Eli onko mahdollista että alaikäinen saa tatuoinnin ihan jostain liikkeesta ettei pimeenä?
Alaikäiselle tatuointi?
8
222
Vastaukset
- yseiseiskaemopoika
on mahdollista, mut useimmat vaatii 18v iän. jos saat kotoo lapun jossa sun vanhemmat antaa luvan (tai ne tulee ite mukaan) nii se voi auttaa. ja jos ei natsaa nii sitte kannattaa vaan yrittää tuttujen kautta jotenki järjestää. ite otin 16v ekan tatskan
- äityli89
Me otettiin tatuointi meidän 1.5v pojalle yhden tutun tatuoijan luona. Ihan sellainen pieni vain olkapäähän.
Joo, ota vaan tatuointi ja näytä koko maailmalle, että olet roskaväkeä.
- kyspls
miten tatuoinnin ottaminen tekee sut roskaväeks? pliis tapa ittes :)
kyspls kirjoitti:
miten tatuoinnin ottaminen tekee sut roskaväeks? pliis tapa ittes :)
En ole eläessäni nähnyt yhtään sivistynyttä ihmistä, jolla olisi tatuointi. Sen sijaan olen nähnyt kaikenmaailman teiniäitejä sun muita tuhkakupin hajuisia epäonnistujia tatuoituina.
- oksettavia
17v_lukiolainen kirjoitti:
En ole eläessäni nähnyt yhtään sivistynyttä ihmistä, jolla olisi tatuointi. Sen sijaan olen nähnyt kaikenmaailman teiniäitejä sun muita tuhkakupin hajuisia epäonnistujia tatuoituina.
Jep, tatuoinnit on rumia ja typerää rahan haaskausta.
- Kaikkea_sitä_kuulee
Omalle tyttärelleni olisin halunnut otattaa klitorislävistyksen ja korun, mutta mamu taustainen lävistäjä käski minun lävistää kättäni, vaikka olen persujen jäsen.
- Fhjkllllööö
Törkeää laitattaa pienelle lapselle tatuointi kun lapsi ei edes itse voi päättää siitä.... pidän sitä jopa rikollisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833825
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322699Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952164Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201677Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251531Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423- 211300