Eli siis ajattelin nyt tulla tänne purkamaan ärsyyntymistäni ihmisluonnetta kohtaan. Ärsytän itse itseäni. Kuulostaapa viisalle. Kuitenkin, vihaan sitä pientä nalkuttavaa ääntä siellä päässä joka hokee että et ole tarpeeksi. Et ole tarpeeksi laiha. Et ole tarpeeksi urheilullinen. Et ole tarpeeksi viisas. Et ole tarpeeksi. Ihan normaali painoinen olen, ei masennusta, jokasella on varmaan tämä kiva pikku ääni siellä päässä. Onhan siitä joskus hyötyä, kun se saa yrittämään kovempaa, mutta on ikävää kuinka aina löytää niitä epäkohtia. Kas, onpas tuolla kiva litteä vasta, pitäisi minullakin olla. Varsinkin masentavaa on kuunnella kuinka muut laihduttelee, urheilee jne. Kun ei minua vain kiinnosta urheilla. Siitä tulee paska fiilis, kas kun nuo taas on parempia juoksijoita kuin mä. Joo ei mua haittaa, voitte mennä juoksee mun edelle, on kivaa virua siellä perällä lenkkipoppoota ja hidastaa muita. Sitten lisätään tähän vielä seurustelu. Lähi aikoina yksi hyvä kaveri alko seurustelemaan ja tietty olen iloinen siitä että se hän seurustelee, mutta taas se ääni siellä pään perällä muistuttelee, ethän kukaan ikinä sinun kanssa seurustelisi, olet sinä tommoinen ruma läski. Sitten sitä yrittää saaha ne ajatukset menemään pois mutta ne jää vain pyörimään sinne päähän.
Eihän tässä nyt ollut mitään päätä tai häntää, piti vaan nyt vähän purkaa tunteita xD
Ärsyttäviä ulkonäkö/vartalo ongelmia
PoopFaceMcMuffin
1
142
Vastaukset
- tulinmyöspurkaatunteita
Mullaki ärsyttää iha helvetisti. Mun läski/iso perse (oon poika). Muuten hoikka ja normaalikuntoinen, mutta perse on joku rasvapläntti. En tuu koskaan saamaan tyttöystävää tämännäköisenä
Joo ei tässäkään ollu päätä eikä häntää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016183
- 2123416
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663308Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162525Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702091
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441656- 251443