Green card 2016

Nobby

Onkos green card lotto siis alkamassa nyt toukokuussa? Suurlähetystön sivuilta löytyy heikosti tietoa = bad request tms.

7

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OnneaArvontaan

Ei. Arvontaa osallistumminen alkaa aina elokuun ensimmäinen päivä. Osallistuminen on ilmaista ja tapahtuu täällä https://www.dvlottery.state.gov/ osallistuminen päättyy marraskuunn alussa. Tulokset tulevat toukokuussa.

• OnneaArvontaan2

Sori Sori siis alkaa lokakuun 1 päivä ja päättyy marraskuun alussa.

• Cardrygff

Osallistuminen alkaa lokakuussa.

• Itseansaittu

Olen USAn kansalainen mutta olen jumissa Suomessa elämän tilanteeni takia. Toivon vielä joskus pääseväni kotiin takaisin. Suomessa on valitettavasti ahdistava ilmapiiri ja ei tulevaisuutta juuri kenellekään. Eli kannattaa hakea green cardia ja miettiä myös Kanadan kautta USAhan pääsyä. Jos saat Kanadan kansalaisuuden voit helposti siirtyä USAhan. Kannatta yrittää myös mennä töihin monikansalliseen firmaan jonka kautta voi yrittää jossain vaiheessa siirtyä USAhan. Pitäkää unelma elossa, USAssa asuminen on kaikkea mitä luulet että se on ja enemmänkin.

• Oossam

Ihan Amörriikassa syntynyt vai sittenkin härmäläinen, jolla on molemmat passit? Vai ei kumpaakaan? Yhdys sana virheitä aitoon amis tyyliin ja sitten toisaalta taas tätä väsynyttä suomalaistettua englantia: keep the dream alive, everything you think and so much more, ääh. Kanadasta sanottu vaikuttaa höpöpuheelta. Ja Suomessa mikään ahdistava ilmapiiri ole, omassa päässäsi korkeintaan.

• olesuomalainen

Sullapas outo tietämys on, näkemättä ihmistä mollaat ja itse kirjoittelet mitä sattuu!

• Oossam

Sulla outo tapa ilmaista itseäsi olla. Tuota ufoa (taidatte olla yksi ja sama tyyppi) tarvitse nähdäkään. Jumissa Suomessa... pöh. Suomea mollaavat, sekavat kirjoituksenne riittävät.

Tähän sitten joku amörrikkalaisuus kuten vaikka että ainoa esine, joka merkitsee on se, johon sinä uskot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      76
      6299
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      441
      4371
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      60
      3609
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      135
      2255
    5. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      100
      2170
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      20
      917
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      58
      845
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      42
      810
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      78
      706
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59