ylimääräsät tunnustenluomismaksua ?????
kalastusluvat.kalapaikka.net
tästähän se hinta sitten lähteekin kohamaan. eli mistä saa pelkällä 39e koko maan luvan??????
siis meneekö 39e maksun lisäksi netissä aina 4e
4
660
Vastaukset
- PitäköötLupansa
Ainahan ne keksii kaikenmaailman rosvous tapoja. Kuten paperilaskun lähettäminenkin. "Jos et tilaa laskua sähköpostiin maksat viis euroa paperilasku veroa" Todella tasa-arvoista vanhuksille ja netittömille. Toi "39" on kätevä summa siinä mielessä että yhden euron korotusta ei kukaan huomaa vuositasolla ja ihan yhtä huomaamatonta olis 45e.n nosto. Älkää ainakaan luulko että se tuohon jää. Viis vuotta eteenpäin niin satasen raja rikkoutuu ja valtion pohjattomaan kassaan syitä kyllä löydetään. En maksa. Mun kalastus ei kalakantoja vaaranna muutenkaan ja kai ne sitten meidän takia laittaa kalastusluvan ylevero tyyliseksi suoraan verotukseen. Mut siihenhän menee kohta muutenkin kaikki joten vielä ehtii säästää.
- freeofcharge
Tuo kalapaikka.net on maksullinen, yksityinen palvelu.
Käytä virallista, metsähallituksen verkkokauppaa niin ei mene mitään ylimääräistä maksua:
https://verkkokauppa.eraluvat.fi/fi/ - OSRa
Näköjään olisi pitänyt itsekin tajurta ostaa luvat muualta kuin kalapaikka.net:stä....tulostuskaan ei onnistunut odottelusta huolimatta. Lähdettiin sitten kalaan ilman tulosteita ja luotettiin siihen, että sähköpostin vahvistus toimisi tarvittaessa ! Perkele!
- Anonyymi
Tämä sivu on ihan perseestä! Ei TOIMi ja ON KALLIIMPIKIN, kun perus kalalupa!
Ei saa lupaa tulostettua paperille. Nyt on vain kuitti, mikä EI kelpaa Kalastuslupana!
Sivulla ei ole edes puhelinnumeroa, mihin voi ruikuttaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512