Eli tapahtui piein kolari
Elikkä minulle paloi vihreä valo suoraan ja auto tuli vasemmalta minun eteeni. ja hän väittää nyt että hänelle paloi nuolivihreä vasemmalle, minulla on todistaja joka todistaa että minulle paloi vihreä, vastapuolella ei ole todistajaa joka todistaisi ajoiko hän punasilla vai vihreillä nuolivaloilla. tunteet kuumeni molemmin puolin ja poliisi kutsuttiin paikalle ja teki rikosilmoituksen ja kuulustelut luvassa. minkälainen prosesssi tästä nyt tuli ja kuinka asiat jatkuu kuulusteluiden jälkeen. päättääkö poliisi kuulusteluiden jälkeen että kumpi on syyllinen ja syyllinen saa sakon vai tuleeko tästä käräjä reissu. ei henkilkövahinkoja vain peltiä vähäsen ruttuun
peltikolari syyllinen epäselvä
8
1279
Vastaukset
- qwqwq
Jos esitutkinnan jälkeen syyllisyys on täysin selvä, niin polisi voi sakottaa syyllistä, mikäli asianomistaja siihen suostuu, tai antaa syylliselle huomautuksen. Jos syyllisyydestä on epäselvyyttä, tai syytön osapuoli ei sakkoon suostu, niin poliisi lähettää pöytäkirjan syyttäjälle, jolloin syyllisyys todennäköisesti ratkaistaan käräjillä.
- wergwrgwrg
Kertomasi perusteella olet vahvoilla kaikessa.
- KarponHanski
No vaikka molemmille oliskin palanu vihreä, niin sen olis tullu silti väistää koska sä tulit sen oikealta puolelta, eikö niin?
(Ja kyl sun tää pitäs tietääkin, jos sulla ajokorttikin on?!? Onhan? Jos ei, niin sit se on oikeassa)- 15-15
No onko sulla itselläs ajokortti pesukoneesta saatu? Jos vihreä valo palaa opastimessa, ei silloin tarvitse väistää, mutta tietenkään molemmille ei ole yhtäaikaa vihreä palanut vaan toinen puhuu paskaa. Ja jos aloittajalla on todistaja niin hän on silloin vahvoilla. Dashcam on hyvä laite.
- elikkä
15-15 kirjoitti:
No onko sulla itselläs ajokortti pesukoneesta saatu? Jos vihreä valo palaa opastimessa, ei silloin tarvitse väistää, mutta tietenkään molemmille ei ole yhtäaikaa vihreä palanut vaan toinen puhuu paskaa. Ja jos aloittajalla on todistaja niin hän on silloin vahvoilla. Dashcam on hyvä laite.
Elikkä vihreä valo ei tarkoita sitä, että elikkä esimerkiksi ei tarvitse väistää elikkä suoraan ajavaa. Eli. Tai. Joko Vai.
Suoraan ajava saa ajaa ensin. Oliko toinen kääntymässä vasemmalle sinulle vastakkaisesta suunnasta? Jos oli, selvä peli. Hän maksaa. - 15-15
elikkä kirjoitti:
Elikkä vihreä valo ei tarkoita sitä, että elikkä esimerkiksi ei tarvitse väistää elikkä suoraan ajavaa. Eli. Tai. Joko Vai.
Suoraan ajava saa ajaa ensin. Oliko toinen kääntymässä vasemmalle sinulle vastakkaisesta suunnasta? Jos oli, selvä peli. Hän maksaa.Luetun ymmärtämisessä vaikeuksia? Lue se aloittajan viesti. Eli: aloittaja ajoi suoraan vihreän palaessa. Hänen ei tietenkään tarvitse silloin väistää ketään, hälytysajossa olevaa ajoneuvoa lukuunottamatta. Kolarin toinen osapuoli kääntyi vasemmalle risteysaluella hänen eteensä, mutta hän myös väitti vihreän NUOLIvalon palaneen. Vihreän nuolivalon palaessa kääntyvän ajoneuvon ei myöskään tarvitse väistää ketään mistään suunnasta. Poislukien se hälytysajossa oleva ajoneuvo.
Em. tilanne ei tietenkään ole mahdollinen, koska ei voi yhtäaikaa palaa vihreä valo suoraan meneville ja toisesta suunnasta vihreä opastinvalo kääntyville, eli toinen osapuoli valehtelee ja kun aloittajalla on todistaja, hän on silloin vahvoilla todistelun suhteen.
- Elikkälästäkotoisin
Elikkä elikkä elikkä elikkä.
- mitenmeni
Mä en edes ymmärrä, miten tällaiset ajolinjat olisi voinut risteytyä? Toinen menee suoraan ja vasemmalta tulee (omaa kaistaansa) vastaan? Mitä en nyt ymmärrä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261633- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731251Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori381234Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131087- 51964
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_189918Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 25828
- 48827