Minulla on jo muutaman vuoden ajoittain kuulunut korvasta korkea lyhyt ääni, aivan kuin naksahdus, yhtä lyhyt mutta pehmeämpi kuin naksahdus. Sellainen korkea "ZINKS!". En ole ihan varma, kummasta korvasta se kuuluu. Verenpaine on koholla, muuten olen terve.
Ei huimaa. Minulla oli pari vuotta sitten jatkuva tinnitus, mutta järkeilin sen pois, ajattelin, ettei se ääni ole todellinen. Nykyisin vain harvoin kuulen sen tinnitusäänen lyhyen aikaa, yleensä aamulla, mutta en suinkaan joka aamu.
Korvasta kuuluu zinks!
4
1386
Vastaukset
- hjuvaa-vapua
Vuosia sitten oikean korvan suunnalta kuuluu minullakin metallisia kilahduksia.
Ne alkavat ja loppuvat omia aikojaan, eivät harmillisia. Nyt kuuluu moniääninen tinnitys molempien korvien suunnsta.
En pidä sitäkään pahana. Mieli on nyt ok - siinähän tinnittää.- TINNITYSTÄKÖ
näin on...! tinnitys alkaa.... erinlaisilla kuulo "aistimuksilla"???? :( ja ilmenenee vuosien/kk myötä pysyväksi...!! tinnitykseksi.. kun kuulo "aistin solut" vauriotineet! " melusta" tai muusta vauriosta...???? :( ja se kyllä "hajoittaa"!!! jos menee pahaksi....????????? TINNKSI!
- Niska
Minulla on ollut samantapaisia oireita eli molemmista korvista on kuulunut kaikenlaisia ääniä aamulla herätessäni ja lopuksi alkoi tinnitus. Kun joskus haukottelin niin ne äänet alkoivat sorahdella ja muuttaa hieman muotoaan haukottelun aikana.
Myöhemmin minulle selvisi, että minulla on lihasperäinen tinnitus eli niskan ja hartioiden lihaksien kireydestä johtuva.
Tinnitukseen löytyy apua
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13415260/tinnitukseen-loytyy-apua- tinni-vaihtelee
kunpa vaan se hoituiskin kaikilla... "niskalla"
äänen muutoksia kyllä tapahtunut...! mutta "tinnihän" on niin vaikee... kuin sen "kärsijäkin??? mutta "mieli " sen ratkaisee lopuksi.... jos ei tohtorin apu auta...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain35312226Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-18911248Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2806573Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555357Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2063867- 1763643
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin642733Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1782477Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi
ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva522230Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151922