Green card 2016

Nobby

Onkos green card lotto siis alkamassa nyt toukokuussa? Suurlähetystön sivuilta löytyy heikosti tietoa = bad request tms.

7

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OnneaArvontaan

Ei. Arvontaa osallistumminen alkaa aina elokuun ensimmäinen päivä. Osallistuminen on ilmaista ja tapahtuu täällä https://www.dvlottery.state.gov/ osallistuminen päättyy marraskuunn alussa. Tulokset tulevat toukokuussa.

• OnneaArvontaan2

Sori Sori siis alkaa lokakuun 1 päivä ja päättyy marraskuun alussa.

• Cardrygff

Osallistuminen alkaa lokakuussa.

• Itseansaittu

Olen USAn kansalainen mutta olen jumissa Suomessa elämän tilanteeni takia. Toivon vielä joskus pääseväni kotiin takaisin. Suomessa on valitettavasti ahdistava ilmapiiri ja ei tulevaisuutta juuri kenellekään. Eli kannattaa hakea green cardia ja miettiä myös Kanadan kautta USAhan pääsyä. Jos saat Kanadan kansalaisuuden voit helposti siirtyä USAhan. Kannatta yrittää myös mennä töihin monikansalliseen firmaan jonka kautta voi yrittää jossain vaiheessa siirtyä USAhan. Pitäkää unelma elossa, USAssa asuminen on kaikkea mitä luulet että se on ja enemmänkin.

• Oossam

Ihan Amörriikassa syntynyt vai sittenkin härmäläinen, jolla on molemmat passit? Vai ei kumpaakaan? Yhdys sana virheitä aitoon amis tyyliin ja sitten toisaalta taas tätä väsynyttä suomalaistettua englantia: keep the dream alive, everything you think and so much more, ääh. Kanadasta sanottu vaikuttaa höpöpuheelta. Ja Suomessa mikään ahdistava ilmapiiri ole, omassa päässäsi korkeintaan.

• olesuomalainen

Sullapas outo tietämys on, näkemättä ihmistä mollaat ja itse kirjoittelet mitä sattuu!

• Oossam

Sulla outo tapa ilmaista itseäsi olla. Tuota ufoa (taidatte olla yksi ja sama tyyppi) tarvitse nähdäkään. Jumissa Suomessa... pöh. Suomea mollaavat, sekavat kirjoituksenne riittävät.

Tähän sitten joku amörrikkalaisuus kuten vaikka että ainoa esine, joka merkitsee on se, johon sinä uskot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      433
      5844
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      2049
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      370
      1906
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      123
      1110
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1044
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      28
      981
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      77
      872
    8. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      864
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      55
      743
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      37
      734
    Aihe