Onko kukaan pelannu niitä www.winxclub.com pelejä ??
ja sitten ku saa tarpeeksi pisteitä jostain pelistä niin niillä voi "ostaa" winx club kuvia
Mä oon pelannu mut Bloomin peli on aika vaikee onko kukaan saanu siitä yli 4000 pistettä??
www.winxclub.com
12
4267
Vastaukset
- Will
miten pääsit pelaamaan winx pelejä
- ~^_^~
Ensiks pitää rekisteröityä ja sitten mennä siihen magic area:aan ja kirjautua..sit valitse se ylimmäinen linkki... sit pitää valita että "kenen" peliä haluaa pelata ja siinä ne on ;) Toivottavasti ymmärsit nimittäin kirjotin aika epäselvästi :(
- *Flora*
~^_^~ kirjoitti:
Ensiks pitää rekisteröityä ja sitten mennä siihen magic area:aan ja kirjautua..sit valitse se ylimmäinen linkki... sit pitää valita että "kenen" peliä haluaa pelata ja siinä ne on ;) Toivottavasti ymmärsit nimittäin kirjotin aika epäselvästi :(
Joo, mä oon pelanut niitä pelejä. Oon saanut Stella-pelistä varmaan eniten pisteitä, saisin ne kaikki kuvat... Mutta mitä niillä kuvilla oikein tehään? >:o
- ppta1
*Flora* kirjoitti:
Joo, mä oon pelanut niitä pelejä. Oon saanut Stella-pelistä varmaan eniten pisteitä, saisin ne kaikki kuvat... Mutta mitä niillä kuvilla oikein tehään? >:o
miten sen saa suomeks????
- Sitka (ecuina)
MÄ OON TECNAN PELIS TOP TENNISSÄ EKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siis se ecuina!!!!!!!!!!- kissa
Siin on kuitenki keesha ekana.Ps.Ku siihen pitää kirjottaa se nimi ni miks se ei anna kirjottaa omaa nimee, vaan pitää kirjottaa vaa jonku winxsin nimi??????
- icy
kissa kirjoitti:
Siin on kuitenki keesha ekana.Ps.Ku siihen pitää kirjottaa se nimi ni miks se ei anna kirjottaa omaa nimee, vaan pitää kirjottaa vaa jonku winxsin nimi??????
mä aina juutun siihen darcyyn. miten sen voitaa?
- paskaaa
icy kirjoitti:
mä aina juutun siihen darcyyn. miten sen voitaa?
Se darcyn voittaa ihan helpost..käytä vaa flooraa ja yritä saada sinne ihan viimeiseen juttuuun..mä oon voittanu sen mut mitenköhän icy voitetaan?!?
- äXDee
Tuolla on kuulkaas ihan oma palsta näille Winx-jutuille joten voisitteko jatkossa fanittaa siellä :/?
- :)olen
No mä oon mutta en sellassii mitä mainit mutta olen pelanut peli paikassa nimeltä(pelit 350 peliä) ja joskus sieltä löytyy joitain Winx pelejä:)
- heppa 1
mä oon saanu 4312 pistettä
- Tecna
En oike tiiä mihi sivuu pitää mennä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2305011Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233650Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782097Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182094Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261089- 32853
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.105826- 61777