Eli onko mahdollista että alaikäinen saa tatuoinnin ihan jostain liikkeesta ettei pimeenä?
Alaikäiselle tatuointi?
8
352
Vastaukset
- yseiseiskaemopoika
on mahdollista, mut useimmat vaatii 18v iän. jos saat kotoo lapun jossa sun vanhemmat antaa luvan (tai ne tulee ite mukaan) nii se voi auttaa. ja jos ei natsaa nii sitte kannattaa vaan yrittää tuttujen kautta jotenki järjestää. ite otin 16v ekan tatskan
- äityli89
Me otettiin tatuointi meidän 1.5v pojalle yhden tutun tatuoijan luona. Ihan sellainen pieni vain olkapäähän.
Joo, ota vaan tatuointi ja näytä koko maailmalle, että olet roskaväkeä.
- kyspls
miten tatuoinnin ottaminen tekee sut roskaväeks? pliis tapa ittes :)
kyspls kirjoitti:
miten tatuoinnin ottaminen tekee sut roskaväeks? pliis tapa ittes :)
En ole eläessäni nähnyt yhtään sivistynyttä ihmistä, jolla olisi tatuointi. Sen sijaan olen nähnyt kaikenmaailman teiniäitejä sun muita tuhkakupin hajuisia epäonnistujia tatuoituina.
- oksettavia
17v_lukiolainen kirjoitti:
En ole eläessäni nähnyt yhtään sivistynyttä ihmistä, jolla olisi tatuointi. Sen sijaan olen nähnyt kaikenmaailman teiniäitejä sun muita tuhkakupin hajuisia epäonnistujia tatuoituina.
Jep, tatuoinnit on rumia ja typerää rahan haaskausta.
- Kaikkea_sitä_kuulee
Omalle tyttärelleni olisin halunnut otattaa klitorislävistyksen ja korun, mutta mamu taustainen lävistäjä käski minun lävistää kättäni, vaikka olen persujen jäsen.
- Fhjkllllööö
Törkeää laitattaa pienelle lapselle tatuointi kun lapsi ei edes itse voi päättää siitä.... pidän sitä jopa rikollisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453