Oletteko havainneet ongelmia diesellämmittimien kanssa sen jälkeen kun polttoaineeseen on alettu lisäämään biomateriaaleja. Konepuolelta on jotakin huuteluja alkanut kuulua, mutta nekin ilmeisesti ovat koskeneet enempi tankissa säilyttämistä kuin varsinaisesti koneen käyntihäiriöitä.
Mutta kertokaapa omia kokemuksia vaikka konepuolelta, mutta varsinki lämmittimien osalta.
biodiesel ja lämmittimet
4
216
Vastaukset 4
- lkhg2
Ei mitään ongelmia.
Nesteen myymät dieselit ja kevyt polttoöljy eivät sisällä lainkaan perinteistä biodieseliä vaan korkealaatuista uusiutuvaa dieseliä. Uusiutuva diesel tunnetaan myös käsitteellä vetykäsitelty kasviöljy sekä lyhenteistä HVO* ja NEXBTL*. Neste valmistaa uusiutuvaa dieseliä erilaisista kasviöljyistä sekä jätteistä ja tähteistä.
https://www.neste.fi/artikkeli.aspx?path=2589,2655,2710,2821,2944,3361,16362,21511 Ihan helvetisti ongelmia, joita aikaisemmin ei ole ollut. Polttoainepumput jumiutuu, kun hetken säilytyksen jälkeen löpö on levää kutua ja lumpeenkukkia.
- Jurpompi
Tämän palstan parhaat kommentit antaa "vanhami" ja "jurpo"
- vainyksi1
Yksi letku on pehmentynyt lisäaineesta. Toistaiseksi tiivisteet ovat kestäneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459