Vahingossa viettely

KänniHutsu

Työporukalla oli lähdetty viettämään iltaa ja olimme viimeisen päälle tälläytyneitä, minulla oli päälläni avokaulainen pusero, minihame, stringit, stay upit ja uudet korkkarit. Meno baarissa oli riehakasta, ja juotuakin tuli aika lailla. Työkaverit lisäilivät taskumatista pirtua limonadin joukkoon, jonkun poikakaveri oli kuulema saanut hommattua sitä useamman pullon. Baarissa oli useitakin haluttavia miehiä ja kuten aina humalassa, minua panetti ja estotkin alkoivat kadota pikkuhiljaa. Nyt vaan nuo pirtupaukut taisivat olla liikaa ja alkoi tuntua siltä, että tulee oksennus.
Nousin siis pöydästä ja siirryin naisten vessalle päin, mutta siinä oli jonoa ulos asti. Siirryin äkkiä baarista pihalle ja vielä kadun yli puistoon, missä hoipertelin puiden taakse. Samantien alkoi oksennus lentää, vaivuin polvilleni ja yökkäilin. Teki ihan kipeää, kun tuntui, että oksentaa pitää, mutta mitään ei enää tullut. En voinut kuin olla kontillani ja kakoa.
Vähitellen olo alkoi helpottaa, mutta totesin, että parasta olisi mennä kotiin. Taksirahaa ei vaan ollut enää, joten ainoalta vaihtoehdolta vaikutti, että soitan veljeni hakemaan minut. Soitin kännykällä veljelleni, joka kuultuaan tilanteen lupasi tulla kymmenessä minuutissa mua hakemaan.
Siirryin puiston penkille istumaan, ja ihmettelin, että miten ilta menikään näin. Tunsin olevani edelleen kovasti humalassa ja huomasin, että kengätkin oli kadonneet jonnekin. Kohta kännykkä hälytti, veljeni sanoi olevansa baarin edessä kadulla autoineen. Sanoin tulevani heti. Pikkuveikka odotteli jalkakäytävällä ja avasi minulle auton oven huomauttaen, että mulla on kengät kateissa. "Ne on tuolla puistossa, mutta nyt ei jaksa etsiä niitä. Ajetaan mun luo."
Kun saavuimme talon eteen, veljeni joutui auttamaan mut ulos autosta ja hän lähti taluttamaan mua sisälle. Kun pääsimme yksiööni, niin halasin häntä ja sanoin: "Kiitos, sä pelastit mut pahasta pulasta. Sori kun mä oon näin sotkunen. Mun täytyy käydä pesulla." Siinä halatessa huomasin, että veljeni vartalo tuntui jäntevältä ja lihaksikkaalta ja hyväntuoksuiselta, ja että mua panetti edelleen. "Käytätkö vielä koiran ulkona, sen tarttee saada tehdä iltapisut. Kierros tuosta korttelin ympäri riittäis, voisitko tehdä vielä sen?"
Hän lupasi, laitoin koiralle talutushihnan ja annoin veljelle avaimet. Veli ja koira häipyivät käytävään ja minä minä riisuin vaatteet ja menin kylppäriin.
Pesin hampaat ja siirryin suihkuun. Suihkussa hieroin rintojani, joiden nännit olivat todella herkän tuntuiset ja hieroin pilluani. Sammutin suihkun ja kuivasin itseäni ylimalkaisesti ja otin vessan korista kaksi kaalimatoa. Toisella hieroin märkää vakoani ja klittaa, toista imeskelin kuvitellen sen kulliksi. Aloin upottaa kaalimatoa pilluuni, toisella hieroin nyt pyllynreikää.
Huomasin tarvitsevani liukkaria pyllyyn, joten menin yöpöydän laatikolle ja otin sen esille, laitoin sitä kaalimadolle ja peppuun ja aloin sovittamaan sitä sisään. Pidin kaalimatoja pystyssä sängyllä ja istuin hitaasti niiden päälle niiden upotessa ihanasti kumpaakin alapääni aukkoon.
Hekumalliset väreet tuntuivat vartalossani kun keinuttelin itseäni ratsastaessani. Pidin yhdellä kädellä kaalimatoja ja aloin hieroa klittaa toisella kädellä, samalla kun himoni nousi ja täytti minut kokonaan.
"Apua, ne tulee nyt!" ajattelin, kun kuulin ääniä ovelta. Minun pitäisi lopettaa, ennenkuin veljeni näkisi, mutta en kuitenkaan saanut lopetettua, vaan jatkoin kiimaisena runkaamista kaksin käsin.
Katsoin ovelle, eteisestä tuli ensin koira häntä heiluen ja sitten veljeni, joka jähmettyi katsomaan minua ovisuuhun.
"Oho, te tulitte jo!" Nousin hitaasti ylös ottaen kaalimadot ulos. Kävelin veljeni viereen. "Kiitos kun käytin koiraa ulkona," sanoin ja halasin häntä uudestaan. Puristin hänet lujasti itseäni vasten, kaksin käsin kiinni pitäen, painaen kasvot hänen rintaansa vasten. Hetken kesti, ennenkuin hän alkoi halaamaan takaisin. Housujen läpi tuntui jotain kovaa lantiotani vasten. Nostin katseeni hänen kasvoihinsa: "Mä en tiedä, miten voin maksaa sulle avustasi, mutta voisitko auttaa mua vielä vähän?"

2

2765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kännihutsu

      "Et oo mitään velkaa, mutta miten mä vielä autaisin?"
      Pidin toisella kädellä hänen selkänsä takaa kiinni ja ohjasin hänet sängyn viereen. Annoin kaalimadot hänen käsiinsä neuvoen: "Työnnä tää mun pilluun ja tää anaaliin."
      Asetuin sängylle kontalleen peppu pystyssä. Kaalimato kulki ihanasti pillunvakoa pitkin hieroen klittaa ja aukonsuuta. "Ihana mahlapillu," sanoi veli ja upotti sauvan sitten sisääni. Toinen sauva haki hieman oikeaa kohtaa, sitten se alkoi tunkeutua anukseeni. Tuntui hyvältä, minua nauratti ja laulatti samanaikaisesti, suustani tuli oolaalaata ja huokauksia. Kurkotin käteni veljeni housun etumukselle, puristelin hieman kullia housun läpi ja avasin vetskarin. Veli avasi vyönsä ja antoi housujensa pudota. Kalsareista ponnahti esiin kova kulli pää limasta märkänä.
      "Nussi mua! Anna mulle kullia!"
      Veli veti kaalimadon pois pillusta ja asettui taakseni. Kädet tarttuivat lantiooni ja kulli työntyi rajusti sisääni. "Aaaaaaah! Nai mua!"
      Kulli oli muuten paljon paksumpi kuin kaalimato paitsi tyvestä, ja se tuntui ihanalta täyttäessään pilluni. Perseeni meinasi pullauttaa kaalimadon pois, mutta veli tunki sitä uudelleen ja syvemmälle sisääni. Yhdessä nämä tuntemukset, väkevät työnnöt pillussani ja venytys pepussani nostivat minua kohti orgasmia. Värinä tuntui jo alkavan ja samalla veli aloitti loppukirin ja yhtäaikaisesti kun laukesin, hänen kullinsa roiski siemenet sisääni.
      Orkku tuntui niin ihanalta että aloin itkeä. Veljeni vetäytyi ulos pillustani, kaalimato tipahti perseestäni ja itse rojahdin sängylle makuulleen.
      Veljeni huomasi kyyneleeni ja kysyi onko joku hätänä. "Ei mikään, tämä tuntui vaan niin hyvältä."
      Nousin ylös, kurkoitin varpaisillani ylöspäin ja suutelin häntä suulle. "Tämä oli paras pano koskaan."

    • unikummisi

      .. ja sitten sinä heräsit unesta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe