyseistä paria sopivana toisilleen ja muutenkin ihanaisena "hollywood-parina".
        Tämä on aivan käsittämätöntä! :O

Harmittavaa, mutta totta... :'(

• Tietäjä.

Mää repeen,ottaako jotku pissikset tän näin tosissaan LOL

• ihanaa
        Angelina kirjoitti:

Suu ihan loksahti auki,kun luin tuossa äskettäin teksti-teeveeltä Bradin ja Jenniferin erosta. Olen aina pitänyt kyseistä paria sopivana toisilleen ja muutenkin ihanaisena "hollywood-parina".

Muutan Losiin ja menen Bradin kanssa naimisiin

• Angelina
        Tietäjä. kirjoitti:

Mää repeen,ottaako jotku pissikset tän näin tosissaan LOL

..eipä tuo uutinen kyllä mun maailmaa kaada, mutta on se silti aikamoinen uutinen, kun on itse kiinnostunut hollywood-julkkisten elämästä ;)

Edelleenkin harmittavaa... :(

• '''
        Angelina kirjoitti:

haistakaa jaa home kaikki :D te mitää brattia saa silti vaikka se oiski eronnu xD

• Nicklas
        Angelina kirjoitti:

Jees EI mikään ihme kun "muija" ei viitsi tehdä lasta > URA on tärkeämåi kuin oma rakas. Well that's REAL life!

En ole koskaan ns. digannut Anistonista, mutta Pitt on 1 suosikkinäyttelijöitäni - käsitääkseni kaveri, jolla on vielä jotenkuten jalat maassa Hollowoodissa. I hope so.

Toivottavasti hän löytää paremman naisen!!

• xxx
        ihanaa kirjoitti:

Miksi maailma on täynnä näitä idiootteja, joilla ei ole missään tapauksessa mahdollisuuksia naida julkkista SAATIKA päästä Hollywoodiin asti tapaamaan heitä nimikirjoituksen toivossa!

Tee itsestäsi ensin kuuluisa ja sitten tämä niin ihanainen Brad Pitt voisi harkita kutsumistasi elokuvansa lavastevastaavaksi. Olisi niin huippua nähdä tämän pettyneen teinin ilme kun Brad suutelee kohtauksessa maailman upeinta ja hellintä naista.. niiin huippua xD

• nani
        ''' kirjoitti:

haistakaa jaa home kaikki :D te mitää brattia saa silti vaikka se oiski eronnu xD

Mistäs sä sen tiiät..ootko varma vaikka..

• jaak
        Angelina kirjoitti:

..eipä tuo uutinen kyllä mun maailmaa kaada, mutta on se silti aikamoinen uutinen, kun on itse kiinnostunut hollywood-julkkisten elämästä ;)

Edelleenkin harmittavaa... :(

voi että kun surettaa näitten jenkkien puolesta.

• jeesus elää
        Angelina kirjoitti:

mikäs ylipäätään rapakon takana on totta ?
        sitä sopii kysyä ....
        kait se jennifeerin ja bradin ero on sitten totista totta ja se tosiasia että usa oli 911-iskuissa messis on fiktiota.

on se niin kivaa kun meilläkin on hollywood

• onnesta
        jeesus elää kirjoitti:

mikäs ylipäätään rapakon takana on totta ?
        sitä sopii kysyä ....
        kait se jennifeerin ja bradin ero on sitten totista totta ja se tosiasia että usa oli 911-iskuissa messis on fiktiota.

on se niin kivaa kun meilläkin on hollywood

kun hollywood syöttää valmisruokaansa

• ansku
        ihanaa kirjoitti:

Hah, ei noi julkkisliitot koskaan kestä. Iha varmasti Beckhamitkin eroavat jossain vaiheessa. Ihanaa, nyt saan Bradin omakseni ^________^ hahhah. Mut seitsemän vuotta on kyl aika kauan.

• SIT
        ansku kirjoitti:

Hah, ei noi julkkisliitot koskaan kestä. Iha varmasti Beckhamitkin eroavat jossain vaiheessa. Ihanaa, nyt saan Bradin omakseni ^________^ hahhah. Mut seitsemän vuotta on kyl aika kauan.

...et. Voipi olla, et meitä löytyy muitakin Bradin ottajia. Saat ainakin taistella, koska tää tyttö ei ihan helpolla luovuta!!!!

• äimänä

ottaako joku tämän asian oikeasti niin raskaasti että siitä pitää keskustella?

• jebjee
        xxx kirjoitti:

Miksi maailma on täynnä näitä idiootteja, joilla ei ole missään tapauksessa mahdollisuuksia naida julkkista SAATIKA päästä Hollywoodiin asti tapaamaan heitä nimikirjoituksen toivossa!

Tee itsestäsi ensin kuuluisa ja sitten tämä niin ihanainen Brad Pitt voisi harkita kutsumistasi elokuvansa lavastevastaavaksi. Olisi niin huippua nähdä tämän pettyneen teinin ilme kun Brad suutelee kohtauksessa maailman upeinta ja hellintä naista.. niiin huippua xD

luulets oikeest et joku oikeest uskos saavansa bratin. ja antaa toisten haaveilla siitä jos ite tykkää. ja onhan siinä ees 0,0001% mahis et se nais sen. vaik noin pieni, mutta mahis silti. kyl kaikil varmaan on joku haave.

• Parker1

todella sääli ja surku, he vaikuttivat kyllä melko onnellisilta, ja hehän halusivat niin kovasti lastakin...oh well, kunhan siihen ei liittynyt kolmasia osapuolia...(Angelina Jolie?)

• mie
        Angelina kirjoitti:

eikö teillä oo tosissaan muuta tekemistä kun päivitellä täällä joittenkin julkkisten suhdekiemuroita?
        huhuhuh... onpa teilläkin kivaa tekemistä!
        no, hupinsa kaikilla.

• Hanski
        Angelina kirjoitti:

Eivät Hollywoodin näyttelijät ole sen kummempia kuin me muutkaan pulliaiset vaikka lahjakkaita ja kuuluisia ovatkin, Ovat tässä rumemmatkin ja vähemmän kuuluisatkin eronneet. Allekirjoittanutkin 7 vuoden yhdessäolon jälkeen, vaikka vain kihloihin asti ehdittiin. Eroaminen on nykyään niin yleistä -niin surullista kuin se onkin- etten yhtään ihmettele.

• sansku
        ansku kirjoitti:

nii just...vois välil jokku mennä yhtee ja kans olla yhes...mut nyt mull on enemmän MAHKUI:)

• vilttitossuhh
        Angelina kirjoitti:

mä oon aina miettiny kuinka ne on niin sopivia toisilleen,ja ne oli just hyvä pari,ku brad on sellanen kaikista komein ja seksikkäin mies ja sitte vielä niin hyvä näytteleen,ja sitte jennifer on tosi nätti ja se oli ihan paras siinä frendeissä,ja seki oli ihan huippu näytteleen:D nyyh...ei ne saa erota...!:/

• LALALALLALALALAA
        ihanaa kirjoitti:

ootte siis nin tyhmii et luulette saavenne brat:in

TYHMII KU OOTTE !!!!!!!!

• krisse
        ''' kirjoitti:

menipäs taas rankaksi tääkin mittelö...

• gaiann
        Angelina kirjoitti:

mä en ymmärrä, mäkin oon pitäny niitä just sellasena täydellisenä, kauniina parina:)
        mä en vaan voi ymmärtää miten just ne eroaa, mutta pintapuolen loiste voi himmetä sisällä.
        ehkä ne ei vaan sitten olleetkaan niin täydellisesti toisilleen sopivia:(

• -=Surullinen=-
        Angelina kirjoitti:

Sitä samaa. Mä ihailin sitä paria aina & Luulin että ne säilyy yhdessä & saa lapsen ja sit siitä lapsesta tulee kuuluisa ja yms. ni ei. ;(

• JUST niin......
        LALALALLALALALAA kirjoitti:

TYHMII KU OOTTE !!!!!!!!

hei halooooo brad ei brat eikä bratt EI Brat:in
        vaan BRADIN!!!!
        JOS ON NOIN kORKEA ÄO NIIN SILLOIN EI OLE MENEMISTÄ HOLLYWOODIIN PERÄTI SITTEN NAIMISIIN MILJONÄÄRIN KANSSA......

• Kaisu
        ansku kirjoitti:

Kyllä taidan minä sen saada, etkä sinä Ansku. Otetaanko yhteen Kuopion torilla lauantaina kello 10?

• Hili(ma)kka
        Angelina kirjoitti:

Näenkö tässäkiin kävi! Voe meitä polosia, kun jo melekeen uskottiin onneen ja aotuuteen.

• FeministiArttu
        JUST niin...... kirjoitti:

vaan BRADIN!!!!
        JOS ON NOIN kORKEA ÄO NIIN SILLOIN EI OLE MENEMISTÄ HOLLYWOODIIN PERÄTI SITTEN NAIMISIIN MILJONÄÄRIN KANSSA......

Nimenomaan pienellä ÄÖ:llä mennään naimisiin miljonäärin kanssa - ihan niin kuin Anna Nicole todistaa. ; )

Ja etkai sinä tosissaan usko, että siellä "kultaisessa" Hollywoodissa ei ole ollenkaan tyhmiä ihmisiä?

Joo, tottakai siellä kaikki ovat kauniita, rikkaita, älykkäitä, hyvin käyttäytyviä, eli siis maailman kermaa tarjolla.
        No tottahan toki...

Voe, voe, kun sitä ihmiset uskoo kaiken mitä keltainen media kertoo.

• KeiJuKaiNeN <3<3
        Angelina kirjoitti:

Mit Vit..... ei mitään tämmöstä....

yhyy.... :'(

• Mä vaan
        xxx kirjoitti:

Mä kyl luulen että tää oli provo... ;)

• Mä vaan
        LALALALLALALALAA kirjoitti:

TYHMII KU OOTTE !!!!!!!!

Nää on provoi. Huumoria ihmiset huumoria, nää on läppiä hyviä vitsejä. Heh. :))

• jepajee....
        ihanaa kirjoitti:

ainahan sitä voi toivoa... :)

• Suvi

Arvasin että he eroaa, Brad Pitt on pettänyt liian monta kertaa.

• Peter.pan
        JUST niin...... kirjoitti:

vaan BRADIN!!!!

Jutskaattekos te siitä Jussista?

• Peter.pan
        Suvi kirjoitti:

Arvasin että he eroaa, Brad Pitt on pettänyt liian monta kertaa.

Ai yleisön vai odotukset?

• angie
        Kaisu kirjoitti:

Kyllä taidan minä sen saada, etkä sinä Ansku. Otetaanko yhteen Kuopion torilla lauantaina kello 10?

hahaa sillä aikaa ku te tollot taistelette jossain torilla niin mä oon jo matkalla hollywoodiin bradin syliin!

• penni
        ihanaa kirjoitti:

juu.... yrit vaa mut et välttämät onnistu... mut aina voi YRITTÄÄ....!!! :)

• ha?
        jebjee kirjoitti:

luulets oikeest et joku oikeest uskos saavansa bratin. ja antaa toisten haaveilla siitä jos ite tykkää. ja onhan siinä ees 0,0001% mahis et se nais sen. vaik noin pieni, mutta mahis silti. kyl kaikil varmaan on joku haave.

EVVK. sanon minä :)

• Weamy
        Angelina kirjoitti:

Niin..
        Brad ja Jennifer passasivat yhteen, ja hyvin.
        Mutta juuri nyt?
        Miksi`
        En oikein usko tuohon nuinvain eroamiseen.
        Vielläkun Oceans Twelvestä virtaa rahaa, Brad oli siinä hyvä. Mutta voittehan te haaveilla Bradistä mutta kukaan ei häntä tule saamaan.
        Luuletteko että hän kiinostuisi omasta FANISTAA?
        Sitä minäkin..

• Sinitsi
        FeministiArttu kirjoitti:

Nimenomaan pienellä ÄÖ:llä mennään naimisiin miljonäärin kanssa - ihan niin kuin Anna Nicole todistaa. ; )

Ja etkai sinä tosissaan usko, että siellä "kultaisessa" Hollywoodissa ei ole ollenkaan tyhmiä ihmisiä?

Joo, tottakai siellä kaikki ovat kauniita, rikkaita, älykkäitä, hyvin käyttäytyviä, eli siis maailman kermaa tarjolla.
        No tottahan toki...

Voe, voe, kun sitä ihmiset uskoo kaiken mitä keltainen media kertoo.

Jos hollywoodissa on tyhmiä rikkaita ihmisiä, niin eikös siellä voi olla myös rikkaita ja kilttejä ihmisiä... Niinku suomessakin lahjotti joku ihminen 1 000 000 euroo sinne aasiaan, niin että kyllä rikkaatkin voi olla kivoja.. Eroaako jennifer ja brad sovussa? Huhujen mukaan kyllä ja tämä on minun mielestäni hienoa että ihmiset päättävät yhdessäolonsa sopuun, toisin sanoen tämä liitto ei ollut tarkoitettu kestäväksi, niin unelmapari kun olikin...

• kakkara

höhhelisti kävi... Jenniferi o hyvä... :) Pittistä en oikee tykkää, mut höhheli... :P

• Henna...

Ei olisi tämänkään unelmaparin eron päivää uskonut tulevan.. Niinhän sitä sanotaan et kaikki hyvä loppuu aikanaan..Mutta kyllä se silti aika surullista on... :(

• vihuu

Tämähän oli sitten niinkuin 7 vuotta tiibetissä.

• pers

Niin mitä helv...?
        Ne oli tasan 4.5v naimisis, eikä mitään seittemää vuotta.

• T..
        pers kirjoitti:

Niin mitä helv...?

ne on ollu yhessä 7v mut naimisissa 4.5v kato ei julkkiksetkaan mee naimisii heti ensinäkemällä paitsi ehkä joku britney x)

• janetar

Olisi suonut edes yhden Hollywood-liiton kestävän. Miksi siellä kukaan menee enää naimisiin?

• Croove88

se on niin hyvän näkönen mutta hieman vanha miulle=(
        mulla 200 sen julistetta..

• näin se on
        pers kirjoitti:

Niin mitä helv...?

Ne olivat 7 vuotta kokonaisuudessaan yhdessä. Bradin yks leffa oli 7 vuotta tiibetissä.

• moppy_93_11

otan osaa suruunne mustkin on kauheet ku jennifer ja brad eroo!:(

• jeeeeee

siistiä..se siis viimeinkin vapaata riistaa :)
        pitääpä laittaa spostia ;)...*etsii jenniferin osoitetta omasta julkkiskansiosta*...ääh soitan sille sittenkin :D

• örkki

ei liity mitenjään niiden eroon mutta minusta toi jennifer on aika kauheen näkönen. ku kattoo vaikka sitä pikkukuvaa tossa keskustelun etusivulla. ei ihme että pertti patti ihastu hunajaiseen angelina jolieen. aikamoinen ryppypeikko se brad pittiki on...

• Amsku

Brad ja Jennifer eroo???? Ei! sehän on ihan hirveetä.... siis tietty oon Brad fani ja nyt se olis niinku vapaa mies xD mut kuitenki Brad ja Jensku oli tosi söpö pari.... itseasias en oli uskonu!! no mitäs sille mitään voi? no ei mitään

• Petra

Olisi nyt tehneet edes yhden skidin ennen eroa.
        Like normal people.

Ei olis sitten vanhuksina niin yksinäisiä.

• Amsku
        Petra kirjoitti:

Like normal people.

niimpä!!! tai jospa ne viel menis yhteen (toiveajattelua)

• vooooiii eii... siis kauheeta

siis voi eiiii....

• maikki

mitä se muille kuuluu, jos joku eroaa. jokaisesta asiasta pitää tehdä noin vitun iso asia. eikö teillä ihmiset oo muuta tekemistä kun setviä toisten asioita.

• jesu
        Petra kirjoitti:

Like normal people.

niin ja voisivat sitte tapella oikeudessa huoltajuudesta ja sen jälkeen elatusmaksuista niinkuin "kaikilla" julkimopareilla on tapana. kyllähän julkkisnapero tarvii ainaski 300 tuhatta dollaria vuodessa muotivaippoihin ja kaikkeen.

• Nimetön
        Amsku kirjoitti:

niimpä!!! tai jospa ne viel menis yhteen (toiveajattelua)

Minkä takia ne sitten erosivat? Luin lehdestä sellaisen lööpin, että syynä ois ollu puhelinseksi? Mutta kumpi sitä harrasti vai oliko se ihan keksittyä?

• Sinitsi

Kaikki avioerot on ihan sikahirveitä ja sille ei voi mitään, ne kyl oli TOOOSI söpöjä kun ne oli yhessä, eikä bradia haitannut jenniferin unissakävely... :D

• A86

eiku,ketä kiinnostaa...

• örkki

siis nuo liitot jossa molemmat on julkkiksia. ne on NIIN itsekkäitä ihmisiä niin miten ne vois ottaa toiset huomioon. paljon paremmin toimis jos toinen olis tavallinen tallaaja. tää on tietysti vain minun mielipide. en pidä eroa minään ihmeenä, yllättävän pitkäikäinen hollywood-liitto...

• Jortsu

Tän täytyy olla kovaa kamaa kun oli ihan ekalla sivulla täällä saitissa...
      Eikös Bratt Pitt ole joku näyttelijä?
      Mutta kuka on Jennyfer Anniston? Onkos se julkimo myös? Mitä ne on tehny kun ne eroaa??? Kuka tietää?

• napsu

jennifer on frendien rachel... kaikki kai sen tietää... joo on se julkkis... :)

• Jortsu
        napsu kirjoitti:

jennifer on frendien rachel... kaikki kai sen tietää... joo on se julkkis... :)

Kavereiden rahcel??? En tajunnut mitään???

• maijali
        Jortsu kirjoitti:

Kavereiden rahcel??? En tajunnut mitään???

siis jos olet joskus katsonut telkkarista sarjaa frendit, (joka on kyllä pyörinyt tosi kauan ja ollut tosi suosittu, ihmettelempä vaan jos et ole kuullut siitä aiemmin..!!)niin Aniston näytteli tässä sarjassa. muutenkin tunnettu näyttelijä ja julkkis :)

• napsu

ei ne voi erota... mä jo oon kerenny aatella että ne oli julkkis pari jotka ei eroa... mutta temetti... :/

• Dunkel

Nyt mulla on mahiksia Jenniferiin...
      Onhan se yks maailman kauneimmista naisista!! =)

• jake

...jep me too...onko osoitetta ?

• ne....

kuten tämä idiota tässä xD

• x))

Mahtaa Gwenneth Paltrowia tämä uutinen erosta harmittaa. Sehän oli aivan maassa ja masentunut todella pitkään kun Brad Pitt jätti hänet. Laihtui, lopetti elokuvien tekemisen pitkäksi aikaa ja antoi haastatteluja siitä kuinka Brad olisi aina oleva se "yksi ja oikea". Juuri kun Gwenneth on saanut oman elämänsä siellä Englannissa kuntoon (mies ja lapsi ja ura jatkuu) niin taas Brad on vapailla markkinoilla. Toivottavasti ei ainakaan ottaisi entiseen heilaansa yhteyttä... Niillähän oli olikein kunnon on-off-suhde aikoinaan Juliette Lewiksen kanssa, joten Bradilla on taipumusta palata vanhojen heilojensa tykö... saas nähdä ja kuulla kolinan. Onnea kuitenkin molemmille...valitsemallaan tiellä x))

• rum

Se on Gwyneth, eikä mikään v...n Gwenneth

• Jake
        rum kirjoitti:

Se on Gwyneth, eikä mikään v...n Gwenneth

...no kenet prad pitt pokaa seuraavaksi..onko ennustuksia...Alicia Silverstone ?

• Yazca
        Jake kirjoitti:

...no kenet prad pitt pokaa seuraavaksi..onko ennustuksia...Alicia Silverstone ?

Veikkaan Anistonin repsahtavan ensimmäiseen vastanäyttelijäänsä ja kuvittelevan olevansa löytäneen elämänsä miehen. Eroaa kuitenkin suht nopeasti ja masentuu.

Brad ottaa vakavammin ja pitää hiljaisen kauden, keskittyy töihinsä. Kun palaa deittailuun, ottaa sen tosissaan.

Siinä minun arvaukseni. Jos yksittäisiä henkilöitä tulisi nimetä, niin Aniston voisi lyöttäytyä Jim Carreyn kanssa ja Brad Pitt Paris Hiltonin.

• jesu
        Jake kirjoitti:

se on iskeny jo silmänsä takahikiällä asuvaan vanhaan piikaan xD

• ei vit....

Ketähän oikeasti kiinnostaa? pitäsköhän sun hankkia elämä -tun nolife?

• hesselink

Hyvin, hyvin mielenkiintoisesti olet tuon nimen kirjoittanut. Ei muuta. Paitsi että opettele ihmisten nimet oikein. Jali Kulli

• bona

Viime vuonna ennustin itsekseni niiden eron. Ajattelin, että vuonna 2005 se pari on historiaa! Hyvä niin. Nyt meillä jokaisella on mahdollisuus..

• Katie

Kyllä minäkin ennemmin Angelinan ottaisin, kuin Jenniferin :) Tosin tuskin Bradkaan Angelinaa saa..

• Yksin ja ylpeä siitä

mitä järkee on mennä naimisiin? Kaikki eroo kuitenkin! miettikää teidän lähimmäisiä...eiks yli 50% oo eronnut?
      Mikään suhde ei kestä ikuisesti. Ihmiset kasvavat ja muuttuvat! Välttäkää sydän suruilta

• Näin on

Minusta tuon tason julkkikset pitäisi elää avoliitossa koska suurin osa Hollywoodin aviopareista eroaa jossain vaiheessa elämää kuitenkin. Tosin jotkut julkkikset on niin julkisuuden kipeitä että saahan hyvän mediajutun eroamalla avioliitosta kuin avoliitosta. Itseäni jenkkien erojutut ei mitenkään hämmästytä koska se on heille niin arkipäiväinen juttu joten totesin tämän pariskunnan kohdalla nähdessäni eroilmoituksen vaan että "aha, se siitä ja sen kestävyydestä":).

• Kylläpä ihmiset pitää leffamaailmaa koholla!
        Saahan sitä takkiinsa ain välillä, mut ei miulla oo tilastotietojen mukaan lähipiiristä eronneita ku yks pari. Hyvähä se on osata olla itekseenki, mut ei nyt isketä portteja kiinni... :)

• kauhistus

Entä jos jotkut eivät eroa?? Mieti sitä..

• Peter.pan

avioliiton ohella myös ala-asteelaisten kielioppivirheitä...

• Teuvo Liima

otsikossa tulikin olennainen

• GallupistiNro3

...että mua se Aniston ei sytytä seksuaalisesti yhtään. Onhan se söde. Mutta mulla tulis ongelmia siinä ku se ei kiinnosta mun "pikkuveikkaa" olleskaan se Anistonin olemus. Siitä puuttuu seksi. Täysin.

• tsun_ami
        GallupistiNro3 kirjoitti:

...että mua se Aniston ei sytytä seksuaalisesti yhtään. Onhan se söde. Mutta mulla tulis ongelmia siinä ku se ei kiinnosta mun "pikkuveikkaa" olleskaan se Anistonin olemus. Siitä puuttuu seksi. Täysin.

....vanha sanonta on ensin anista ja sitten p...stä vois auttaa anistonin suhteen..kö ?
        Kyllä sille ottajia kuule on...on aika sexykin..semmonen kiltti kotityttö, mutta kun pukee stay upit ja push upit ja lataa korkkareihin niin on oksat pois !

• joopa joo

ketä jaksaa kiinnostaa!!
        eikö oo parempaa mietittävää??

• Järkyttynyt

Ensin tsunami ja sitten vielä tämä. Olen aivan poissa tolaltani. Tuntuu kuin elämällä ei olisi enää merkitystä tämän jälkeen. Onkohan tämän eron seurauksena avattu mitään kriisipuhelinta, johon voisi soittaa?

• asd-lafer

Vihdoinkin Jennifer vapaana. Ihana nainen, taidankin käydä iskemässä.

• Mursu

Ketä oikeesti kiinnostaa..?

• annie

Varmaankin lähes kaikkia noita muita kirjoittajia..
        Pointti ei ollut avata keskustelua niille, joita EI kiinnosta, vaan niille, joita tosiaankin kiinnostaa.
        Joten vähän kyllä laittaa miettimään, että ehkäpä suakin vähän kiinnostaa, kun vaivauduit tänne kirjoittamaan.. että katsahdapa peiliin, ennenkuin muita sorrat, mursuseni.

• typyy

niin siis hei daa!!onpa järkevää ja kiviäki kiinnostaa.....ei kuulu meille ;);)

• somebody

Ei vois vähempää kiinnostaa eroaako vai ei ja onko jo eronneet.Ei ole koskaan kiinnostanut TIPPAAKAAN

• Peter.pan
        annie kirjoitti:

Varmaankin lähes kaikkia noita muita kirjoittajia..
        Pointti ei ollut avata keskustelua niille, joita EI kiinnosta, vaan niille, joita tosiaankin kiinnostaa.
        Joten vähän kyllä laittaa miettimään, että ehkäpä suakin vähän kiinnostaa, kun vaivauduit tänne kirjoittamaan.. että katsahdapa peiliin, ennenkuin muita sorrat, mursuseni.

Voihan meitä, jota ei aihe kiinnosta,
        kiinnostaa toi teitosten sairaalloinen
        kiinnostus asiaan...

• Sinitsi
        Peter.pan kirjoitti:

Voihan meitä, jota ei aihe kiinnosta,
        kiinnostaa toi teitosten sairaalloinen
        kiinnostus asiaan...

ketä kiinnostaa mikin ja mitä ne tekee täällä keitä ei kiinnosta...

• Sinitsi
        somebody kirjoitti:

Ei vois vähempää kiinnostaa eroaako vai ei ja onko jo eronneet.Ei ole koskaan kiinnostanut TIPPAAKAAN

Tää palsta on tarkotettu niille joita kiinnostaa joten koeta kiinnostua!

• ne..

ja nytkös ne anistonin, ja ennenkaikkea pittin fanijoukot hullaantuvat; "Pitt on sinkku, minä olen sinkku.. aah ihanaa, nytpäs saan maan tavoitelluimman miehen rakkaakseni!"

Voi julkkisparkoja, osanottoni.

• lkasjfljnf

nyt romahti maailma

• miss sunshine...

eipä tuo uutinen heilauta mun maailmaani niin milliäkään, toisin sanoen aivan niiiiiin sama... yks ero muiden joukossa, sfw...

• kuin että

rukoukseni kuultiin! Odotahan Brad.

• petexxx

Lapsettomuus on paha ongelma avioliitossa, joskus jopa ylitsepääsemätön.

Itsekin jätin exän noin vuosi sitten vastaavan syyn takia. Julmaako?? ehkä...mutta jos on aina halunnut lapsia..ei paljoa vaihtoehtoja jää..valitettavasti

Uskon, että sama lapsettomuusongelma koitui myös Tom Cruisen ja Nicole Kidmanin suhteen kohtaloksi.

• tiedän mitä kirjoitan ja mi...
        petexxx kirjoitti:

Lapsettomuus on paha ongelma avioliitossa, joskus jopa ylitsepääsemätön.

Itsekin jätin exän noin vuosi sitten vastaavan syyn takia. Julmaako?? ehkä...mutta jos on aina halunnut lapsia..ei paljoa vaihtoehtoja jää..valitettavasti

Uskon, että sama lapsettomuusongelma koitui myös Tom Cruisen ja Nicole Kidmanin suhteen kohtaloksi.

Aika järkyttävää lukea ett lapsettomuuden takia jätetään... nykyäänhän on hyvät lääkkeet ja muutenkin hoidot ton asian suhteen ja jos se rikkoo suhteen ni enpä usko et välillänne on ollut muuta kuin pelkkää seksiä!!! Rakkaus kestää kaiken, jopa pienet virheet...jopa luonnon oikut jotka on korjattavissa...

• että

Kaikki sai ilmeisesti alkunsa siitä kun Jemppu oli yllättänyt Bradin harrastamassa suuseksiä Michael Jacksonin kanssa. Näin kerrottiin CNN:llä!

Tia-Maria

• Vastaaja2

Siis, kiinnostaa yhtä vähän, kuin että paskooko pulu kauppatorin rannassa vai ei? Eli ei paljoa!

• meeri

no niinpä...vähän suurempia asioita elämässä kuin joittenkin hollywood parien ero...

• Mä vaan

... edelliseen! Ja olihan se nyt ihan arvattavissa. Kuka nyky päivä yleensäkään on naimisissa kovinkaan montaa vuotta?!?!?!
        Ainakaan nämä hollywoodin julkkiset...

Jenniferi on löytänyt jonkun 20WEE jäbän.. vähän niinku Demi.. Niin tai voihan se olla tietenkin Pitt löytäessään itseään huomattavasti vanhemman rouvan.. ;)

• jesu

miksen minä päässyt otsikoihin vaikka erosin rakkaastani viikon yhdessäolon jälkeen xD

• soitti jo

Niin kävi ja Jennifer soitti jo minulle. Ajatelkaas; Jenniferin tuleva mies on SUOMESTA !

Vai olisko ollut unta ?

• masentunut muutenkin

Mitä v***n järkee on kirjottaa et "aah, ihanaa nyt Brad on sinkku!!" tai jotain tohon tyyliin???
        Kysyn vaa.
        Et sä sitä kuiteiskaa voi saada!!

Aika tylsä juttu muutenki toi ero.
        Justhan ne osti talon lontoosta...?? Ei sit tiiä
        Mä aina kuvittelin et oisko tossa pari minkä avioliitto kestäis, mut ei näköjään..
        Karseeta kun kaikki nykyään eroo.

• Lycky One

Jennifer kävi tässä viikonloppuna mun luona täällä Haagassa. Tein sille kaikkee kivaa sängyssä, mitä vain ikinä kuvitella saattaa, ja kaipa se sit tykkäs mun käsittelystä, kun sanoi, että ei ole pitkään aikaan tuntunut näin hyvältä. Brad kuulemma vaan tökkii eikä osaa käsitellä naista. No, saattelin sen sit helsinki-vantaalle ja se sanoi, että tulee pian takaisin, kun on saanut sen eron Bradista selväksi. Joten, hyvin täs menee...

• loverwoman
        Lycky One kirjoitti:

Jennifer kävi tässä viikonloppuna mun luona täällä Haagassa. Tein sille kaikkee kivaa sängyssä, mitä vain ikinä kuvitella saattaa, ja kaipa se sit tykkäs mun käsittelystä, kun sanoi, että ei ole pitkään aikaan tuntunut näin hyvältä. Brad kuulemma vaan tökkii eikä osaa käsitellä naista. No, saattelin sen sit helsinki-vantaalle ja se sanoi, että tulee pian takaisin, kun on saanut sen eron Bradista selväksi. Joten, hyvin täs menee...

Mutta arvaappa missä Brad oli sinä yönä... Eikä se mitään töki, duracell sanoisinko. Mutta, älä kerro Jenniferille, pliis.

• Sisäpiirien mukaan
        Lycky One kirjoitti:

Ovat siinä, että Bradin mielestä Jenniferin paikat alkoi jo roikkua, ja tuli käytyä vähän vieraissa.

• eetu*

Kyllä nyt on maailman lopun tuntua ilmassa. Että piti tämä päivä kokea, että Rätt ja Jenniveeri eroaa !!!
      Onko millään enää mitään merkitystä ...

• Sisäpiiritieto

Avioliitto oli pelkkää kulissia.. huhujen mukaan Brad on nähty useaan otteeseen Elton Johnin yksityiskutsuilla nuoren komean italialaismiehen seurassa.. nuorten rakkaus tulee pian varmaan julkisuuteen..

• vilttitossuhh

hahahahah:D taas sai nauraa:D:D kiitos siitä;) ja tuota..öhm..sitä vaan mietin että keitten "nuorten" ???? kun bradhän on yli nelikymppinen...tshihihihii:D

• anni

voi sentään..ei vaikuta minun elämääni sitten _ vertaa.vaikuttavaa että joku jaksaa tuostakin asiasta huolehtia kun noita maailman suruja on muitakin.asia on eri on suunnittelet tuon ruttuisen Bradin ukokses ottaa..ON SE VAAN JÄNNÄÄ!!

• Decarer

Ainahan ne eroavat....

• jeesus elää

kerrassaan mielenkiintoista
      tämähän kerrassaan mullistaa elämäni
      tämä on kertakaikkisen tärkeää
      tämä tieto tuo valon
      katsokaa sitä kuin nousevaa aurinkoa.
      ihmisillä on kaikki hyvin jos tämä on tärkeää,
      varsinkin sillon jos tämä on millään tasolla tärkeää.

loistavaa suomen media...
      pikkuhiljaa meilläkin on oma wwf ja E! fanijoukkomme.
      kyllä ne aivot voi täyttää vaikka millä, mutta ...

• mie

ketä kiinnostaa???!!
      e.v.v.k!!
      pareja eroo ja menee naimisiin siinä missä ihmisiä kuolee.
      noi nyt vaa sattuu olemaan julkkiksii nii niist pitää sit pitää kauheeta haloota

• herra 47

Mitä helvettiä se kenellekään kuuluu. En tunne kumpaakaan, enkä heidän liittoaan. En ole asunut heidän kanssaan, joten mistä voisin tietää kyseisen parin ongelmat ja riidat. Kuka teistä voi tietää eron syyt ja yleensäkään kenenkään eron syitä ja liiton ongelmia. Tollot !

• luzerne

Rapakon takaa kantautui huhu jonka mukaan eron syynä oli Bradin harrastama puhelinseksi Angelina Jolien kanssa. Lähipiiri tietysti kiistää kaiken mutta tiedä häntä....:D

• just me

hei haloo!!!! miten te viititte tääl surkutella jostai hollywood tähdist ku toisel puolel maailmaa on kuollu tuhansittain ihmisiä!!
      herätkää jo vähä!

• suvaitsevaisuuteen pyrkivä

Mä ymmärrän et on monii ihmisii joille on ihan e.v.v.k. koko ero (kuulun itekin niihin ihmisiin), mut mitä järkee on tulla tänne haukkumaan niitä, joita kyseinen juttu kiinnostaa, tyyliin "Puhukaa jostain kiinnostavammasta" ?? Tänne Suomi24:seen saa alottaa ihan vapaasti keskustelun mist tahansa aiheesta, olkoon se kuinka "turhanpäivänen" tahansa! Jos ei kiiinnosta, älkää lukeko tätä keskusteluu!!

• somebody
        suvaitsevaisuuteen pyrkivä kirjoitti:

Mä ymmärrän et on monii ihmisii joille on ihan e.v.v.k. koko ero (kuulun itekin niihin ihmisiin), mut mitä järkee on tulla tänne haukkumaan niitä, joita kyseinen juttu kiinnostaa, tyyliin "Puhukaa jostain kiinnostavammasta" ?? Tänne Suomi24:seen saa alottaa ihan vapaasti keskustelun mist tahansa aiheesta, olkoon se kuinka "turhanpäivänen" tahansa! Jos ei kiiinnosta, älkää lukeko tätä keskusteluu!!

ei niidenkää sit tarvitse lukea niiden viestejä joita ei kiinnosta. Mut taitaa arvomaailmassa heittä pahasti jos tuo oikeasti jotain ihmistä Järkyttää! siis sellaista joka ei heitä tunne kuin julkisuuden kautta!

• ....
        suvaitsevaisuuteen pyrkivä kirjoitti:

jooo mut..
        silti maailmal on nyt tapahtunu vähä vakavampaaki ku noiden kahden ero!!!!!

• toivo

mun elämä meni nyt täysin pilalle. en olis halunnu kuulla tätä uutista ikinä. uskoin vielä tosi rakkauteen. nyt millään ei oo enää mitään väliä. en varmaan enää uskalla itekkään koskaan mennä naimisiin. mua sattuu oikeesti !lohduttakaa!!!!??????????????

• mAry

voi eii!! en voi enää rakastaa ketään!!!!!!!!! koska en enää usko rakkauteen, jos se ei kestä elokuvatähdillä!! voi gaad...
        just joo...

• mättäällä istuja

Mistähän ero johtuu? He näyttivät niin onnellisilta ja rakastuneilta. Varmasti olivatkin seitsemän vuoden yhdessäolon jälkeen. Varmaan kova paikka kummallekkin.

• Tiedetään

niin ei tullu lasta eikä paskaa??

• Julkkisten liittojen puolesta

Eikä! Just hetki sitten mietin kui hyvä pari ne oli! YHYY YHYY YHYY! Paras julkkisliitto mikä ikinä on ollu menee näi mönkään!

• Apple_girl

Hollywoodissa ei näy mikään kestävän...Surullista. Hieno pari olivat Pitt & Aniston. Hollywoodin mittapuun mukaan olivat yhdessä pienen ikuisuuden.

• heba

juuh olihan ne hieno pari! lehdissähän oli juttuu et jen halus perheenlisäystä mut brad ei..oiskohan siinä se problema? toivottavasti viel yhteen palaa ettei vaan brad saa rumempia akkoja kainaloonsa! voi myös on-of suhde tulla,niin se yleensä ompi..x)

• yks vaan..

ei ne mihinkään eroo...ja jos eroo nii kohta ne taas on yhdessä.

• Sari

Jengi vaahtoo täällä siitä miten ei tykkää Jennifer Anistonista ja et miten Brad Pitt on jalat maassa-tyyppi. Mistä te sen tiedätte?! :D Tunnetteko kumpaakaan?? No jaa-a! Tuskin kukaan teistä on nähnyt 100m päästäkään kumpaakaan noista ihmisistä. :D Sit te selitätte täällä minkälaisia ne on ihmisinä... Hei, grow up. ;D

• sherihvi

haloo määlyt ketä vittua voi kiinnostaa jonkun hollywood pari ero

• somebody

Mua ainakaan:D:D:D:D:D Hyvä vain,saapahan lööpitkin juttui joilla mässäillä:D

• juuri niin

Who cares? Meinaan että sääli niille mutta kaikki joka tapahtuu maailmalla näinä päivinä niin who cares? Ei kukaan mua auttanut kun tyttöystävä heitti mut pihalle ei montaa kuukautta mun isän kuoleman jälkeen. Ja nyt mun pitäisi sääliä Bradia ja Jenniä jolla kestää tasan minuutin saada uuden partnerin.

• En tajua

Siis mä en vaan voi tajuta miten jotkut jaksaa jutella jostain tämänlaisesta.. Eikö teillä tosiaankaan ole muuta elämää, kuin valittaa jostain julkkisten eroamisista..? Melkeen jopa säälittävää..

• on se niin...niin se on

minut niin Brad jätettiin heti. Ei käy tasan onnen lahjat kaikille xD

• tiitiäinen

... yhtään yllättänyt.. Ihan kun nää julkkis parit joskus kestäiski.. Ja kyllähän se totuus on, että tällä parilla on tuo "rakkaus" rakoillu jo pidemmän aikaa. Toivottavasti tulevat onnellisiks:).Ja toivottavasti Brad ei mene yhtee Angelinan kanssa!!:(

• Jones

Pitää vissiin laittaa Jenniferille tekstari ja kysellä viikonlopun ohjelmaa. Ajattelin pyytää Jenniferin parille bisselle.
      Kun bisset on juotu, niin sitten voisimme lähteä panemaan.

• jan

kerrankin aaaahhhaa aaaaahhhh asiaaa

• kyllästynyt lukemaan julkki...

En ymmärrä miksi joka paikassa pitää keskustella julkkisten yksityiselämästä. Hekin ovat vain ihmisiä, jotka koittavat elää elämäänsä kuten me muutkin. Meitä taviksia vain ei seuraa paparazzit ja juorulehtien toimittajat!!!

• Kimppu

Nii oon iha samaa mieltä mut Brad Pitt on aivan jumalaisen ihana!!!!!Mikä ei kyll satu tähä asiaa mut kuitenki

• Anni

Oikeesti noilla "julkimoilla" on siellä niin pienet piirit että ne raukat aina rakastuu vastanäyttelijäänsä! Ei ne ihmiset tapaa ketään muita ku toisia julkimoita, eikä ne varmaan saa edes rakastua kehenkään tavikseen.

• Jonna

ei!! ne olivat niin ihana pari, ja sitten se akka jota olen aina vihannut tuli kuvioihin!!! prkl!!! ei näin voi käydä!!!!

• boksu
        Jonna kirjoitti:

ei!! ne olivat niin ihana pari, ja sitten se akka jota olen aina vihannut tuli kuvioihin!!! prkl!!! ei näin voi käydä!!!!

Mäkään en oo koskaan tykänny angelinasta.. Surkeeta jos se on saanu koukkuunsa ton Bradinkin, tosi surkeeta...

• minä!
        boksu kirjoitti:

Mäkään en oo koskaan tykänny angelinasta.. Surkeeta jos se on saanu koukkuunsa ton Bradinkin, tosi surkeeta...

ymmärrän täysin bradin valinnan..angelinassa on seksiä.

• Tiedonjanoinen

Olisi kiva tietää ketä nämä ovat kun en ole edes koskaan kuullut. Ilmeisesti amerikkalaisia. No eivätpä hekään monet edes tiedä missä Eurooppa on..eli kai tämä tiedottomuus anteeksiannetaan.
      Varmasti tehneet jotain hyvin merkittävää ihmiskunnan hyväksi. Ehkäpä ovat keksineet miten pelastaa ihmiskunta esim. nälänhädältä...mitä lie!?

• Quella

Siis nämä kaksi henkilöä ovat tunnettuja näyttelijöitä. Jennifer Aniston mm. suosikkisarjasta frendit ja Brad Pitt Ocean's eleven, Spy Game, öö.. ja mitä kaikkee leffoja se nyt onkaan tehnyt...
        siis näyttelijäpariskunnasta kyse...

• voi tsiisus..

ei vähempää voi kiinnostaa.

• Dana

moikka! olen vähän sitä mieltä että mikään edes ''unelma pari'' voi kestää hollywoodissa, mutta 7 v. on hyvä saavutus ;)

• Jenni

Julkkisten yksi ongelma on,että siellä HOPPUILLAAN.Valitettavasti täälläkin tapaa samanlaisia ihmisiä,joilla on äärimmäinen kiire virallistaa suhde ja "merkata" toinen.Hoppuilijoilla ei ole muuta kuin hiton huono itseluottamus,kun pitää kiirehtiä,ettei toinne rinnalta "karkaisi". Kyllähän pitäisi seurustella vuosia,jotta toisen oppii OIKEASTI tuntemaan(ainakin asua yhdessä min.vuosi ennen kuin voi tuntea toista edes hieman).

Liian moni rakastuu "rakastumisen tunteeseen" ja kuvittelee aina,jokaisessa suhteessa juuri tämän jutun kestävän,alkuhuuman tuoksinassa.Lapsellisia! He pettävät ainoastaan itseään.Surullista,että nykyaikana parisuhde ja avioliitto ovat menettäneet tyystin merkityksensä;itsekkäät ihmiset eivät onnistu elämään kuin yksinään.Kun ilmenee ongelmia,heitetään hanskat naulaan.Säälittävää!

En jaksa uskoa julkkisten avioliittoihin ja jaksavatkohan he itsekään...Kenties he eivät edes tiedä,mitä TOSI RAKKAUS ON.Ei pelkkää huumaa ja intohimoa,vaan paljon paljon enemmän:).

• Niko

Jenni kyllä on ikävästi suurimmaksi osaksi oikeessa. Mikään tässä maailmassa ei enää tunnu olevan kestävää.. Mutta mun mielestä ei oo liikaa hoppuilua mennä naimisiin jos seurustellessa todellakin tuntuu siltä että toisen kanssa voisi elää loppuelämänsä. Mutta se hoppuilu yleensä tehdään siellä suhteen loppupuolella, ei vaan viitsitä/haluta yritää kunnolla, niinkuin pitäis tehdä jos toista rakastaa.

Tuon yhden linkin tekstissä Brad ja Jennifer kertoo että he eroavat yhteisymmärryksessä toisia syvästi rakastaen ja kunnioittaen. Miksi ollenkaan erota ja sanoa sitten tollaista! Aika hölmöltä tuntuu ainaki minusta. Jos niin oikeasti on niin silloin täytyisi löytyä ainekset myöskin ikävistä jutuista ylipääsemiseen. Avioliitossa on kyse sitoutumisesta , ei periksi antamisesta.

Sääli kyllä että Hollywood, josta kaikki ottaa mallia omaan elämäänsä, menettää ainoan esimerkillisen asiansa tuo eron myötä...

• lolz

nyyh.. voi ei.. kamalaa.. mä teen itsarin..!! mä rakastan ku ne kaks on yhvessa ja nyt ne ei oo enääääääääääääääääääää......ja paskan marjat.. ketä vittu kiinnostaa.. tälläsillekki tehää oma keskustelu palsta?! ei s*****i...

• SOSEPURKKI

Joo ei vois olla säälittävämpää ku seurailla julkkisten eroamisia ja kihloja yms. aivan sama jos ne eroaa siitä ei tartte tehä niin isoa soppaa..

• jemsku

miks miks miks miks miks miks miks JUST NE KAKS????!!!!! :'(

• Esco'bar

Tästähän sai lyödä vetoa ulkomailla. Harmi vain kun en itse hoksannut asiasta lyödä vetoa. Olis saanut hyvät rahat.
      Aluksi kerroin taisi olla viiden pinnassa, mutta tippui alle kahteen kun oli niin suosittu kohde! :)

• maikki

Aika skandaali juttu!!!!!!!!!!! Just tänään katoin Conania ja siellä oli vieraana Brad Pitt. Hän oli harvinaisen huvä mielinen!!!!!!!!!!!

• maikki

Aika skandaali juttu!!!!!!!!!!! Just tänään katoin Conania ja siellä oli vieraana Brad Pitt. Hän oli harvinaisen huvämielinen!!!!!!!!!!!

• 3ällää

haistakoot paskan unelmapariskunnat ei eroa! *niiskutusta* mä oon järkyttynyt.

mitä luulette ( en jaksanu lukee muita viestejä näin shokissa ), mikä on eron OIKEA syy? en ite usko siihen puhelinseksi juttuun...

sain eilen lukea siitä. Tekee mieli huutaa.
      YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH! :'(

• PoissaTolaltaan

Tää on ihan kauheeta!! Tarviin tukea, avatkaa kriisichatti!!

-Järkyttynyt

Ps. Miksi kaikista turhan päiväisista aiheista pitää avata oma keskusteluketju..?

• Murtunut

Tahdon sytyttää virtuaalikynttilän Bradin ja Jenniferin avioliiton muistoksi,muuten en pysty käsittelemään tätä musertavaa tuskaa!

• huulirasvatrulettaa

Ei ei ei ja EI!!!! Se ei käy! Miks? Miks ne eroaa? Ne on luodut toisillensa, ei ne saa erota!! Jennifer ja Brad on aivan maailman paras pari! NE EI SAA EROTA!!!!!!!!!!!! se on ihan kauhee virhe niiltä!!!

• small cat

Voi ei...Jennifer mun lempi näytteliä Frendeis!!! En Pääse tästä ikinä yli..

(ellei joku lohduta)

• tarmo

Ihan hyvä mutta en vaan tunne kumpaakaan jotain ulkomaan julkkiksia lienevät

• Tarmon kaveri

Ne on sun mutsis ja faijas!

• Jorma Iso-Jorma
        Tarmon kaveri kirjoitti:

Ne on sun mutsis ja faijas!

Perhanan tarmo minä oon sun isäs!Brad Pitt on sun äitis!

• ohac

Huhujen mukaan viimeinen niitti oli Bradin kiihkeä puhelinseksisessio Angelina Jolien kanssa.Bradin vaimo Jennifer Aniston sai Bradin kiinni itse teossa, kun mies lörpötteli tuhmia puhelimessa Angelinan kanssa avioparin yhteisessä Hollywoodin-kodissa.
      Huhujen mukaan yksi syy liiton kariutumiseen piilee lapsettomuudessa. Joidenkin tietojen mukaan pari kärsi lapsettomuudesta, mutta toiset taas väittävät, että Jennifer ei halua lapsia.

• Jutta

Siis noin (IHANA PARI) eroaa!!!!!!...käsittämätöntä!!! Luin jostain sivulta että he ovat onneksi vielä läheisiä ystäviä!!!! :) Toivottavasti he vielä jonain päivänä palaavat yhteen ja tekevät niitä ihanan ihania lapsia!! Ja eläisivät onnellisimpina!!elämeänsä loppuun saakka!!!!!!! Ja eikä Brad ei sovi kenenkään muun naisen kanssa niin yhtähyvin yhteen kuin JENNIFERIN!!!! ja sama pätee myös Jenniferissä!!!
      ( Toivottavasti he molemmat ymmärtävät vielä että he ovat luodut toisilleen!!! )

• FeministiArttu

Ja sinustakin olisi varmasti todella mukavaa, jos joku tulisi sanelemaan sinulle kenen kanssa sinun pitäisi olla, ja kenen kanssa olet luotu yhteen.

Hyvä että meillä on tällaisia myötäsyntyisiä parisuhdegeneraattoreita...

Laittakaahan ihmiset vaikka ensin omat ihmissuhteet kuntoon, niin tulee jotain sisältöä elämään.

• Vapahtaja

Olen saanut tiedon varmasta lähteestä eräältä ihmiskuntaan soluttautuneelta yksilöltäni, joka kertoo maanneensa Bradin kanssa. Tämä ei muuten olisi lainkaan kiehtovaa mutta kyseinen yksilö sattuu olemaan mies, kuten myös Bradin väitetään olevan.

Tämä on siis TIETO eikä mikään juorupalstoilta haettu jutun tynkä. Miettikääpä sitä! Luulenpa että kyseisellä asialla saattaa olla osa tässä suuressa, tsunamin tuhot varjoon jättävässä draamassa.

Me, todistetusti, emme ole yksin.

• - JANINA -

• jepajee....

aivan varmasti on totta... :/ joku on taas keksiny jotain shittii et vois tienata vähä rahaa ja saada mainetta.....
        pöh... Ei pitti mikään homo oo. Ja se on varmaa!!!

• ole kaunotar

Voi voi, kun eroavat kun Jenniferillä oli maailman upeimmat hiuksetkin ainakin iltasanomien mukaan. Kyllähän Angelina Jolie on kaunotar toisin kuin Jennifer joka ei ollu minkään näköinen ei ainakaan kaunotar eikä paljo muutakaan, kuka tahansa naapurin tyttö on kauniimpi tai samaa tasoa. Jennifer suunnittelee elokuva uraa.. sekin ura tyssäs siihen kun frendit loppu, Jenniferin suosio perustui vai frendeihin, muulla avulla ei se naikkonen pärjänny. Tais Brad olla Jenniferin kaa vain frendien ajan kun Jennifer tienas silloin roimasti, kun frendit loppu, loppu suhdekin. Eikä Brad edes taida olla uskollista tyyppiä vaihtaa muijaa kuin paitaa.

• Nimetön

just nii

• Ihahaa

Aivan. Jenniferiä hevosnaamaisempaa naista saa hakea: hevosen pitkulainen naama ja noidan kyömynenä. Pienet sikkuraiset siansilmät ja miesmäinen leuka. Hyi helvetti. Jos olisin Brad Pitt, tahtoisinko noita geenejä ja piirteitä tulevalle lapselleni? ÖÖ, en.

• yöks

Brad ei ole todellakaan hyvännäköinen.
        Sehän näyttää ihan tavalliselta ja sen naaman olemus on tympeän läsähtänyt, miehellä on kyllä kauniit silmät, mutta maailmassa on paaaljooon paremman näköisiä miehiä. Siis Jennifer ja Brad on ulkonäkönsä puolesta samanarvoiset. Kumpikaan ei ole huippuhyvännäköinen.

• ode

no joo, miksi keskustella jonkun julkkiksen erosta??? kukaan ei aikoinaan keskustellut mun erostani! oon ollu erossa kohta 8 vuotta = elämäni paras päätös

• puuh

Voi kyllä multa nyt jää uni tulematta tän uutisen vuoksi. Kuinka tästä eteenpäin???? Voi nyyh!
        On sitä elämässä isompiakin asioita kun joku julkkiksen ero. Voi elämä!

• sivustakatsonut

mun näkemys on, että aika metkan tempun tämä hyväntekijä-äiti Jolie tässä teki. melkein sais kyllä anteekspyytää vähintäänkin Jenniferiltä. ja mitkä ihmeen kaverit? miksi ystävät eroais? tai mikä saa ihmisen jatkamaan ystävyyttä vielä tollaisen teon jälkeen... ehkä se on se anteeksianto. ei muutaku hyvää jatkoa Jenille ja Bradille... hmmm. katuvaa mieltä! noeei. kai ei pidä syyttää ketään... mut tuota jolieta kohtaan mulla ei kauheesti sympatioita oo. ainut mikä tuli mieleen oli, että Jenille on maksettu tästä, että syyksi ei suoraan sanottu tätä juttua...?

• hellu

voi ei ne olivat unelmapari mutta nyt minun toiveeni on toteutumassa ja saan bradin itselleni olen tiennyt heidän ongelmista tosi kauan aikaa eli jotain 2 vuotta.jennifer on mun mielestä kauhea akka jota olen nähnyt livenäkin.

• BradFani

heti kun joku julkkis on vapaa niin heti pitää hyökätä sen kimppuun!!!Et sä saa ikinä Bradiä!!!ja Jennifer ei ole mikään akka!!ne olivat tosi hyvä pari ja olivat saaneet olla yhdessä ikuisesti.

• vka

voi ei olen niin masentunut enkä tiedä miten voisin elää tämän asian kanssa! onneksi prat bit on vapailla markkinoilla, minun täytyy muuttaa hollywoodiin!!!!!!!!!!

• Bradrulez

hei haloo Brad Pitt ei siis todellakaan ota itelleen ketään teiniä ja alaikäistä!!! eläkää vaan haavemaailmassa!! eikä edes ois varaa mennä hollywoodiin. hei miettikää mitä kirjoitatte tänne!!!Haaveilla saa mutt rajansa kaikella!

• Peter.pan

Mitenkä he eroavat toisistaan
      ja ketä he oikein ovat?

Hirveesti kiinnostaa toi jenkkinyloni...

• Tsolie

Te kaikki teinitytöt ja muut pissikset, Prad on nyt minun ja vain minun, joten jättäkää hänet rauhaan. Ei hän teidän peräänne katsoisi edes silmät kiinni! Hän valitsee vain minut. Te muut, katsokaa peiliin!!

• Danja
        Tsolie kirjoitti:

Te kaikki teinitytöt ja muut pissikset, Prad on nyt minun ja vain minun, joten jättäkää hänet rauhaan. Ei hän teidän peräänne katsoisi edes silmät kiinni! Hän valitsee vain minut. Te muut, katsokaa peiliin!!

Tottakai tuo on harmi, mutta onko ketään kuka olisi ollut Hollywoodin vilskeessä loppuelämäänsä yhdessä. Se ei tunnu onnistuvan edes täällä minne nuo hollyn tähdet ei loista kuin teeveestä. Ihmiset seurustelevat ja eroavat, se on elämää. Ja Jennifer ja Bradkin ovat ihmisiä (yllätys, yllätys).

Ja teille rakkaat pikkutyttöni, ymmärrän kyllä että tuota idoli- kaukorakkautta löytyy, se kuuluu myös elämään, mutta älkää täyttäkö näitä keskusteluja tuntemattomien haikailuun (ja tarkoitan juuri näitä tähtiä. Te ETTE heitä tunne, paitsi juorulehtien ja elokuviensa kautta. Ette oikeina ihmisinä).

Danja kiittää :)

• freetosay_90
        Tsolie kirjoitti:

..mikähän sä sit luulet olevas... etköhän sinäkin ole jokin teinipissis ku tollasta väität..

• Quella

Kyllä se mun mielestä on niin päivänselvä juttu että julkkissuhteet ei kestä.. Kyllä siihen ihmeitä tarvitaan että pystyy olemaan kärsivällinen. Jos Britney menee naimisiin niin mitä sitte. kohta kirjoitetaan taas siitä kuinka se eroaa. Olihan Tomppa ja Nicolekin 10 vuotta ja erosivat.. voi voi..
      Olishan se ollu hienoa jos tämmöisen pariskunnan suhde oisi kestänyt (Upea pari kylläkin) mutta elämä on julmaa...

• Pidämmen vieläkin yhteyttä

Eli siis oltiin työporukan kanssa työmatkalla milleniumin aikaa ja siinä sitten kävi niin että tapasin sitten jenniferin ja bratin ja vähän aikaa siinä juteltiin kunnes brat meni miesten huoneen puolelle ja jennifer veti minut kravaatistani naisten huoneen vessaan studio 51:sessä. Lopputulos oli se mikä oli vaihdettiin sen jälkeen numeroita ja ollaan oltu lähiaikoina tiheään yhdeydessä.

• freetosay

...mä en kyllä usko tuota... sulla taitaa vaan olla liian hyvä mielikuvitus..........

• Bajatso

Mitäs alko akka nipottaan pilven poltosta!akat sotkee aina kaiken!

• mievaa..._90

Siis its känt pii posipul...
      Siis en oli uskonu et noi joskus eroo..!
      No mut ei voi mitään...

• Emäntä

Tietääkö kukaan miksi he erosivat, vaikka ei kukaan varmaan ole heidän läheinen...?
      He sopivat niin hyvin toisilleen!
      Olen niin pahoillani heidän puolestaan... :\

• Irmeli

Sorry tytsit, olen raskaana Bradille. Tavattiin tuossa ennen joulua Halivuudissa yksissä kotihipoissa. Se vain tapahtui, emme koskaan tarkoittaneet asioiden menevän näin pitkälle. Olen niin pahoillani koko maailmalle ja Jenniferille. Älkää tuomitko minua!
        Olen ensi viikolla muuttamassa tuonne Jenkkilään, älkää itketkö perääni.

• Bratforever
        Irmeli kirjoitti:

Sorry tytsit, olen raskaana Bradille. Tavattiin tuossa ennen joulua Halivuudissa yksissä kotihipoissa. Se vain tapahtui, emme koskaan tarkoittaneet asioiden menevän näin pitkälle. Olen niin pahoillani koko maailmalle ja Jenniferille. Älkää tuomitko minua!
        Olen ensi viikolla muuttamassa tuonne Jenkkilään, älkää itketkö perääni.

nyt laitoit sellaisen viestin että ihan naurattaa!!!ei tollasta kukaan usko, Bradiäkin naurattais tuollainen.ettäs kehtaat keksiä noin tyhmää!!!"mä olen raskaana Brad Pitille" just joo!!!

• Nimetön

kannattaa varmaan yrittää hankkii ihan iki oma pikku elämä, tai sit voi aina mennä talliin jojoks jos traumatisoituu noin hirveesti siitä et joku Bradi ja Jennifer eroaa, so fuckin what.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5983
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3764
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2597
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2131
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1878
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1775
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1478
    Aihe