Muut emo-jätkät miten pidätte housuja?

EmoBoyVantaa

Nii eli siis kaikile emo/scene tai samanhenkisille jätkille kysymys. Kuin korkeella/matalalla pidätte teiän housui? Tosta "emo-pojalle matalat farkut" threadista näkee vähän mistä tääl on keskusteltu niin tiiätte kyl.

Oma tyyli on se että ostan nii kireet farkut ku kykenen. Jos ne on tosi tosi kireet oon ilman bokserei mut yleensä pidän kyl sellasii kireit boksereit alla. Ja jos on bokserit nii suunnilleen puol-pers menee housut, voi olla vähän alempanaki. Sitte jos oon kommandona nii housut on korkeemmalla, tossa jossain lonkkien kohalla. Paita peittää sillon kuitenkin ^^

12

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ysiseiskaemopoika

      joo nii kireet ku mahollista tai oikeestaa vielä vähä kireemmät ^^^^^^^^^ja nykyää voin melkee sanoo kans et nii alhaal ku mahollista tai oikeestaa vielä vähä alempana ^^^^^^^eli mul menee vyötärönkohta nii että munat ei oo enää housuissa ^^^^^takaa kokonaa pakaroide alapuolel. ja riippuu vähän, välil pidän vyötä ja välil oon ilman. bokserit on tietenki aina. yleensä kireetä mallii, usein ne o vaa mustat mut joskus tykkään laittaa räikeemmätki

      sä et o kokeillu pitää housui alle munie? kannattaa ainaki jos sul o tosi kireet!

      • treboi

        ai sul on niiku housut kokonaa alle munien tai munat kokonaa housujen ulkopuolel? kuin pitkä paita? eikä toi häiritse sit? ainaki talvel tulee kylmä hrrrr xD mä en kyl noin alhaal oo koskaan pitäny


      • ysiseiskaemopoika

        joo on todellaki ^^^^^oikeestaa mul o viel alempana nykysin ku mitä oli sillo joskus kevääl ku kirjotin ton. mä pidän sellasii iha vituvitu matalii farkkui mitkä oon ostanu lontoost. niis on se lahkeide yläpuoline osa iha minimaalisen korkunen, sillee vetskari on 2 senttii korkee ja sit nappi ja siin se sit on. niit on vaikee tai oikeestaa mahoton pitää sillee että munat ja perse ois housuissa ^^^^^^varsinki ku en pidä mitää kovin isoo kokoo, mul on 28" ja oikee koko ois ainaki 29". paita on vähä pidempi eli kyl se peittää edest hyvin ja takaa näkyy bokserit ku vähä kumartelee tai kurottelee ^^^^^ei se häiritse, kannatataa kokeilla vaa rennost! mite matalii farkkui sä pidät ite?


      • treboi

        kyl mä suunnilleen nii matalii ku suomest oon löytäny mut jos viel matalampii löytyis nii oisha se kyl hyvä! ollaan itse asias menos itsenäisyyspäivän koko perhe lontooseen. mistä sielt saa noit farkkui mitkä sul on? joka paikast? minkä merkkiset ne on ja onks kalliit ja onks ne naisten mallii kans? täytyy yrittää karkottaa mun vanhemmat ja mennä ostaan tollaset xD

        mä kokeilin viikonloppun kans tota sun tyylii et laskin nää just siihen munien alapuolelle. en kyl kehtaa koulus pitää tai pelkään et siit tulee valitusta. mut kylhä se toimi xD olin kavereide kans juomas pe ja ei kyl kukaa valittanu mitn. oiskohan siin sit järkee jos yrittäis vaan jatkaa sil tyylil tai mitä sä aattelisit?


      • ysiseiskaemopoika

        ai oot menos? todellaki kannattaa käydä sit ostaa! pääsispä iteki lontoosee... mul ois rahat lentoon ainaki jos o halpa lento mut ku siel peril tarvii rahaa kans nii turha toivo :'(((((

        mee camdenii metrolla ja sit ku jäät sii asemalla nii ku tuut ulos käännyt oikeelle ja kävelet sitä katuu suht pitkälle. siin tulee sellane kanava ja silta sen yli nii jatkat suoraan vaa ja sit ku tulee risteys nii jatkat suoraan nii se tulee vähä sen risteyksen jälkee oikeel puolel katuu, siin o ikkunas sellane kyltti mis sanotaa lowest mens jeans ever tai jotain sen tapasta. tai oli ainaki ku ite olin siel. ne ei siis oo mitää naisten mallii ja ei ollu mitkään kauheen kalliit, oisko ollu eurois jotain 50-60 jos ny muistan oikeen.

        todellaki jatkat vaa tol tyylil et pidät farkut vaa iha nii matalal ku ikin voit ^^^^^ei se mitää jos ne on munie alla, sillee on just hyvä pitää ja katot vaa et paita o vähä pidempää mallii ^^^^^


    • emosvärje

      ennen mul oli ehdoton raja se et housut saa olla pienet kireet matalat mut boolssien pitää mennä housuihin. takaa sit voi olla alempan. mut oon kyl luopunu tosta :)

      eli tyyli täl hetkel: farkut 4 tuumaa pienemmät ku ns normikoko olis ja matalimmat mitä oon löytäny mistää. vyötärö just boolssien alla ja takaa persee alla. vyö tai kaks, yleensä ainaki toine o niitti tai molemmat. ja kireet bokserit alla. neki on nykysin aika pientä kokoo :) :)

      • ysiseiskaemopoika

        joo ei munien tarvi housuihin mahtua sellane on iha yliarvostettua ^^^^^^^

        miks sul on bokserit pienet tai siis onks ne niiku pienemmät ku mikä sun norm koko ois?


      • emosvärje
        ysiseiskaemopoika kirjoitti:

        joo ei munien tarvi housuihin mahtua sellane on iha yliarvostettua ^^^^^^^

        miks sul on bokserit pienet tai siis onks ne niiku pienemmät ku mikä sun norm koko ois?

        nii mul on siis yleensä ollu m kokosii boksereit mut sain tukholmas kaupanpäälle xs kokosii boksereit sellasen paketin mis oli kaks. ne on nii kireet ja pienet etten saa niit ylös asti kiskottuu kunnol mut kai se sit on tarkotus nii :) :) tulee ne silti sillee et ne peittää aika hyvin ja muutenki ku sheivaan aina kaikki karvat ni ei sil oo nii välii. mul on takaa vähä vakoo näkyvis noiden kans mut vaan vähän ja paita aina peittää


    • treboi

      oon 17w emo/scene poika tampereelt, pidän kireit mustii farkkui mitä ostan yleensä naisten puolelt ja niin kireet mitä saan meneen päälle. takaa nää on just persposkien alalaidas ja edestä nää naisten mallit on hullun matalia mut boksereil saan kyl karvat peittoon. ilman niit mul näkyis varmaan mulkun vartta vähäsen xD

    • housujenkorkeus

      Pidän housujen vyötäröä noin metrin korkeudella maan pinnasta. Lahkeita puolestaan pidän noin 10 cm korkeudella maasta.

    • HAHAHAAAAA VITTU MENKÄÄ TE EMOT VAIKKA RUOTSIIN KUN PILAATTE SUOMALAISTEN MAINEET

    • emopoikanen

      tosi matalalla... sillee et vyö menee pakaran alareunassa... haarus on melkee samassa ku nää on tällast lowrise mallii... oon emopoika 20 vuotias

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe