Onkos green card lotto siis alkamassa nyt toukokuussa? Suurlähetystön sivuilta löytyy heikosti tietoa = bad request tms.
Green card 2016
7
356
Vastaukset
- OnneaArvontaan
Ei. Arvontaa osallistumminen alkaa aina elokuun ensimmäinen päivä. Osallistuminen on ilmaista ja tapahtuu täällä https://www.dvlottery.state.gov/ osallistuminen päättyy marraskuunn alussa. Tulokset tulevat toukokuussa.
- OnneaArvontaan2
Sori Sori siis alkaa lokakuun 1 päivä ja päättyy marraskuun alussa.
- Cardrygff
Osallistuminen alkaa lokakuussa.
- Itseansaittu
Olen USAn kansalainen mutta olen jumissa Suomessa elämän tilanteeni takia. Toivon vielä joskus pääseväni kotiin takaisin. Suomessa on valitettavasti ahdistava ilmapiiri ja ei tulevaisuutta juuri kenellekään. Eli kannattaa hakea green cardia ja miettiä myös Kanadan kautta USAhan pääsyä. Jos saat Kanadan kansalaisuuden voit helposti siirtyä USAhan. Kannatta yrittää myös mennä töihin monikansalliseen firmaan jonka kautta voi yrittää jossain vaiheessa siirtyä USAhan. Pitäkää unelma elossa, USAssa asuminen on kaikkea mitä luulet että se on ja enemmänkin.
- Oossam
Ihan Amörriikassa syntynyt vai sittenkin härmäläinen, jolla on molemmat passit? Vai ei kumpaakaan? Yhdys sana virheitä aitoon amis tyyliin ja sitten toisaalta taas tätä väsynyttä suomalaistettua englantia: keep the dream alive, everything you think and so much more, ääh. Kanadasta sanottu vaikuttaa höpöpuheelta. Ja Suomessa mikään ahdistava ilmapiiri ole, omassa päässäsi korkeintaan.
- olesuomalainen
Sullapas outo tietämys on, näkemättä ihmistä mollaat ja itse kirjoittelet mitä sattuu!
- Oossam
Sulla outo tapa ilmaista itseäsi olla. Tuota ufoa (taidatte olla yksi ja sama tyyppi) tarvitse nähdäkään. Jumissa Suomessa... pöh. Suomea mollaavat, sekavat kirjoituksenne riittävät.
Tähän sitten joku amörrikkalaisuus kuten vaikka että ainoa esine, joka merkitsee on se, johon sinä uskot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211286Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373813Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092979Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042321Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin681964Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1921718Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679