Pesun jälkeen valoumpiot pakkaskelissä huurtui/jäätyi sisäpuolelta. Onko teillä kokemusta,tietoa kyseisestä ongelmasta? Takuu ei kuulema korvaa !!!!!!!
Vastaukset 8
- hyväPitkäTakuuKusee
Sellaista se on laatutakuiden kanssa. Minulla Volvo kyllä vaihtoi sumarin umpin kun se huurtui.
- kaduttaa
Maahantuojan mukaan mallissa uudemmat umpiot,jotkut ilmareiät niin kelistä riippuen saattavat huurtua. Ei kuulema ole haittaa ja takuu ei korvaa. Paikallinen korjaamo oli heille todennut ei haittaa. Olenhan vain naisimmeinen niin syötetäänkä taas paskaa!?!?
- kaduttaa
lisäksi ledit ovat yksi syy jotka ei lämmitä. sanokaahan nyt miehet pitääkö paikkansa maahantuojan väite? yheltä takuukorjaamolta kysyin ja huoltaja sanoi ettei missään vaiheessa pitäisi huurtua sisältäpäin...
- MuistakaaOhje
Mitäs se corolla pappa sanoikaan tojotan pesusta? Käskikö viedä koneeseen? Eikös se ohje kuulunut, että järvi vetellä varovasti käsin pestään. Taisi taas olla oikeassa...
- Eipitäishuurtua
Ei ole ledejä missään korollassa.
Jos siellä on ilmareikä niin kyllä se höyry katoaa kun valoja pitää päällä. Jos ei katoa niin kannattaa kyllä takuuseen vaatia. - Joskuskäynäin
Tojo pitää kuivata pesun jälkeen hiustenkuivaajalla ja pyyhkeellä.
- sdklfjksdjdsl
ja pylly pitää pyyhkiä vessapaperilla. Ennen ensihuoltoa pitää myös pitää vaippoja joita on vaihdettava aina kun ne kakkaantuu.
- 2014Auris
Nissan Jukessa samaa vikaa. Ei takuu korvaa.
Ittellä Auriksessa huurtu kerran ja tein reklamaation tojohuoltoon. Sanoivat jos uusii niin katellaan ja tarvittaessa vaihetaan uuteen. Viime talvena ei huurtunu, varmaan ekan talven ongelma....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2371054Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "222815- 69696
- 56648
- 64566
- 87566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237499