Toscanan jälleen suuntana kesäkuussa, mutta ensikertaa Elban saarelle. Ferries.fi sivuilta löytyy hyvin lauttayhteydet ja voisi varatakin sitä kautta, mutta en haluaisi vielä lyödä lukkoon aikataulua liian tarkasti. Kertokaa Elballa käyneet miten hyvin lautoille mahtuu ilman ennakkovarauksia autoineen. Entäpä lauttahinnat paikanpäältä ostettuna. Ferries.fi sivustolla alk. 130€ meno-paluu.
Muutoinkin Elbasta viimeaikojen vinkkejä kaipaisin. Keskustelut Elban osalta aika iäkkäitä. Vastaavasti minä voin kertoa tarvittaessa joitain kokemuksia muualta Toscanasta ja Umbriastakin viiden autoreissun kokemuksella.
Elban lauttayhteydet
Elbaamaan
1
1037
Vastaukset
- nahoissaankärsinyt
älkää käyttäkö ferries.fi -sivustoa!!!
feikki, rahastaa mutta ei saa ostettuja palveluja!
kukaan ei tunnista sivustoa tms. sveitsiin rekisteröity, EU:n ulkopuolella. ei yhteystietoja. sinne menee rahat, eikä koskaan saa takaisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751