Onkos green card lotto siis alkamassa nyt toukokuussa? Suurlähetystön sivuilta löytyy heikosti tietoa = bad request tms.
Green card 2016
7
312
Vastaukset
- OnneaArvontaan
Ei. Arvontaa osallistumminen alkaa aina elokuun ensimmäinen päivä. Osallistuminen on ilmaista ja tapahtuu täällä https://www.dvlottery.state.gov/ osallistuminen päättyy marraskuunn alussa. Tulokset tulevat toukokuussa.
- OnneaArvontaan2
Sori Sori siis alkaa lokakuun 1 päivä ja päättyy marraskuun alussa.
- Cardrygff
Osallistuminen alkaa lokakuussa.
- Itseansaittu
Olen USAn kansalainen mutta olen jumissa Suomessa elämän tilanteeni takia. Toivon vielä joskus pääseväni kotiin takaisin. Suomessa on valitettavasti ahdistava ilmapiiri ja ei tulevaisuutta juuri kenellekään. Eli kannattaa hakea green cardia ja miettiä myös Kanadan kautta USAhan pääsyä. Jos saat Kanadan kansalaisuuden voit helposti siirtyä USAhan. Kannatta yrittää myös mennä töihin monikansalliseen firmaan jonka kautta voi yrittää jossain vaiheessa siirtyä USAhan. Pitäkää unelma elossa, USAssa asuminen on kaikkea mitä luulet että se on ja enemmänkin.
- Oossam
Ihan Amörriikassa syntynyt vai sittenkin härmäläinen, jolla on molemmat passit? Vai ei kumpaakaan? Yhdys sana virheitä aitoon amis tyyliin ja sitten toisaalta taas tätä väsynyttä suomalaistettua englantia: keep the dream alive, everything you think and so much more, ääh. Kanadasta sanottu vaikuttaa höpöpuheelta. Ja Suomessa mikään ahdistava ilmapiiri ole, omassa päässäsi korkeintaan.
- olesuomalainen
Sullapas outo tietämys on, näkemättä ihmistä mollaat ja itse kirjoittelet mitä sattuu!
- Oossam
Sulla outo tapa ilmaista itseäsi olla. Tuota ufoa (taidatte olla yksi ja sama tyyppi) tarvitse nähdäkään. Jumissa Suomessa... pöh. Suomea mollaavat, sekavat kirjoituksenne riittävät.
Tähän sitten joku amörrikkalaisuus kuten vaikka että ainoa esine, joka merkitsee on se, johon sinä uskot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1495629Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1543680"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1273394Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m383235Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492786Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.542330- 242270
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2352235Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk941852Ehkä mä ymmärrän sua nyt
Paremmin kuin silloin aikoinaan. Kaikkia jännitteitä, joita on täytynyt tulla sun taustasta. Oot ollut aika rohkea elämä51332