Työnvuoksi

Tyläinen

Minä pääsen töihin työnvuokseen oaloaseman viereen .onko hyvä paikka.
Minkälaiset työkaverit.
Asialliset vastaukset
Kellään kokemusta

29

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pajaelämää

      Ensin ryyppäät pari vuotta oikeen urakalla kaikki asiat perseelleen. Sitten kun on luottotiedot menny, karenssi päällä ja häätö tulossa, niin työkkäri ohjaa sut kuntouttavaan työtoimintaan, missä opit elämänhallintaa ja päihteetöntä elämää. Pajalla saat tasokasta ohjausta ja vertaistukea muilta elämänvalttikortit hukanneilta luusereilta.

      • totuuus-

        kaikki ei ole alkohoisteja


    • Tyläinen

      Kuulostaa mukavalta.en ole menossa kuntouttavan työ toimintaan vaan palkkatulla.ei kai siellä nyt kaikki voi juoppoja olla.työttömiä on kyllä nyt niin paljon että voiko niitä nyt luusereiksi kutsua.

    • asiosAssholes

      Miksi et sitten mene palkkatuella jonnekkin muualle vaan työnvuokseen, onko jo kaikki sillat poltettu työmarkkinoille?Maine ja rahat ja talo juotu,akka hakattu siniseksi,lapsien huoltajuus menetetty tai huostaanotettu,asut kensties yh rakennuttajien betonikasarmeissa vuokralla?

      Tervemenoa, sinunlaisesi sosiaalipummit pitäs laittaa lakaisemaan katuja risuluudalla joku kyltti selässä,esim olen loiseläjä ja yhteiskunnan taakka,ohikulkijat sais räkiä päällesi.

      Joo pysy vaan niissä syrjäytyneiden palveluissa,älä vaan missään nimessä änkeä normaalihin työpaikkoihin,luokkaerot on mahtava uttu,sinä kuulut sinne pohjamutiin,pysy siellä.

      • Tyläinen

        Mistä herra päättelee että kysyjä on mies.tekstiä kun lukee voisi päätellä että olet itse korkeasti koulutettu.onko käynyt pienessä mielessä että ihminen voi olla työkyvytön jostaim muustakin syystä kuin cp-vamma tai alkoholisti.sinä vaikutat hyvin fiksulta kun noinkin pienillä aivoilla olet saanut edes jotakin tänne kirjoitettua.jos sulla olis nainen varmaan sitä sityen hakkaisit.


      • adjööAssholes

        Joo löytyy vaimo ja pari lastakin. Kunnioitus naisia kohtaan on saatu jo kotoa, ei starttipubista kuten monella työttömällä luuserilla.

        En ole korkeasti koulutettu vaikka ammattipaperit löytyykin, nekin opiskelin koulussa aikanaan että minulla on varaa elättää itseni ja perheeni. Joka kuukausi maksan veroja työstäni johon olen koulutettu, että kaltaisesi lorvikatarria sairastava alkueläin saa kuukausittain tuet tililleen.

        Ole minun puolesta mies,nainen tai hermafrodiitti, aivan sama minulle. Tänään ja huomenna vietetään TYÖLÄISTEN juhlaa, eli sinullehan se on täysin tuntematon käsite, työ.

        Mutta vitut, meen tästä kattomaan joko grillissä on tarpeeksi lämpöä ja laitan pari kiloa rasvatonta lihaa lämpeämään ja korkkaan päivän ekan. Menehän sinä lämmittämään eineksiä ja täyttelemään sossun hakemusta, kyllä se ura siitä aukeaa!


      • youralfaboss
        adjööAssholes kirjoitti:

        Joo löytyy vaimo ja pari lastakin. Kunnioitus naisia kohtaan on saatu jo kotoa, ei starttipubista kuten monella työttömällä luuserilla.

        En ole korkeasti koulutettu vaikka ammattipaperit löytyykin, nekin opiskelin koulussa aikanaan että minulla on varaa elättää itseni ja perheeni. Joka kuukausi maksan veroja työstäni johon olen koulutettu, että kaltaisesi lorvikatarria sairastava alkueläin saa kuukausittain tuet tililleen.

        Ole minun puolesta mies,nainen tai hermafrodiitti, aivan sama minulle. Tänään ja huomenna vietetään TYÖLÄISTEN juhlaa, eli sinullehan se on täysin tuntematon käsite, työ.

        Mutta vitut, meen tästä kattomaan joko grillissä on tarpeeksi lämpöä ja laitan pari kiloa rasvatonta lihaa lämpeämään ja korkkaan päivän ekan. Menehän sinä lämmittämään eineksiä ja täyttelemään sossun hakemusta, kyllä se ura siitä aukeaa!

        Sinä se luuseri olet. Joudut elättämään koko perheesi ja varmaan asuntolaina siihen päälle vielä? Huonosti olet korttis pelannu heti kättelyssä.

        Itse olen pummi. Vähä ehkä hippi btw. Kikkailen tukien kanssa ja elän vapaata elämää. Max pari kk vuodessa teen töitä ennenku lähen talvehtimaan ulkomailla. Harrastan paljon seksiä mut en ikinä pystyis panemaan synnyttänyttä naista, you know. Oon käyny 22 maassa mut brasilia on muodostunut nyt vakipaikaksi halpuuden, surffauksen ja muodokkaiten naisten vuoksi.

        Noh, mut jokainen pelaa korttinsa niiku tykkää.

        Kiitos mun elättämisestä ja liha ei ole koskaan rasvatonta btw.


    • hoomoilaneH

      Pääset urheilukentälle sit ja pää sekooo

      • Kigu

        Jännä asenne täällä.jos on työtön on luuseri.jos hakee huonopalkkaista tai palkkatuki työtä on juoppo luuseri.


    • teitäparempi

      Ei kai kukaan normaali ihminen ole työtön. En minä ainakaan tunne ketään työtöntä. Hui kamala niissä on varmaan loisiakin!

    • Tyyläinen

      Peräreikä juntti. taidat olla vähän vajaa.töitä voi tehdä vaikka 20 v ja joutua työttömäksi.ettei se työ ole ihan outo käsite.hauskaa vappua sulle. Koita olla tukehtumatta siihen rasvattomaan lihaan.aivojen tilalla taitaa jo olla läskipekonia. Työn iloa sulle.

    • jyvätakanoista

      Onnea sinulle! Kannattaa olla välittämättä muista typeristä kommenteista, nykyisin on onni päästä edes jonkinlaiseen turvaverkkoon ja sieltä voi päästä hyvin etenemään ja saada pitemiaikaistakin työtä, kuten monion sanut.

    • kaikkikunnia

      Hyvin tavalline aina työtä tehnyt ihminen voi olla työtön ja se on rakkaassa maassamme ajan ongelma kuin muissakin maissa on.Työttömyys ei ole häpeä vaan se on häpeä jos ei edrs yritä selviytyä siitä että annetaan väliaikaisesti jotain työtä, ahkerat selviää aina!

    • ittam69

      Miulla menee hyvin. Vakityöpaikka, oma talo ja vaimo 2muksua.
      Ei mulla muuta.

    • töitätehnyt

      Kyllähän se jotain kertoo ihmisestä jos ei ole saanut vakituista työpaikkaa. Kaiken maailman tuet pitäs lopettaa tykkenään et saatais ne juopot sohvaltatöihin.

    • sossunelätti

      mä olen tällänen työtön tuilla elävä luuseri,sinä työtätekevä olmi olet vaan niin tyhmä,ettet tajua sellasta pikkuasiaa,että meillä menee helvetin hienosti,vedetään himassa lonkkaa ja juodaan kaljaa silloin kun sinä olet paskaduunissas elättämässä meitä ja maksamassa asuntolainaa ha ha ha Hullu paljon työtä tekee viisas pääsee vähemmällä ! :D :D D

      • Reppa

        Aivan totta.kesälläkin on hyvä kun on aikaa olla mökillä ja veneillä.ei tarvii ruinata vapaata mihinkään festareillekkaan.hyvää ja rentouttavaa kesää työttömät.
        Taisin muuten lukea että tukien hakeminen helpottuu.kun menee kelan kautta.ei tarvii ravata eri konttoreissa.


    • AhneusSuomi

      imatra on johtava massa-työttömyys alue, ,, ja samaan aikaan sdp lintunen nostaa huippupalkkaa !!!! asiat on siis täysin päin aanusta !!!
      kokomuskepu sedät ja tädit varastaa ja ahnehtii, ---- työtä ja tuloa ei haluta jakaa.

    • paloesimieseero

      TYÖ-VUOKSESSA SAA : Laadukasta työohjausta,, laadukasta elämänhallinta opetusta. laadukasta itsehillintäohjausta ja tasokkaan, sekä mielenkiintoisan ympäristön.... Työn-Vuoksessa olet alla onnen riemuportin...

    • pööpöilijä

      Ei kaikki työttömät saa tukia tai nosta tukia vaikka saisivat niitä. Joillakin on asennetta selvitä pienellä työttömyyskorvauksella nostamatta yhtään muita tukia. Tiukkaa se tekee ja joka sentin joutuu miettii mihin laittaa, mutta kyllä selviää jos haluaa. Itse olen tämän huomannut omaehtoisella kokemuksella ja ei se työnsaanti ole aina kiinni siitä, ettei hae/saa töitä. Tän päivän yhteiskunta on nyt vaan sillei, että pitkä-aikaistyöttömät tyrkitään jonkin palkkatuen tai työkokeilun piiriin, mikä on hyvä. Mutta työtön, joka ei ole vielä pitkä-aikaistyötön ei saa töitä, kun ei saa työnantaja tukia. Itse kyllä tekisin vaikka osa-aika duuniakin, jos sitä vaan sais.

    • Monenvuodentekijä

      Työn vuoksi ihan samanlainen ku jyskit,sotkat ym pomot tekee 8 tuntisii päivii samalla tavalla ja palkkaa saa hyvin. Ja palkkatuella 5tuntii tekevä kk saa 1380€ tuo jää kätee. Ihmisillä on ennakko luuloja vaa tosta firmasta.

    • adiosassholes

      Vaikka maksaisin asuntolainaa ja veroa niin sinä työtön luuseri elät silti vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen vuokralla sossun ja kelan tuella,minä lunastan asuntoni muutamassa vuodessa,mutta sinulla ei ole sukanvarteen edes parikymppistä.

      Häh häh hää, elele sinä paskapummi niillä kelan ja sossun tuilla, ja nythän kela=sossu joten samasta paikkaa kaikki tuet.

      Vittu et meni luaa eilen,taksiin meni pari sataa, baariin 400€, kotona juotiin laatuviinejä ja 24v whiskyä.

      Montakos ale koffia työttömät joi? Tai magyaaria :D

      Hajotkaa pohjalle jos ei kiinnosta työtä tehdä!

      Pomo oli reilu ja käski tulla vsta kymmeneen, haihtuu laatuviinat päästä ja jaksaa tehdä OIKEAA TYÖTÄ,eikä korjailla banhoja tuoleja pajalla heh heh hee.


      Ja silti jäi loppu kuuksi mälli rahaatosin kuin työttömällä paskiaisella joka joi rahansa vappunaa häh häh häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • assholetyöttömät

      Sori edellinen,olen edelleen päissäni ja kirjoitusvirheitä tulee,mutta kokeile työtön juoda xo onua jahuomaat että typoja tulee :D

      Lähen lämmittämään grilliä,sinne taas kunnon lihaa...njam...

      • Kohtaedessä

        poieka poieka, suu soukkiin vitun pelle!! Sä olet niin vitun tyhmä että kuvittelet olevas korvaamaton!! Tulet luultavasti vuoden kahden sisällä menettämään työpaikkasi ja sitten katsotaan kuinka poika jaksaa oikein jaksaa!! Se voi olla sunlaiselle hyysärille kova paikka, heh heh!


    • 46464

      vappuhintit vetää taas keskikuraa ja kehuu 6 e tuntipalkoilla----------

    • steel2

      Oli töitä tai ei, tulisi muistaa, että mikään ei ole pysyvää. Yritetään elää toiset huomioiden.

    • Monenvuodentekijäoon

      Ei tarvii sopan luukulla käyä,enkä saa edes asumistukee pärjään hyvin. Ku luottotiedot on kunnossa niin pärjää vaikka onkin työn vuoksella hommissa. Ei niillä pajoilla..auto lainankii sai hyvin. Ni ei oo luuseri elämää. Ei siel tarttee haukkuu.

    • Nainen8135

      Jokaisella on menneisyytensä..kukaan ei ole toista parempi!! Jotku ollu alkoholisteja,istunu linnassa,huumeita ym mut ihmisiä ollaan kuitenkin. Virheitä kaikki me olemme joskus tehneet..niin täydellistä ei löydykkään ;)

    • epäoikeudenmukaista

      Kyllä ihmiset viittii haukkua toinen tosiaan . Melkein kaikilla
      on niin pienet tulotkin ja kaikki
      on niin kallista , että olisitte jo hiljaa siitä työttömien haukkumisesta. Aika oksettavalta kuulostaa. (se epäoikeuden mukainen haukkuminen).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      482
      3485
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      462
      3411
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      140
      2986
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2282
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2150
    6. 211
      1562
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1387
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      98
      1271
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1270
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe