Hei!
Olen 19-vuotias opiskelija neitokainen ja kerroin teille tarinan miten tutustuin seksin kiehtovaan maailmaan. Olin silloin Lukion tokalla luokalla. En ollut lukiossa kovin suosittu, vaan pikemminkin olin aika yksinäinen. Minulle oli hyvin tärkeää menestyä koulussa ja voitaisiin kai sanoa, että olin pinko. Tosin ei ollut mukavaa, kun minulla ei juuri ollut kavereita.
Luokallemme tuli uusi tyttö. Hän pukeutui koko mustiin asuihin ja hänen hiuksensanki olivat mustat. En tiedä miten aloin tutustumaan häneen, vaikka olimme aivan erilaisia. Itse olin 155cm, laiha, vaalea hiuksinen blondi, kun taas uusi luokkakaverini Tarja oli oikeastaan vastakohta. Hän oli 175 cm pitkä ja voimakasrakenteinen. Minua jotenkin kiehtoi se, että hän oli täydellinen vastakohta itselleni. Häntä ei paljon kiinnostanut koulunkäynti. Lisäksi hän kuunteli aina kovaa jotain hevymusiikkia.
Mutta jotenkin tutuistumme toisiimme. Minä auttelin häntä läksyissä ja sellaista. Oikeastaan seurasin häntä kaikkialle, sillä hän oli ainoa ystäväni. Tapailimme myös koulun ulkopuolella. Vietimme usein aikaa Tarjan kotona, koska siellä oli tilaa. Sillä Tarjan vanhemmat olivat yrittäjiä, joilla meni hyvin. Talo oli takuulla ainakin 400 neliötä.
Minä olin oikeastaan aina kateellinen kuin hän kertoi, mitä kaikkea aina hänelle tapahtui. No sitten koulu loppui ja hän kertoi järjestävänsä bileet kotonaan. Hän kutsui myös minut. Ensin meniin aivan paniikkiin, sillä en tiennyt miten pukeutua ym. Sillä en ollut ennen kutsuilla. Mutta onneksi Tarja neuvoi minua.
No tuli se päivä kuin minun piti mennä bileisiin. Jännitin kauheasti. Kun saavuin paikalle, niin bileet olivat jo täydessä käynnissä. Juhlijoita oli ehkä 40. En tuntenut ketään, mutta onneksi näin Tarjan, joka moikkasi minulle. Menin hänen seuraansa ja hän toivotti minut tervetulleeksi. Lisäksi hän tarjosi minulle drinkkiä. Olin kyllä käyttänyt alkoholia ennenkin, mutta en kuitenkaan usein. Mutta en halunnut erottua jengistä, joten join pari drinkkiä, missä oli eniten siideriä.
Meno vain yltyi. Olin Tarjan seurassa ja viihdyin itseasiassa hyvin. Tarja pyysi minua jäämään yöksi. Lähetin kotiin tekstiviestin, että jään Tarjalle. Kello oli jotain 3 aamuyöstä, kun juhlioita ei ollut enää kovin paljoa. Huomasin Tarjan juttelevan parin vanhemman pojan kanssa. Tarja esitteli, että tässä ovat Ossi ja Ari. He olivat hänen vanhoja tuttuja jo interrail ajoilta.
Tarja vitsaili minulle, että miten minä en uskaltanut ikinä tehdä mitään normaalista poikkeavaa. Minä olin edelleen humalassa ja suutui ja sanoin hänelle, että uskallan tehdä sitä samaa mitä sinäkin. Siihen Tarja, että onko todella noin. Sanoin, että näin on. Tarja sanoi, sitten, että miten olisi erä räsypokkaa. Minä nikottelin hieman, mutta en halunnut perua sanomiseani pois.
Joten menimme hänen huoneesensa, minä, Tarja, Ossi ja Ari. Tarja otti kortit ja selosti säännöt. Ensinnäkin pelattaisiin, niin kauan kunnes vain yhdellä olisi vaatteita päällä. Lisäksi kun vaatteet ovat hävinneet, niin pitää lähteä huoneesta pois tai tehdä tehtäviä. Lisäksi vaatteet piti ottaa aina pois seisaaltaan. Ajattelin, että mihin olin nokkani laittanut. Mutta olin senverran humalassa, että en välittänyt.
Jatkuu...
Kotibileissä tapahtuu I
8
7261
Vastaukset
- Harrastelija
No peli alkoi, mutta minulla ei ollut hätää. Sillä ainakin tällähetkellä minulla meni ihan hyvin. Olin menettänyt vasta sukkani. Sen sijaan Ari oli jo hävinnyt kaiken muun paitsi boxerinsa ja paitansa. Ossi oli menettänyt vasta paitansa. Tarja ei ollut menettänyt vielä mitään.
Seuraavan pelin hävisi Tarja ja hän otti sukkansa pois. En tiedä johtuiko humalatilasta vai mistä, mutta Ari hävisi taas. Nyt hänellä oli enää boxerit jalassa. Tämän jälkeen minä hävisin kaksi kertaa ja menetin paitani ja farkkuni. Minä olin siis alusvaatteisillani. Ossi heitti kommenttia, että hyvältä näyttää. Pelasimme vielä pari peliä ja sitten Ari hävisi. Eli lopputuloksena olisi, että hän joutuisi ottamaan boxerinsa pois. Hän sanoi, että hän haluaisi lopettaa, mutta Tarja vaati, että jos leikkiin ryhtyy, niin leikin kestäköön. Niin Ari sitten ottin boxerit pois. Arin penis oli jo hieman jäykistynyt. Nyt Arin piti päättää, että lopettaako hän pelin vai jatkaako, mutta joutuisi hävitessään tekemään tehtäviä.
Pelasimme vielä vähän aikaa, joilloin tilanne oli se, että kaikki muut paitsi Tarja olivat alusvaatteisillaan. Sitten tapahtui mitä pelkäsin, eli hävisin. Minun pitäisi siis ottaa rintsikani pois päältä. Ennenkuin Tarja ehti sanoa mitään, niin nousin seisomaan ja otin rintsikani pois. Ensi kertaa joku näki minun rintani. Ne eivät olleet kovin isot, B-kuppia.
Huomasin, että tällä oli efektiä myös molempiin poikiin, jotka pitivät näkymästään. Tämän jälkeen myös Ossi hävisi ja hänkin oli munasillaan siellä. Seuraavan pelin hävisi Ari ja hänen tehtäväksi oli vetää käteen 30 sekunttia. Näin ensikertaa pojan tyydyttämässä itseään. Arin penis senkun kasvoi vaan se piteni noin 16 senttiin.
Seuraavissa peleissä kävi, niin että minä ja pojat olimme alastomia, mutta Tarjalla oli vielä alusvaatteet. En tiedä miksi en vain luovuttanut, vaan jatkoin peliä. Hävisin seuraavan pelin ja Tarja hymyili salaperäisesti. Hän sanoi, että nyt nähdään olenko luovuttaja vai mikä olen. Hän sanoi, että Arin peniksen päälle kaadetaan jugurttia, joka minun pitää nuolla pois. Vastustin ja sanoin, että ei ole reilua.
Jatkuu...- Harrastelija
Mutta Tarja oli järkkymättömänä ja Ari oli hakenut jääkaapista jugurttia. Hän kaatoi sen peniksensä päälle ja sanoi ja että tule nuolemaan. Minä vastustelin, mutta en voinut mitään. Menin nuolemaan jugurttia pois Arin peniksen päältä. Samalla kuin nuolin Arin penistä, niin tunsin kuinka Ossi tunkeutui sisälleni. En tiedä miksi, mutta annoin tilanteen jatkua.
Siinä minä siis pikkuinen tyttö oli kahden aikuisen miehen välissä. Näin myös, että Tarja oli riisunut itsensä ja työnteli hieromasauvaa sisäänsä. Pojat vaihtoivat paikkaansa. Myös Tarja oli tullut hyväilemään minua. Hän nuoli rintojani. Lopulta Ossi ei enää kestänyt vaan laukesi suuhuni. Olin aivan paniikissa, koska yhtäkkiä suuni oli täynnä spermaa. Pelkäsin tukehtuvani. Mutta sain nieltyä osan spermasta ja osa valui naamalleni. Tällävälin Ari oli vaihtanut reikää ja pani minua peppuun. Ossi oli myös selvinnyt laukeamistaan ja painoi Tarjaa myös peppuun. En tidä mikä minuun meni, mutta minulle tuli aivan uskomaton halu ja tyydytin itseäni. Lopulta Ari laukesi peppuun. Olin aivan poikki, mutta olin uskaltanut ylittää itseni. Katselin vielä kun molemmat pojat panivat vielä Tarjaa.
Menin suihkuun ja lähdin kotiin. En unohda ikinä päivää joilloin minua pantiin moneen reikään. Mutta kaikki mitä ei tapa, niin vahvistaa. - ...
Harrastelija kirjoitti:
Mutta Tarja oli järkkymättömänä ja Ari oli hakenut jääkaapista jugurttia. Hän kaatoi sen peniksensä päälle ja sanoi ja että tule nuolemaan. Minä vastustelin, mutta en voinut mitään. Menin nuolemaan jugurttia pois Arin peniksen päältä. Samalla kuin nuolin Arin penistä, niin tunsin kuinka Ossi tunkeutui sisälleni. En tiedä miksi, mutta annoin tilanteen jatkua.
Siinä minä siis pikkuinen tyttö oli kahden aikuisen miehen välissä. Näin myös, että Tarja oli riisunut itsensä ja työnteli hieromasauvaa sisäänsä. Pojat vaihtoivat paikkaansa. Myös Tarja oli tullut hyväilemään minua. Hän nuoli rintojani. Lopulta Ossi ei enää kestänyt vaan laukesi suuhuni. Olin aivan paniikissa, koska yhtäkkiä suuni oli täynnä spermaa. Pelkäsin tukehtuvani. Mutta sain nieltyä osan spermasta ja osa valui naamalleni. Tällävälin Ari oli vaihtanut reikää ja pani minua peppuun. Ossi oli myös selvinnyt laukeamistaan ja painoi Tarjaa myös peppuun. En tidä mikä minuun meni, mutta minulle tuli aivan uskomaton halu ja tyydytin itseäni. Lopulta Ari laukesi peppuun. Olin aivan poikki, mutta olin uskaltanut ylittää itseni. Katselin vielä kun molemmat pojat panivat vielä Tarjaa.
Menin suihkuun ja lähdin kotiin. En unohda ikinä päivää joilloin minua pantiin moneen reikään. Mutta kaikki mitä ei tapa, niin vahvistaa.paskaa...
- hyvä
... kirjoitti:
paskaa...
Great !!!!
- ts
hyvä kirjoitti:
Great !!!!
.. kaikki muu oli ihan hyvää, mutta toi peppupano oli ehkä vähän överiä, että se tapahtuis ekalla kerralla, jos se todella olis tapahtunu, kyllä sä kuvailisit sen vähän tarkemmin...
- Eka Vekara
Harrastelija kirjoitti:
Menin suihkuun ja lähdin kotiin. En unohda ikinä päivää joilloin minua pantiin moneen reikään. Mutta kaikki mitä ei tapa, niin vahvistaa.Tarina alkoi ihan kiinnostavana, siis henkilöiden kuvaukset luonteenpiirteineen oli ihan ok. Mutta olisit jatkanut vähän hitaammin ja perusteellisemmin tai jättänyt mieluummin jutun kesken kuin mitä tämä viimeinen surkea pätkä oli. Pientä johdonmukaisuutta kiitos, varsinkin kun ilmeisesti osaat kuitenkin halutessasi kirjoittaa hyvinkin.
- Kriitikko
ts kirjoitti:
.. kaikki muu oli ihan hyvää, mutta toi peppupano oli ehkä vähän överiä, että se tapahtuis ekalla kerralla, jos se todella olis tapahtunu, kyllä sä kuvailisit sen vähän tarkemmin...
Teinipojun kirjoittama.
- Harrastelija
Eka Vekara kirjoitti:
Tarina alkoi ihan kiinnostavana, siis henkilöiden kuvaukset luonteenpiirteineen oli ihan ok. Mutta olisit jatkanut vähän hitaammin ja perusteellisemmin tai jättänyt mieluummin jutun kesken kuin mitä tämä viimeinen surkea pätkä oli. Pientä johdonmukaisuutta kiitos, varsinkin kun ilmeisesti osaat kuitenkin halutessasi kirjoittaa hyvinkin.
Minun olisi pitänyt lopettaa kirjoittaminen osaan II, sillä osa III oli roskaa. Minulta katosi vain ajatus ja ei ollut hyvää tapaa lopettaa. Kirjoittelen varmaan vielä uuden version osasta III, kunhan tulee mieleen parempi lopetus. Kiitos rakentavasta kritiikistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845870Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243507- 1572023
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2271959Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741721Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821475Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571011- 67991
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21980Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109917